orpg|| High school secrets:// noah
First Page | « | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 ... 7 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Oldest posts first ]
Re: orpg|| High school secrets:// noah
from Noah on 05/06/2018 04:33 PMDavid keek haar geschrokken aan en fronste even. "Hoe weet jij dat?" Vroeg hij verbaasd. Maar hij kon niet lang zijn lach inhouden. Hij grinnikte zacht en aaide even over Ruby's hoofd. "Je bent een rare" zei hij lachend. Hij trok zijn wenkrbrauw op toen Adam vroeg of het drabk was en hoe ze dat voor elkaar hadden gekregen. David nam een slok en keek hem aan. "Dat heet vragen. Je vraagt aan de barman of je een drankje mag en dan krijg je die" zei hij sarcastisch en nam nog een slok. David vond het altijd lastig om aardig te doen tegen nieuwe mensen.
Rose glimlachte even terug naar Ruby. Het leek haar wel een aardig meisje. Misschien konden ze wel hele goeie vriendinnen worden. Ze schrok een beetje door de reactie van David en slikte even. Ze zei maar niks. Rose had niet zo'n zin om ook zoiets over zich heen te krijgen.
from Stephanie_montcomery on 05/03/2018 03:27 PMRuby knikte ''ja ik dacht wil je wel weten omdat je een crush op me hebt'' zei ze lachend ''nee joh maak maar grapje ik wilde het gewoon ff kwijt'' zei ze en zag adam en rose aan komen ''hey mensen'' zei ze glimlachend ''leuk jullie weer te zien'' zei ze en glmlachte.
Adam knikte ''ja hoe gaat het hier en is dat drank? hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen?'' vroeg hij en keek ze aan en glimlachte een beetje.
from Noah on 05/03/2018 11:34 AMDavid keek haar aan en knikte even. "Zo zo, en waarom vertel je dit nu opeens allemaal?" vroeg hij en lachte zacht. Hij dronk wat van de boubon die Ruby voor hem besteld had en keek naar haar. "Niet dat ik het erg vind" zei hij er nog achteraan en dronk weer wat. Voor hij kon antwoorden op haar vraag, hoorde hij de stem van Adam. Hij rolde even met zijn ogen en draaide zich om. "Oh, hey" zei hij glimlachend.
Rose knikte even. "Ik heb altijd al willen leren gitaarspelen, maar het is er nooit van gekomen" zei ze en stond op toen hij dat ook deed. "hoi" zei ze toen ze bij Ruby en David stonden.
from Stephanie_montcomery on 05/03/2018 11:22 AMRuby keek hem aan en knikte ''ja en komuit bulgarije oh en ik heet geen sin heb ik zelf gemaakt vond het wel grappig maar ik heet ruby patrova'' zei ze en lachte ''bestel ook wat en drank helpt tegen de bloeddorst'' zei ze en bestelde voor hem ook een bourbon en dronk een beetje van de hare ''maar wanneer had je ook al weer verandert?'' vroeg ze.
Adam knikte ''okay ja ik speel gitaar ook niet zo goed maar kan er mee door'' zei ze en keek naar de twee ''Ja kan wel denk ik'' zei hij en stond op en liep naar hun toe ''hey jongens'' zei hij
from Noah on 05/03/2018 11:15 AMDavid haalde zijn schouders op en keek weer voor zich uit. "Het is gewoon nergens voor nodig, het gaat prima met me" zei hij. Hij kon er niet zo goed tegen als Ruby zo moeilijk deed. Hij zuchtte even en ging naast haar zitten. "Ben je dit jaar precies 500?" vroeg hij verbaasd aan haar en keek haar aan.
Rose luisterde naar zijn verhaal en knikte even. "Oh, uhm, ik zing een beetje, maar het is echt niet goed hoor" zei ze en lachte zacht. Ze dronk wat ice tea en keek naar waar Adam naar wees. "Oh, zullen we even gedag zeggen of is dat raar?" vroeg ze aan Adam. Ze keek even naar de twee bij de bar en toen weer naar Adam.
from Stephanie_montcomery on 05/03/2018 10:48 AM''Hoezo niet dan?'' vroeg Ruby en keek hem aan toen hij begon over stressen ''ik word niet zo als jij voor een toets bloeddorstig'' zei ze en liep door tot ze aankwamen. Ze liep naar binnen en bestelde een bourbon en ging aan de bar zitten ''Ik stress niet ik kijk uit voor mijn mensen en ik zorg voor ze'' zei ze en keek hem aan en zuchtte ''prima ik hou me mond er wel over'' zei ze. ''Ik dacht dat ik je het had verteld maar mijn echte leeftijd is 500 jaar maar ik blijf voor altijd dit 16 jarig meisje'' zei ze lachend.
Adam knikte ''zeker zeker'' zei hij en keek der aan en knikte ''leuke naam rose nou uhm ik ben adam williams en ben 17 en woon hier nu sinds de zomer vakantie'' zei hij en keek hem aan ''wat doe je zo wel in je vrije tijd'' vroeg hij en nam een slok van zijn cola en zag ruby en david binnen komen ''kijk daar is'' zei hij en wees naar ze on op vallend.
from Noah on 05/02/2018 09:10 PMDavid zuchtte en liep met haar mee. "Je stresst wel en dat moet je niet doen" zei hij en zuchtte even. Hij keek haar even aan en schudde zijn hoofd. "Nee eigenlijk niet" zei hij toen ze vroeg of hij wist hoe oud ze echt was. "Waarom vraag je er dan naar?" vroeg hij en keek voor zich uit.
Rose lachte zacht om Adam. "Studeren is zeker belangrijk, daar heb je gelijk in." zei ze en nam een slok ice tea. "O, gewoon, dat doe ik soms" zei ze toen hij vroeg vanwaar dat duwtje. "Pff, nou, ik ben Rose, ik ben 16 jaar oud en ik ben vorige week hiernaartoe verhuisd" zei ze en kee hem aan. "En jij?" vroeg ze aan hem.
from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 08:48 PMRuby knikte en liep naar de grill en zei ''mooizo en ik stress niet ben gewoon op me hoedde helemaal nu het dorp het weet althans de stichters van het dorp ''weet je trouwens hoe oud ik echt ben?'' vroeg ze en keek hem aan ze had volgens haar nooit der echte leeftijd gezegd. ''Ik vind het geen probleem dat je je arm om heen deed'' zei ze en keek hem aan.
Adam keek rose aan ''geweldig en nerd dat nou ook niet zo slim ben ik niet vroeger was ik een sportfanaat maar nu niet meer en studeren is belangrijk dus i dont care'' zei hij en nam een teug van zijn cola ''vanwaar dat duwtje?'' vroeg hij en keek der aan ''vertel wat over jezelf'' zei hij
from Noah on 05/02/2018 08:33 PMDavid beet op zijn lip en zuchtte even. "Ruby, niet zo stressen. Het gaat prima met me en ik heb volledige controle" zei hij en begon een beetje geïrriteerd te worden. Hij keek fronsend naar Ruby toen ze vroeg waarom hij dat altijd deed. "Weet ik veel" zei hij en deed zijn hand weer terug in zijn broekzak.
Rose knikte en keek even naar Adam. "eh ja ik vind het goed" zei ze op het voorstel om vervain te gaan kopen. Ze moest zacht lachen omdat hij een heel verhaal begon te vertellen over thee van vervain. "Oh, dus je bent gewoon een nerd?" vroeg ze lachend en gaf hem een zacht duwtje. Toen ze aankwamen bij de grill bestelde Rose een ice tea.
from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 08:06 PMRuby keek hem aan ''geen zorgen maken? ik zorg voor de groep en ik ga ze niet in gevaar brengen omdat jij geen controle erover hebt'' zei ze en keek hem aan ''ik geef om je maar je moet hiermee oppassen en als het niet gaat haal je bloedzakken of drink je van een vampier'' zei ze en keek naar die hand ''waarom do eje dat altijd?"' vroeg ze
Adam knikte ''ja heel apart maar kom je vervain kopen er staat wat bij dat heel grappig is helpt tegen vampiers en ik weet dat het hele lekkere thee is'' zei hij en glimlachte ''ik dronk het vroeger maar ga weer drinken heb er zin in na zo`n lange tijd niet gedronken te hebben'' zei hij en keek haar aan ''okay uhm nee ik studeer liever dan sporten'' zei ze en keek der aan en toen ze aankwamen bestelde hij een cola.

Reply