ORPG|| Feat. walkingdead

Erste Seite  |  «  |  1  ...  67  |  68  |  69  |  70  |  71  ...  82  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Älteste Beiträge zuerst ]

LostSouls

27, Weiblich

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

von LostSouls am 16.04.2017 05:56

Ian
'Dat heb ik nog nooit afgewezen.' zei ik en grijnsde breed terwijl we naar de dansvloer liepen. Kort bleef ik dansen op een afstand, maar ik begon steeds meer zin te krijgen in dat heerlijke bloed van haar. Ik kwam steeds wat dichterbij waarna ik haar vervolgens bij haar heupen nam en met haar kont tegen me aandrukte. Ik schuurde tegen haar aan en genoot kort van de muziek. Ik begroef mijn hoofd in haar nek en drukte mijn lippen kort op de plek voor ik erin beet en begon te drinken. Was wel zo lief van me.

Jennifer
Ik fronste wanneer ik Seth zie. Wat doet hij nou weer hier? Hoe heeft hij me in godsnaam hier gevonden? Als hij de jongen had weggejaagd en me de club uitsleurde stribbelde ik een beetje tegen. Eenmaal met een muur tegen mijn rug begon ik te giechelen. 'Waar heb je het over Seth.' zei ik onschuldig en grinnikte. 'Gewoon een beetje lol, wat drankjes, wat lijntjes. That's it.' zei ik en legde mijn hoofd tegen de muur.

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 16.04.2017 05:49

Seth
"Het is wel genoeg zo vind je niet." Zei ik duivels terwijl ik de jongen greep bij zijn schouder en opzij duwde. Voordat de jongen me een klap wou verkopen   keek ik hem precies aan als mijn vader. In het donker zou hij vast denken dat ik mijn vader was "sorry Keith ze is helemaal van jou." Hij ging er aarzelend van door. Zij mocht dan wel de grote Lincoln zijn maar mijn vader was nog steeds de grootste in de onder wereld van drugs en feestjes. Volgens mij wiste ze nog niet dat mijn vader vast zat. Ik keek Jessica aan en nam haar pols vast terwijl ik er door de menigte naar buiten mee nam ik duwde haar tegen een muurtje en ging intimiderend voor haar staan." Ben je gek geworden?!" Die mensen die hier liepen waren 10 keer erger dan op school.

Violet
Ik grinnikte "dat kan ik best geloven ze is trouwens de grote heilige Lincoln." Zei ik terwijl ik hem aan keek "zin om te dansen en wat van de Violet coctail te drinken?" Vroeg ik terwijl ik iets losser werd. 

Antworten

LostSouls

27, Weiblich

Level 37

Maandmodel

von LostSouls am 16.04.2017 03:52

Ian
Ik dronk mijn shot in een keer leeg en keek naar Violet. 'Dat weet ik wel zeker. Als iemand zichzelf prima kan redden is het Lincoln. Zolang ze zich inhoud tenminste.' zei ik. Dat laatste mompelde ik er maar een beetje zacht achteraan. Ik haalde een hand door mijn haar en keek naar Seth die niet blij was met Jenn dansend met een of andere vreemde jongen.

Jennifer
Ik grijnsde breed wanneer zijn handen naar mijn heupen gleden en voelde hoe ik weg leek te zweven op de muziek door de drugs. Ik draaide met mijn heupen alsof er geen morgen meer was en had totaal niet in de gaten wat er allemaal om me heen gebeurde. Al zou er nu een inval zijn van politie ik zou hier staan draaien alsof ik alleen op mijn kamer was. 

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 16.04.2017 03:48

Seth
Ik observeerde de jongen  waar Jennifer mee danste terwijl mijn ogen kleurde naar rood. Mijn duivel werd geactiveerd. Terwijl ik me langzaam tussen de menigte werkte. Ze was van mij en dat zou ik haar laten weten ook.

Violet
Als Ian me verlost van Drake neem ik opgelucht adem.'' Ik hoef niks'' zei ik terwijl ik hem aankeek ''maar wel bedankt.'' Ik keek naar al die feestende mensen ''volgens mij zijn we echt wel voor Seth en zijn relatie problemen met Jennifer gekomen.'' Zei ik terwijl ik toekeek hoe Seth zijn eerst set zou zetten op de jongen die met zijn prinsesje stond te dansen.

Antworten

LostSouls

27, Weiblich

Level 37

Maandmodel

von LostSouls am 16.04.2017 02:46

Jennifer
Ik luisterde naar bebe Rexha die door de speakers knalde en danste ondertussen tegen Jessie aan. Ik glimlachte en voelde hoe de coke begon in te slaan. Niet veel later voelde ik achter me een jongen dansen. Ik danste tegen hem aan en ging helemaal op in de muziek. Ik beet op mijn lip en zag dat Jessie ook met een jongen was aan het dansen en zelfs al begon te bekken.

Ian
Ik liep binnen en glimlachte breed. Als ik omkeek zag ik dat Violet zich niet meer zo gemakkelijk voelde bij Drake. Aan de ene kant genoot ik daar van. Ik liep naar de twee toe. 'Kom, ik bestel je een drankje.' zei ik en nam haar weg van Drake mee naar de bar waar ik voor mezelf een vodka shot bestelde en vervolgens Violet vroeg wat zij wou.

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 16.04.2017 02:35

Seth
Ik liep naar binnen en kwam al snel er achter dat de beruchste dealers en loverboys hier kwamen. Ik keek geirriteerd om me heen en was niet in een feestmood. Sirieus ik had echt te snel een moodswitch. Dit waren de mensen waar mijn vader dagelijks zijn tijd mee verspeelde. Ik zag Jennifer en Jessie lekker sletterig lopen dansen tussen al die gevaarlijke mensen en bleef toe kijken vanaf een afstandje. Ik zag al een paar vrouwen smoezen en jaloers kijken naar het prinsesje.. niet zo raar ze was dan ook de knapste hier.

Violet
Ik duwde voorzichtig Drake's hand weg maar hij zette hem net zo goed weer hardhandig terug waarna hij vervolgens er in kneep. Mijn ogen werden rood terwijl ik me moest inhouden. We liepen naar binnen terwijl ik hoopte dat ik hier los van hem kwam. Want ik zou niet weten wat ik met hem zou doen als ik boos zou worden.

Antworten

LostSouls

27, Weiblich

Level 37

Maandmodel

von LostSouls am 16.04.2017 02:12

Ian
Ik rolde mijn ogen. 'Wie rijd die dan?' vroeg ik en zag dat  Drake al instapte achter het stuur. Beter dat hij de limo niet molt. Dan kreeg ik de problemen. Ik beet op mijn lip en stapte in. Verbazend genoeg kwamen we heel aan. Wanneer we in de rij stonden keek ik Drake aan. 'Sinds wanneer weet jij hoe je in een limo rijd?' vroeg ik. Hij haalde zijn schouders op. Als Violet wijst naar Jenn en Jess die langs de rij naar binnen liepen glimlachte ik. Ze leefde nog. Al had ik daar niet over getwijfeld.

Jennifer
Eenmaal binnen liep ik naar de bar waar ik een gin tonic bestelde en vervolgens op zoek ging naar Fabio. Van hem kreeg ik meestal mijn drugs bezorgd. Als ik hem in een donkere hoek had gevonden gaf ik mijn glas even aan Jessie en liep naar hem toe. 'Hey Faab, Heb je spul?' vroeg ik en veegde langs mijn neus om duidelijk te maken welk spul ik bedoelde. Hij knikte en haalde een zakje tevoorschijn. Ik duwde hem wat geld in zijn handen en gaf hem een kus op zijn wang. 'Altijd prettig zaken doen met jou Lincoln.' zei hij met een grijnsje waarna ik me terug voegde mij Jessie en mijn glas leeg dronk. 'Geef me je autosleutel.' zei ik en glimlachte. Ik maakte het zakje open en haalde wat spul met de sleutel eruit om het vervolgens op te snuiven. Ik grijnsde breed en liet Jessie hetzelfde doen. Het overige in het zakje stopte ik in mijn bh en we liepen de dansvloer op waar we begonnen te dansen. 

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 16.04.2017 10:08

Seth
"Nou aangezien je een limo hebt neem ik aan dat we er allemaal in passen." Zonder pardon stapte ik in terwijl de rest volgde. We gingen naar Astoria de club waar ik vaak kwam maar dan alleen met een wijf niet met een groep. Eenmaal daar zag ik heel wat mensen naar binnen stromen." Dit word nog is aangenaam" zei ik tegen ze terwijl ik grijnzend keek naar wat er te vangen viel. Ja mijn mannen hormonen kon ik niet zomaar onder drukken.

Violet
Ik keek om me heen en zag net een brunette en een mooi blond meisje met mooie ogen naar binnen lopen." Daar heb je Jennifer en Jessie" zei ik tegen ze terwijl ik normaal gesproken nooit mee ging naar dit soort feestjes. Ik keek naar Ian hier kon hij waarschijnlijk ongezien van me drinken want het was bijna tijd voor zijn meal. Drake legde zijn rechterhand op mijn billen terwijl ik ijskoud opkeek.

Antworten

LostSouls

27, Weiblich

Level 37

Maandmodel

von LostSouls am 15.04.2017 08:47

Ian
Ik keek naar Violet en zag haar blikken uitwisselen met Drake. Ik beet mijn kaken op elkaar, maar zei niks. Ik liep de deur uit wanneer Seth klaar was. 'Wie heeft zijn auto hier staan? Ik ben met de Limo.' zei ik droogjes tegen de rest en haalde een hand door mijn haar. Het beviel me niks hoe Drake en Violet met elkaar om gingen. Ik zuchtte en keek rond. We waren de enige studenten in de hal op dit moment. 

Jennifer
Na afloop liet ik de ober mijn credit card registreren en konden we vertrekken. Ik liep met Jessie terug naar haar auto die ons naar Astoria bracht. Dat was de grootste en meest bezochte club hier in de buurt. Dus daar viel het ook minder op als er werd gedealt en gedronken terwijl je niet op leeftijd bent. We liepen langs de rij en de beveiliger hield ons tegen. 'De rij begint daarachter dames.' zei hij nors. 'De naam is Lincoln, wij kunnen als Vips naar binnen neem ik aan?' vroeg ik arrogant. De beveiliger stamelde even en liet ons naar binnen. Ik hoorde geklaag vanuit de rij, maar dat interesseerde me niet. Door mijn naam voelde ik alsof ik de hele wereld aan kon.  

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 15.04.2017 08:40

Violet
''Ik stem in om iets stouts te doen'' zei ik met een grijns terwijl ik naast Drake ging staan en in zijn ogen keek. Hij glimlachten en beet op zijn onderlip. Ik keek Seth smekend aan om mee te gaan. Hij keek geirriteerd rond zich bij iedereen die instemde en brande zijn peuk uit.'' Ok maar verwacht niet dat ik gezellig ga doe.'' Zei hij instemmend.

Seth
Ik trok mijn jas aan en een polo van ralph lauren met daaronder een disquared broek. Alles was bijna duur aan me ik trok een leren jack aan terwijl ik een sigaret tussen mijn lippen nam.'' We kunnen gaan'' zei ik knikkend tegen ze. Terwijl ik alleen ging omdat ik Jennifer niet graag gepaaid zag worden door iets 2e hands dat daar liep.

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  67  |  68  |  69  |  70  |  71  ...  82  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum