ORPG|| Feat. walkingdead

Erste Seite  |  «  |  1  ...  10  |  11  |  12  |  13  |  14  ...  82  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Älteste Beiträge zuerst ]

LostSouls

27, Weiblich

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

von LostSouls am 03.06.2017 12:43

Jennifer
Wanneer hij zijn masker af deed beet ik mijn kaken op elkaar. Hij was alleen maar knapper geworden. 'You left me... Pretended to love me while I never stopped loving you Sethsian.' zei ik en zette mijn victoriaanse masker af. Ik liet het op de grond vallen en keek naar hem. Ik wist niet wat ik moest doen. Moest ik hem haten voor het achterlaten van mij of moest ik hem in mijn armen nemen omdat ik nog steeds zoveel van hem hield. 

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 03.06.2017 12:28

Seth
Ik deed mijn masker af en draaide me naar haar toe ''als ik je nu zou kussen wat zou je doen?'' Vroeg ik haar terwijl ik haar aan keek en mijn masker weer op deed.'' You would kill me'' zei ik terwijl ik aan vroeger dacht waar ik haar leven ruineerde met mijn stomme grapjes. Nu was ze een koningin en een moeder van een 4-jarige. Ik kon beter uit haar buurt blijven maar toch voelde ik dat ik bij haar horde. Zij was Bonnie en ik was Clyde.

Antworten

LostSouls

27, Weiblich

Level 37

Maandmodel

von LostSouls am 03.06.2017 12:11

Jennifer
'Zo te zien ben je niks veranderd. Nog altijd goed in weglopen.' zei ik en schudde mijn hoofd. Ik gooide de joint over het balkon en draaide me om naar hem. 'Je beloofde me dat je terug zou komen... Dat was je nooit van plan of wel soms?' vroeg ik nog en voelde de emotie in mijn stem maar verbood het mezelf om te gaan staan janken nu.

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 03.06.2017 12:06

Seth
''Ik zou dat  graag willen doen maar mijn indentiteit moet geheim blijven tenzij je zeker weet tegen wie je praat.'' Ik keek naar haar en keek uit over Rusland. Als je het zeker weet moet je het vooral doen Jennifer.'' Ik moet weer gaan'' ik maakte een buiging ''hou de joint maar'' ik liep weg doe het niet Seth.

Antworten

LostSouls

27, Weiblich

Level 37

Maandmodel

von LostSouls am 02.06.2017 11:58

Jennifer
Ik ging naast hem staan en keek naar zijn stomme masker. Ik nam zijn joint en nam een hijs. 'Zou je dat ding af willen doen alsjeblieft.' zei ik en keek uit over de tuinen. 'Ik wil graag zeker weten tegen wie ik praat en of ik de juiste man een pak rammel geef.' zei ik en nam nog een hijs van de joint.

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 02.06.2017 11:54

Seth
Als ik haar stem hoor reageer ik niet. Ik stak een joint op en nam een diepe hijs ''dat is een goeie vraag maar die kunt u beter aan u moeder stellen.'' Zei ik nog professioneel terwijl ze niet precies wist of ik Seth bonasis was. Ik blies een wolkje uit ''rook je?''

Antworten

LostSouls

27, Weiblich

Level 37

Maandmodel

von LostSouls am 02.06.2017 08:08

Jennifer
Wanneer ik bijna elke plek van het kasteel gehad had liep ik het balkon op en zag Seth staan. Uitkijkend over de tuin. Ik beet op mijn lip. 'Wat doe je hier? In Rusland?' vroeg ik zacht en haalde diep adem. Mijn hart sloeg op een race tempo en mijn ademhaling was zwaar. Hier was hij, na 6 jaar. Ik wist niet of ik hem de kleren van zijn lijf wou rukken of hem een klap in zijn gezicht wou geven.

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 02.06.2017 04:01

Seth 
Als  ik mijn echte naam hoor verslik ik. Ik liep tussen de menigte richting een plek waar het rustig is en waar ze me niet zou vinden. Ik stond op het balkon van het kasteel terwijl ik mijn masker niet af deed. Fano en ik moesten anoniem blijven dat was het protocol . 

Violet
Ik gilde zo hard ik kan in een kussen. Terwijl ik niet bij kwam van de liefdesverdriet hoe durfde hij hier te komen. Ik wilde mijn gevoelens voor hem niet terug ik wilde hem nooit meer zien! Hij was getrouwd met Cordelia Ragnat betere klasse dan mij. Ik was maar een soort van bastaard van de Lincoln familie de boer dus. Ik veegde mijn uitgelopen mascara weg het werd tijd dat ik zo snel mogelijk een verloofde kreeg. 

Antworten

LostSouls

27, Weiblich

Level 37

Maandmodel

von LostSouls am 02.06.2017 11:48

Jennifer
Als ik zijn stem hoorde viel alles op zijn plaats. Voor ik kon reageren liep hij alweer weg. 'Sethsian!' riep ik hem na terwijl een paar gasten me vreemd aankeken. Ik zuchtte en keek naar Levi die aan mijn jurk trok. 'Mama mij naar bed brengen.' zei hij. Ik zuchtte en knikte. Met Levi liep ik naar zijn kamer waar ik zijn kleertjes uitdeed en zijn pyjamaatje aan. Ik stopte hem in bed en drukte een kusje tegen zijn voorhoofd. 'Nu lekker gaan slapen oké? Morgen is weer een nieuwe dag.' zei ik tegen hem en zag hoe hij langzaam in slaap viel. Ik liep terug naar onder op zoek naar Seth. Ik moest hem zien. Zonder masker.

Ian
Ik beet mijn kaken op elkaar en haalde een hand door mijn haren. Ik zette terug mijn masker op en liep naar binnen. 'Waar was je nou?' vroeg Celina. Ik liep langs haar door richting de garderobe. 'We gaan.' zei ik koel en merkte dat Celina stopte met lopen. 'Ik wil nog helemaal niet gaan Ian.' zei ze. Ik liep boos op haar af en pakte haar bij haar arm. 'We gaan.' siste ik tussen mijn tanden door. 'Je doet me pijn.' zei ze terwijl ze probeerde los te komen. We werden door een paar mensen aangekeken dus liet ik haar los. 'Je bent mijn vrouw, dus je zult ook moeten luisteren.' zei ik en nam onze jassen aan. Ik legde haar bontjas over haar schouders en liep met haar naar de uitgang.

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 02.06.2017 11:24

Violet
"Je moest niet komen" zei ik tegen hem. Terwijl ik voelde dat ik moest huilen." En nee je zit fout niet verloofd zijn is een hell" ik liep van hem weg en liet de tranen gewoon gaan. Na alles wat er 6 jaar geleden is gebeurt zie ik zijn gezicht weer. Als of het niks was.

Seth 
"Niet erg uwe majesteit." Zei ik met mijn echte stem terwijl ik een buiging deed en alweer wegliep. Mijn hart klopte in mijn borstkast terwijl ik diep adem nam." Jezus" zei ik zacht terwijl ik mezelf probeerde re kalmeren om het feit dat ik de liefde van mijn leven weer zag.  

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  10  |  11  |  12  |  13  |  14  ...  82  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum