ORPG|| WD
Erste Seite | « | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 ... 39 | » | Letzte
[ Nach unten | Zum letzten Beitrag | Thema abonnieren | Älteste Beiträge zuerst ]
Re: ORPG|| WD
von LostSouls am 14.09.2019 09:08Juniper
Ik snakte naar adem als ik de handen van Lasol om mijn keel voelde. Ik voelde angst door mijn lichaam. Niet alleen door Lasol maar ook door wat net gebeurde. Als Benjamin Lasol weg rukte en me opving, klampte ik mijzelf aan hem vast en keek vervolgens op als ik Dawn hoorde. Benjamin deed wat hem gevraagd werd, maar ik wou terug voor Dawn. 'We kunnen haar niet daar laten!' zei ik tegen Ben.
Sawyer
Ik haalde diep adem en spreidde mijn vleugels voor het eerst sinds een lange tijd. Rode geschubde vleugels scheuren zo door mijn shirt heen. Ik vloog op richting de Heaven mansion en zag dat er al vanalles gaande was. Ik landde op het terrein en zag verderop Dawn. Ik liep haar richting uit waardoor Lasol en Alexis in het midden van ons stonden. Alexis kwam langzaam overeind met een bloedneus en Lasol zette zijn arm terug in de kom.
von walkingdead am 14.09.2019 09:01Benjamin
Als de limo in de fik vliegt voor onze ogen draai ik me in een ruk om naar Juniper ´JUNIP..´ Maar voor ik het wist greep Lasol haar bij haar nek en tilde hij haar de lucht in.´Wat ben jij een misselijkmakend stukvuil´ zei hij grijnzend voor ik het wist schoot ik uit mijn fel en rukt ik zijn arm uit de kom waarna ik Juniper opving. Voor ik het wist kwam Alexa op me af ik beet mijn kaken opelkaar.
Dawn
Ik sloeg Alexa net op tijd aan de kant met een harde vuist in haar gezicht mijn kleren waren aan rijten en ik was kwaad.´Run´ zei ik tegen Benjamin hij wilde zijn mond open maken maar ik snoerde hem de mond door nog is te gillen ´ren verdomme.´ Hij knikte en rende met Juniper in zijn armen weg.´ Als jullie iemand moeten hebben is het mij wel toch liefste´ zei ik grijnzend tegen lasol terwijl hij overeind kwam en niet al te blij.
von LostSouls am 14.09.2019 08:34Juniper
Ik beet mijn kaken samen en was het nu zat. Ik liep naar de voordeur en keek naar de auto. Zonder dat ik erg had in wat ik deed vloog de auto in vuur en vlam en deed ik een stapje naar achter. Ik beet op mijn lip en keek vervolgens naar Ben. 'Als je nu vertrekt Ben. Dan ben je me voorgoed kwijt. Dan haalt Sawyer Dawn weg en dan heb je helemaal niks meer.' riep ik naar hem.
Sawyer
Ik slikte als hij dat zei. Ik had nooit zo in elkaar gestoken. Ik heb nooit de toekomstige koning van de hel willen zijn. Ik haatte de druk en de verantwoordelijkheden die het met zich mee bracht, maar nu moest ik mijn duivel wel oproepen. Anders zou ik Dawn niet meer terug krijgen. Ik knikte naar Sam en beet op mijn lip.
von walkingdead am 14.09.2019 07:35Benjamin
"Niet hier" zei ik toen "als je slim bent bemoei je niet met ons." Ik liep langs haar en volgde Alexis en Lasol naar de limo. Ik kon nu niet chaos maken hier dat bracht mij en Juniper in gevaar.
Sam
Als hij dat zegt kijk ik hem aan "dan wees een duivel Sawyer," zei ik toen tegen hem "wees een tiran voor een keer."
von LostSouls am 14.09.2019 06:05Juniper
Ik keek ze na en draaide me vervolgens naar Benjamin. 'Ik laat me niet zomaar afschepen en je kunt je gedragen als een Dick zoveel als je wilt om me weg te jagen maar ik geef het niet zo makkelijk op.' zei ik tegen hem. 'Waar is Dawn?' vroeg ik hem en ik wou haar hier weg krijgen. Lasol was geen engel. Hij was de kwaadheid zelve. De heavens zouden zich moeten schamen.
Sawyer
'Niet iedereen is zoals jou en Jane.' zei ik tegen hem en wist dat dit nog gevoelig lag bij hem. 'Alsjeblieft Sam. Ik kan het niet alleen.' zei ik tegen hem en beet op mijn lip. 'Ik ben niks zonder Dawn. Ik kan haar niet zomaar overleveren aan dat vuile serpent.'
von walkingdead am 14.09.2019 05:50Sam
Als hij vraagt of het me niks boeit neem ik diep adem "ooit was ik net als June dramatische verliefd op iemand die je niet kan hebben... word tijd dat zij dat ook gaat in zien." Ik trok me los "hetzelfde geld ook voor jou Saw."
Benjamin
"Hij heeft gelijk" zei ik toen "ga hier weg Juniper." Zei ik zonder haar aan te kijken "je hord het.. Hij is niet geintresseerd in je liefdadigheid." Lasol en Alexis liepen samen langs haar alsof ze niks was dan maar een mens. Ik bleef even staan en zag de woede in haar ogen.
von LostSouls am 14.09.2019 04:35Juniper
Ik keek naar Lasol. 'Je kunt als eerste met je poten van Dawn afblijven en haar en Ben met mij meesturen.' zei ik tegen hem en hij begon bespottelijk te lachen. Ik hield mijn kaken op elkaar gebeten. 'En wie denk jij te zijn om hen hier weg te halen? Je bent maar een nutteloos mens Juniper.' zei hij tegen me. Ik voelde de woede in me opborrelen en was het zo zat om maar een nutteloos mens te worden genoemd. Zonder dat ik het door had verkleurde mijn linkeroog steeds van rood naar normale kleur.
Sawyer
Ik keek vol ongeloof naar Sam en liep achter hem aan. 'Je bent toch niet serieus? Boeit het je dan helemaal niks?' vroeg ik hem en trok hem aan zijn arm zodat hij zich moest omdraaien om me aan te kijken.
von walkingdead am 14.09.2019 04:24Sam
"Er niet mee bemoeien," zei ik simpel tegen Sawyer "tot dat de bom ontploft." Ik kwam overeind en keek mijn neefje aan "jammer dat je dat modellen werk niet meer doet.. tante en oom hadden je in Rusland moeten houden." Ik gaf hem een klopje op zijn schouder en liep weg.
Benjamin
Als er iemand komt binnenvallen en ik zie dat het Juniper is worden mijn ogen groot." Over de duivel gesproken" zei Alexis met een lachje "kan ik je helpen?" Vroeg Lasol met een gemeen lachje terwijl ik mijn blik niet kon losmaken van Juniper.
von LostSouls am 14.09.2019 04:18Juniper
Ik keek naar Sam die me wou laten gaan en stak mijn hand uit naar Sawyer die het er duidelijk niet mee eens was. Uiteindelijk gaf hij met tegenzin toch de sleutels en stapte ik de auto in en reed onmiddelijk naar de Heavens. Ik wist nog precies hoe ik daar moest komen en was er dan ook snel. Ik had overal 20 kilometer te hard gereden om daar te komen. Ik zag dat er voorbereidingen werden getroffen om te vertrekken. Ik stapte uit de auto en rende naar binnen waar ik Lasol, Ben en Alexis zag.
Sawyer
Ik keek hoe Juni weg reed en keek naar Sam. 'Als er ook maar iets met haar gebeurd... I blame you.' zei ik tegen hem en zuchtte. 'Hoe maken we hier een einde aan?' vroeg ik hem. Ik wou Dawn terug. Mijn Dawn. Als we het nu wouden doen, was het wel perfect dat Juni er was. Ze was een perfecte afleidingsmanouvre.

Antworten