ORPG|| WD

Erste Seite  |  «  |  1  ...  7  |  8  |  9  |  10  |  11  ...  39  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Älteste Beiträge zuerst ]

LostSouls

27, Weiblich

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| WD

von LostSouls am 04.07.2019 12:15

Sawyer
De volgende dag stond ik in de grote keuken van de luxe kamer. Ik had de keuken van alles naar boven laten brengen en was bezig met wentelteefjes, bacon, ei, tosti's. Alles wat je voor je ontbijt maar kon wensen. Ze had zover ik had meegekregen rustig geslapen dus dat was al een voordeel.

Juniper
Langzaam opende ik mijn ogen door het licht dat de kamer binnen scheen. Ik keek op naar Benjamin. We lagen nog precies zo verstrengeld als toen we gingen slapen. Ik drukte een kus tegen zijn kaaklijn en vervolgens op zijn borstkas. 'Goodmorning handsome.'zei ik tegen hem met een lichte schorre ochtendstem.

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 04.07.2019 08:02

Dawn
Als hij dat allemaal zegt knik ik zonder vragen te stellen. Ik liep naar het kingsize bed en trok mijn jas uit. Ik zat te denken waar we in deze kamer seks hebben gehad sowieso op het bed natuurlijk maar mij kennende.. wilde ik altijd meer. Toen schoot het me ineens te binnen hij zei dat we verliefd waren. Ik ging zitten en voelde mijn reet inzakken in het matras.. "wow" zei ik mompelend in mezelf.

Benjamin
Als ze zegt dat ik haar wereld ben neem ik haar glimlachend dichter tegen me aan." Je bent zo schattig" zei ik zacht tegen haar terwijl ik mijn ogen sloot en onze naakte lichamen zich met elkaar verstrengelde.

Antworten

LostSouls

27, Weiblich

Level 37

Maandmodel

von LostSouls am 03.07.2019 10:40

Juniper
'Je moet minder onzeker zijn. Je bent hardstikke lekker en lief en zorgzaam.' zei ik tegen hem en drukte een kusje op zijn borstkas. 'You are my world, Benjamin Heaven.' zei ik zacht voordat ik in slaap viel.

Sawyer
'Een hele tijd geleden.'zei ik en keek naar haar. 'De masterbedroom is daar. De gasten slaapkamer is daar. Ik zal die wel nemen, dan kun jij in de Kingsize.' zei ik en glimlachte. 'Heb je nog iets nodig?'

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 01.07.2019 11:19

Dawn
Welkom terug? Ik werd langzaam nieuwsgierig als we in een kamer komen ruik ik de geur van goeie seks." Dus wanneer was onze laatste keer?" Vroeg ik toen terwijl ik om me heen keek. En me niet kon voorstellen dat ik seks had gehad in zo een dure suite.

Benjamin 
Als ze dat zegt maakt mijn hart een sprongetje. Ik deed mijn rechterarm om haar heen en frunnikte aan haar gitzwarte haar "Ik snap echt niet wat zo een mooi meisje in mij ziet." Zei ik zacht.

Antworten

LostSouls

27, Weiblich

Level 37

Maandmodel

von LostSouls am 01.07.2019 11:00

Juniper
Ik grijnsde en beet op mijn lip als ik zijn zuigzoenen in mijn nek voelde. Ik kroelde wat onder hem en ging tegen hem aan liggen zodra hij me vroeg of hij mocht blijven slapen. 'Tuurlijk, je bent altijd welkom.' zei ik tegen haar. Sam dacht daar misschien anders over, maar hij kon me de pot op. Ik sloot mijn ogen en luisterde naar zijn hartslag.

Sawyer
'Dit is een 5 sterren hotel.'zei ik met een grijns en haalde de sleutel op. 'Welkom terug meneer Lincoln, mevrouw Heaven.' zei de receptioniste. Ik knikte en nam Dawn haar pols vast en nam haar mee naar de liften om vervolgens naar onze oude kamer te gaan.

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 01.07.2019 10:18

Benjamin
Ik grinnikte en keek naar haar "geil wijf." Ik nam haar middel vast en plaatste een aantal zuigzoenen in haar nek. Morgen moest ik weer naar school.. het verbaaste me dat mijn ouders de koste bleven betalen. Ookal waren ik en Dawn uit de familie gezet en gingen we geen van beide regelmatig naar school. Voor night academy zat ik op Richmond high een school in de slumps waar ik nogaltijd best bekend ben. Als het aan mij lag zat ik daar nog steeds op school maar mijn moeder was nou eenmaal getrouwd met een royal nu." Kan ik blijven slapen?" Vroeg ik toen "Morgen hebben we toch school.. in ruil kan ik je ochtend heel leuk maken." Zei ik grijnzend en speels.

Dawn 

Even later kwamen we een hotel binnen luxe.. Ik keek Sawyer aan "wat is dit nou?" Vroeg ik hem terwijl ik naar de lakeien keek die al het zooi van de rijke naar de kamers bracht. Een bepaalde nostalgie ging door me heen maar ik kon mijn vingers er niet op leggen.

Antworten

LostSouls

27, Weiblich

Level 37

Maandmodel

von LostSouls am 01.07.2019 10:10

Juniper
'Je hebt gewoon geluk dat ik heftige seks geil vind. Maar je moet mijn keel niet dichter knijpen dan je vandaag deed, want dan krijgt dit weerloze mensje geen lucht.' zei ik met een grinnik terwijl ik zelf nog op adem moest komen. Ik haalde zijn sperma met mijn vingers van mijn buik af en likte mijn vingers terwijl ik Ben aankeek.

Sawyer
'Prima, geen ziekenhuis.'zei ik tegen haar. Zolang er maar iemand voor haar kon zorgen. 'Kom.' zei ik en nam haar mee terug de taxi in die heeft staan wachten gelukkig. Ik gaf hem het adres van het luxe hotel waar Dawn en ik toen onze nacht hebben gespendeerd.

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 30.06.2019 11:51

Dawn
Als hij zegt dat ik meer waard bent doet het toch wel wat met me." Goed," zei ik tegen hem " je mag me overal naartoe brengen behalve het ziekenhuis." Zei ik toen tegen hem "is kijken wat voor leugens je nog meer in mijn hoofd gaat stoppen .. of waarheid." 

Benjamin
Ik kwam klaar op haar buik en moest even met mijn rechterhand door mijn natte haar glijden. Mijn ademhaling was gek genoeg nog steeds niet op ritme dat gaf al aan dat ik out of shape was. Ik drukte een kusje op haar voorhoofd en grijnsde "voor een mens kan je aardig wat aan."

Antworten

LostSouls

27, Weiblich

Level 37

Maandmodel

von LostSouls am 30.06.2019 11:41

Sawyer
'Je bent zoveel meer waard dan mannen hun zaad maar voor hen plezier in je te laten pompen. Je bent ermee gestopt en ik ga je ook niet daarmee verder laten gaan nu je je geheugen kwijt bent.' zei ik tegen haar. 'Mijn kleren zeggen niets over wie ik ben als persoon. Jullie hebben maar een bepaald beeld van ons royals dat wij het allemaal goed hebben met al onze bergen geld. Geld maakt niet gelukkig en het zorgt al helemaal niet ervoor dat je je eigen keuzes mag maken in het leven.' 

Juniper
Zodra ik zijn handen om mijn keel voelde kon ik geen kant meer op. Het maakte me super geil dat hij zoveel controle over mij had. Ik kreunde en merkte wel dat ik minder lucht kreeg. Natuurlijk zette hij meer kracht dan normaal als supernatural, maar het was gelukkig nog niet zo dat ik er echt geen lucht meer van kreeg. Het was de geilste seks die ik ooit in mijn leven gehad heb.

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 30.06.2019 11:14

Benjamin
Als ik me helemaal overgeef aan de seks draai ik ons vliegens vlug om. Ik plaatste mijn handen op haar keeltje en begon hard in haar te stoten." Fuck" zei ik grommend terwijl er zweet op mijn gespierde lijf ontstond. Vanille seks was echt niks voor me ik was meer dominant, ruig en een leeuw in bed.. niet raar als je 3 augustus jarig bent. Ik kneep haar keeltje half dicht en grijnsde breed.

Dawn
"Verstandigheid.. wat weet jij nou van verstandig zijn met al die dure kleding aan je lijf?" Vroeg ik hem geïrriteerd "je snapt niet dat een ziekenhuis mij een afrekening gaat achterlaten van duizende euro's ja.. duizende euro's die jij niet gaat betalen en waar ik mijn kut 24/7 voor op straat moet verkopen." Ik snoof nog is diep adem mijn ogen keken in die van hem het ergerde me dat het een soort van effect op me had. Zijn stem en dat gespierde lijf waar ik waarschijnlijk op gelegen had.

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  7  |  8  |  9  |  10  |  11  ...  39  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum