ORPG||||

Erste Seite  |  «  |  1  ...  62  |  63  |  64  |  65  |  66  ...  79  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Älteste Beiträge zuerst ]

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

Re: ORPG||||

von walkingdead am 06.10.2019 08:57

Easton

Als ze de grens overgaat pak ik haar hij haar keel." Je lult" voor ik het wist zoende ik haar zo ruig dat deze haat seks waarschijnlijk de heetste seks van me leven werd. Ik gooide haar na achter op de bank en zoende haar opnieuw mijn handen trokken aan haar jurk zoveel meisjes.. maar alleen deze teef kon me geil maken. 

Saia

Ik keek uit het raam en was op het moment alleen in Mano en Carlos hun appartement. Ik dacht aan wat er met Mathias was gebeurt.. Carlos had gelijk een gebroken iemand kan een ander gebroken iemand niet helpen. Ik had besloten om hier een maandje of 2 te blijven af te kicken en vervolgens weer naar school te gaan. Waar ik de drugs zou moeten vermijden.

Antworten

LostSouls

27, Weiblich

Level 37

Maandmodel

von LostSouls am 06.10.2019 06:18

Alvira
Ik keek hem boos aan en snoof spottend door mijn neus met een grijnsje. ‘Tuurlijk, als niemand je helpt maak je die volgende bijeenkomst niet eens meer mee.’ Zei ik tegen hem en dronk uit mijn glas. ‘Doe vooral wat je zelf wilt. Je vergeet alleen dat je lieve stieffamilie niet de enige aan de top is. Al helemaal niet als al hun geheimen op straat liggen.’ Ik ging wat voorover zitten en keek hem aan.’ Weet je wat het is met mensen zoals jij. Jullie voelende gerechtigd tot het nemen van Wraak op mensen die jullie helemaal niks hebben aangedaan. Alleen omdat zielige papi dood is door toevallig iemand die rijk is. Zielig... gewoon weg zielig.’

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 06.10.2019 01:44

Easton 

Ik onderbrak haar terwijl ze sprak "chanteren helpt niet." Zei ik tegen haar ik nam het glas aan." Als ik val dan trek ik jou mee," zei ik tegen haar "Ik ben nogsteeds de stief broer van de rijkste jongen in Madrid en de zoon van de beruchste drugsbaron... Rafael en zijn mannen zullen me wel opsporen ik ben nu al een tijdje on my own.. en waarom?" Ik bracht mijn lippen naar haar oor "omdat ik geen mensen omkoop.. Die 500k is uit liefdadigheid," zei ik met een vals lachje "ik wil wel zien hoe je vader bij de volgende bijeenkomst erbij zal zitten hoe hij op zijn knieën voor zijn leven zal smeken.. net als mijn vader," zei ik giftig.

Antworten

LostSouls

27, Weiblich

Level 37

Maandmodel

von LostSouls am 06.10.2019 01:01

Alvira
Ik keek wat naar mijn nagels en sloeg mijn been over mijn andere been. 'Als je slim bent blijf je een paar dagen uit het zicht. Ik zorg er wel voor dat alles wat ze van je hebben vervalt en dat misschien zelfs Rafaël de bak in vliegt voor wat hij heeft gedaan.' zei ik en nam een fles prosecco die koud stond. Ik vulde een glas en hield die voor aan Easton. Het gaf een kick, die machtspelletjes. Ik begreep nu wel waarom mijn vader zo was. Waarom de Rijken zo waren. Met geld kon je veel.

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 06.10.2019 12:47

Easton 

Ik twijfelde maar stapte toch in als een kip zonder kop. De limo racete weg terwijl er politie wagens langs ons raasde. Ik draaide me toen om naar Alvira nu had ze mij in haar greep.

Antworten

LostSouls

27, Weiblich

Level 37

Maandmodel

von LostSouls am 06.10.2019 12:23

Alvira
Easton Salazar in paniek. Precies waar ik hem hebben wou. Ik keek naar hem en schudde mijn hoofd. Ik floot op mijn vingers en de limousine kwam al aanrijden. 'Deje su auto encendido, no tiene nada encendido ahora.' zei ik en hield de deur voor hem open zodat hij in kon stappen. 'Rápido.' 

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 06.10.2019 12:19

Easton
"no, no hago nada por él, Rafael y yo no hemos estado juntos por mucho tiempo." Zei ik tegen haar terwijl de stress was te zien aan me gezicht " Als ik ze niet op los.. lost niemand het op," ik zag ambulances al aan komen rijden.." Ik moet weg hier," ik zocht mijn sleutels in mijn zak maar voelde ze nergens."
 Maldita sea!"

nee ik los helemaal niks voor hem ik en rafael kunnen al heel lang niet samen

Verdomde!

Antworten

LostSouls

27, Weiblich

Level 37

Maandmodel

von LostSouls am 06.10.2019 12:11

Alvira
Ik stond te dansen met Xavier en keek op als erharde dreunen van links kwamen. Easton en Rafael ofzoiets. Ik keek naar Mathías die woede op zijn gezicht had staan en erop af liep. Ik hield hem tegen. 'Hij is al KO Mathi.' zei ik hem. Ik seinde naar Xavier dat hij Mathías bezig moest houden en keek vervolgens naar Easton die zich door de menigte naar buiten werkte. Ik liep achter hem aan en eenmaal buiten zag ik aan zijn gezicht dat hij stress had. 'Dat was niet slim.' zei ik tegen hem. 'Los je altijd de ruzies van je broertje op?' Ik wist wat er was gebeurd. Ik had zo mijn bronnen. Ik vond het naar voor Saia. Verkrachting gunde je geen enkele vrouw.

Mathías
Ik keek Alvira na die naar buiten liep en wou verder lopen, maar Xavier hield me tegen. 'Laat het man. Hij krijgt zijn verdiende loon die eikel.'zei hij en ik beet op mijn lip. 'Je weet nog half niet wat die jongen gedaan heeft.' zei ik en keek hoe ambulance personeel binnen kwam en hem meenam. Ik hoopte oprecht dat hij zodanig beschadigd was dat hij het niet zou overleven.

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 06.10.2019 11:51

Easton

Rafael kwam tussen mij en Yara zitten ik deed alsof ik hem niet kende en bestelde nog 1 drankje. Ik zag dat Mathias Xavier Alvira en  Luna al gearriveerd waren. Het boeide me niet "Ola schoonheid," zei Rafael tegen Yara. Yara zat er ongemakkelijk bij "Ola," zei ze zachtjes." Zal ik je drankjes betalen?" Zijn hand glee over haar rechterbeen terwijl ze er verstijfd bij zat.."no crees que es inapropiado?" Ik sloeg mijn glas hard op tafel en keek het gedrocht kwaad aan "waar bemoei je mee Salazar?" Zei hij verveelt ik probeerde snel een leugen te bedenken en trok Yara van haar stoel achter me "ella es mi novia gilipollas." Hij schoot ook overeind en keek me dreigend aan "Is het naar je kop gestegen ofzo.. Ik neuk elk meisje die ik wil ik heb die van je broertje al trouwens gehad." Voor ik het wist gooide ik hem over de bar Yara liet een gil terwijl scherven de lucht in vlogen. Ik werd al snel omringd door kartel leden maar ook die bleven op afstand." Hij is block out!" Gilde het barmeisje "bel 1 ambulance!" Ik keek om me heen en zag iedereen naar me staren ook Alvira en de rest ik liep snel door de menigte naar buiten.. meestal bemoeide ik me nooit met de andere leden... zelfs niet voor een miljoen. Dit zou terecht komen bij Amine. 

Antworten

LostSouls

27, Weiblich

Level 37

Maandmodel

von LostSouls am 06.10.2019 11:25

Mathías
Ik haalde een hand door mijn haar als we binnenstappen en liep gelijk met Xavier de dansvloer op waar we wild begonnen te dansen. Vanavond wou ik zo naar de kloten gaan dat ik het me niet eens meer kon herinneren. Sinds Easton bij ons is gekomen was alles veranderd. Het boeide Pa vroeger nooit wat ik uitspookte. Hij keek nauwelijks naar me om en nu stuurt hij Easton steeds op me af om me te beschermen. Nou mooi niet. De ergste ziekte heb ik al, iets ergers kan er niet meer gebeuren.

Alvira
In de auto was ik alleen maar aan het denken aan de gevolgen. Mam was een advocaat en stond waarschijnlijk vol in haar recht om me uit die shit te willen houden. Ik beet op mijn lip en werd afgezet voor de club waar ik uitstapte en vervolgens naar de portier liep. 'Vargas.'zei ik enkel en mocht meteen naar binnen. De muziek bonste door de hele ruimte en de mensen waren al vol op aan het dansen. Ik zie beneden Xavier en Mathías al dansen en ik liep de trap af. Onderweg kwam ik ook Luna en Sabi op de trap tegen. 'He he, waar bleef je nu?' zei Luna die me de dansvloer op trok.
IMG_6893.jpg

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  62  |  63  |  64  |  65  |  66  ...  79  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum