ORPG//: Noah

Erste Seite  |  «  |  1  ...  22  |  23  |  24  |  25  |  26  ...  42  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Älteste Beiträge zuerst ]

Noah

-, Weiblich

Level 11

Re: ORPG//: Noah

von Noah am 03.01.2018 08:56

Jason
Ik kijk haar aan en zeg "Iets meer" ik lach zacht en schud mijn hoofd. "Bedankt he" zeg ik lachend. Ik kijk haar aan en zeg "Nou de mensen naar wie ik ga maken het niet uit of je een ongeloofelijk knappe meid bent of een dikke ouwe man. Ze schieten je gewoon dood als je niet weet wat je aan het doen bent." Ik lach zacht en zeg "Ik weet niet of die outfits wel echt geschikt zijn" Ik lach zacht en zeg "omdat ik geld van hem moest hebben" ik knik "Ik zal voorzichtig doen, dat doe ik altijd" zeg ik. 

Antworten

Justfororpgs.

29, Weiblich

Level 15

von Justfororpgs. am 03.01.2018 08:49

Fayena
“ wat geweld? “ zeg ik “ of iets meer? “ vraag ik hem en knijp eventjes in z’n boven armen “ hm je mag wel vaker gaan trainen hoor “ plaag ik hem even. Ik haal mijn schouders op “ woe doet dit meisje toch pijn? “ grijns ik even “ ik hebbgeschokte outfits hoor “ grap ik. Ik frons even als hij zegt dat er op hem geschoten is “ Waarom? “ zeg ik “ je moet wel voorzichtig doen hoor “ zeg ik tegen hem “ zonder jou ga ik mijn jaar niet halen hoor, ik heb je nog wel wat langer nodig “

Antworten

Noah

-, Weiblich

Level 11

von Noah am 03.01.2018 08:45

Jason
Ik knik en kijk naar haar. "Ehm... Soms gaat het... Met wat geweld?" Zeg ik twijfelend. Ik weet niet zo goed hoe ik dit haar moet vertellen. Ik schud hard mijn hoofd en zeg "Nee, ik ga je niet vragen mij te helpen met mijn werk. Er is gisteravond nog op me geschoten." Dat laatste vliegt eruit en ik bijt op mijn lip. Misschien had ik dat niet moeten zeggen. 

Antworten

Justfororpgs.

29, Weiblich

Level 15

von Justfororpgs. am 03.01.2018 08:40

Fayena
Ik knik en haal m’n schouders op “ mocht het veranderen, gewoon zeggen “ knik ik naar hem. “ hoe bedoel je? Niet bepaald vreedzaam? “ vraag ik even aan hem en laat hem los “ maar ik zei toch dat je mij niet kon helpen “ lach ik zacht en trek m’n kleding recht. “ Als je ooit hulp nodig heb bij je werk kun je me gerust een berichtje sturen, je weet nooit wat ik voor je kan betekenen “ glimlach ik naar hem.

Antworten

Noah

-, Weiblich

Level 11

von Noah am 03.01.2018 08:37

Jason
Ik lach zacht en knik "Oke, ik ben soms een beetje een slijmbal." Zeg ik lachend. Ik knik "Ja, honderd procent" Ik schud mijn hoofd en haal een hand door mijn haar. "Ik... eh... Het is niet bepaald... vreedzaam" zeg ik en bijt op mijn lip. Ik lach zacht en knuffel haar terug. "Ja, fijn" zeg ik zacht. 

Antworten

Justfororpgs.

29, Weiblich

Level 15

von Justfororpgs. am 03.01.2018 08:29

Fayena
Ik haal even opgelucht adem als hij nog bijles wilde geven. Ik moet zacht lachen “ geef toe dat je er eentje bent “ grijns ik en haal een hand door m’n haren heen. Ik knik “ zeker weten? “ mompel ik. Ik luister naar z’n verhaal en knik eventjes “ maar daarvoor hoefde je je niet te schamen “ knik ik “ ik vind het wel wat hebben eigenlijk “ knik ik grijnzend en sta op en geef hem een knuffel “ fijn dat we elkaar kunnen vertrouwen “ glimlach ik “ en aangezien we allebei aparte banen hebben kunnen we er gewoon over praten “ knik ik en lach zacht.

Antworten

Noah

-, Weiblich

Level 11

von Noah am 03.01.2018 08:23

Jason
Ik schud mijn hoofd "Nee, Fayena, dat zie ik niet. En tuurlijk blijf ik je nog bijles geven." Ik kijk naar haar en rol met mijn ogen als ze me weer een slijmbal noemt. Ik schud mijn hoofd "Ik... wil niet jou diensten. Ik wilde sowieso niks. Als je me iets geeft wil jk dat het oprecht is" zeg ik. Ik denk even na en zeg "Nou, je hebt mijn kleding als gezien, het enige wat anders is is dat we een capuchon op hebben en een zwarte bandana voor onze neus en mond. We hebben en auto van de zaak en daarmee gaan we baar het adres dat we krijgen en dan halen we het geld" Ik laat het geweldadige dewl nog even weg. 

Antworten

Justfororpgs.

29, Weiblich

Level 15

von Justfororpgs. am 03.01.2018 08:16

Fayena
“ Geef toe je zal me vast nu naakt zien met allemaal andere mensen “ grinnik ik zacht en ga op een doos zitten en schud lachend mijn hoofd “ nog steeds de slijmbal “ grijns ik. “ je gaat me toch wel nog bijles geven? “ vraag ik aan hem. “ En nu je het toch weet, ik kan mijn diensten verruilen om het goed te maken met je? MAar het is dan wel wat om vast te houden “ knik ik. “ maar vertel, ik ben wel nieuwsgierig hoe het in z’n werking gaat “ glimlach ik naar hem.

Antworten

Noah

-, Weiblich

Level 11

von Noah am 03.01.2018 08:11

Jason
Ik frons even en zeg "Nee, mijn beeld veranderd niet, ik schrik gewoon" Ik kijk haar aan en zeg "Ik zie een beeldschoon meisje die ik bijles mag geven." Ik knik en frons als ze begint te lachen. Als ze vraagt of ik erover wil vertellen kijk ik haar raar aan. "Eh... Sure... wat wil je weten?" Vraag ik verbaasd. 

Antworten

Justfororpgs.

29, Weiblich

Level 15

von Justfororpgs. am 03.01.2018 08:07

Fayena
Ik kijk naar hem en zie dat z’n gezicht veranderd en trek me uit z’n armen “ ik zei het toch “ zucht ik “ je beeld veranderd nu “ knik ik. “ dus wat zie je nu? “ mompel ik. Als hij het zegt frons ik even van verbaasdheid. “ jij? “ zeg ik verbaasd en blijf hem even aanstaren. Als ik moet lachen sla ik snel mijn hand voor m’n mond. “ sorry “ zeg ik en kijk nog een keertje naar hem “ I knew you where the devil “ grijns ik eventjes terwijl het nog niet echt doordrong. Op eens voel ik wat enthousiasme komen “ wil je me erover vertellen? “ vraag ik nieuwsgierig “

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  22  |  23  |  24  |  25  |  26  ...  42  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum