ORPG||||

Erste Seite  |  «  |  1  ...  47  |  48  |  49  |  50  |  51  ...  79  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Älteste Beiträge zuerst ]

LostSouls

27, Weiblich

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG||||

von LostSouls am 12.11.2019 11:44

Alvira
Ik beet mijn kaken samen en voelde mijn woede steeds heftiger opborrelen. Ik duwde haar hardhandig tegen de muur en zette mijn arm tegen haar keel aan. 'Hij heeft al eerder de kans verpest mijn vader neer te halen dus die kans liet ik mij niet nog eens ontglippen. Daarnaast geloof ik geen woord van wat je zegt. Jij bent mijn baas niet meer. En al zou hij zijn gezicht in jou duffe doos willen douwen, het doet me helemaal niks.'zei ik tegen haar en liet haar vervolgens los waarna ik met mijn boodschappen het steegje uitliep. 'Laat me met rust.'

Mathías
'Toen het uit was heeft ze aan mijn lul gezogen ja. Hoe vaak moet ik nog zeggen dat die ene keer alleen een zoen was.' zei ik geïrriteerd. 'Gaan we hier nu serieus weer over beginnen?' Ik deed wat shampoo in mijn haar en zuchtte. 'De pers was je voor anders had je alles gelekt en ontken het maar niet, ik heb het je zelf horen inwrijven bij Alvira.' 

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 12.11.2019 11:32

Saia

"Zij heeft mij nooit iets misdaan?" Herhaalde ik.. Ik kwam overeind "ze heeft aan je pik gezogen je lippen gekust dat heeft ze mij misdaan." Zei ik bezitterig " ik heb haar leven niet geruïneerd jij debiel.. dat heeft ze te danken aan haar scheinheilige familie." Zei ik boos tegen hem Mathias was me heel goed boos te krijgen maar hij vond het ook niet leuk als ik vraag of Easton onder mijn rokje wil kruipen heerlijk een trio. 

Amine

"Hij jou veraden?" Ik lachte bespottend " de enige die jou veraden heeft is je vader.. Als Easton geen medeleven met je had gehad zou hij je hele familie uitmoorden.. Jou vader heeft zijn vader voor zijn ogen neergeschoten toen hij pas 12 jaar oud was.. hij had alle recht om hem neer te schieten maar gaf jou de eer omdat je daadwerkelijk misschien toch wel wat betekend voor hem.. maar stap niet gelijk in de lovetrain die jongen is zo gebroken." Ik bracht mij  lippen naar haar oor "dat hij me elke dag een goeie beurt moet geven om me op te klaren en het feit dat jij nog leeft.. te laten bekoelen."  

Antworten

LostSouls

27, Weiblich

Level 37

Maandmodel

von LostSouls am 12.11.2019 11:04

Alvira
Als ze me een steeg in trok liep ik met tegenzin mee en trok me daar los van haar. 'Dus ik moet de jongen die me verraadde en met een pistool op mijn hoofd richtte nu dankbaar zijn?' zei ik spottend. 'Ik denk eerder dat jij dankbaar mag zijn dat ik het magazijn uit dat pistool haalde en niet leegschiet in jouw gezicht.' siste ik naar haar.

Mathías
Ik stapte onder de douche en zette het water iets heter. 'Ik snap jou haat niet naar haar. Alvira heeft jou nooit iets misdaan en jij hebt zowat haar leven geruïneerd. Althans zat je er niet ver van af.' zei ik vanuit de douche. Ik ging met mijn handen door mijn haar om het te wassen.

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 12.11.2019 10:31

Amine

Ik glimlachte vals "hoezo ben je hier?" Ik keek even naar Easton die binnen aan het afrekenen was. Ik trok Alvira mee een steeg in "hoezo ga je niet naar huis je happy family leven.. het liefst zou ik je onder de grond zien maar dankzij je vriendje ben je vrij van de mafia." Ik bekeek haar ze was jong en bloedmooi ik kon me nog herinneren dat Easton als 14 jarig jongetje zich aankwam sluiten bij mijn kartel. Vastberaden om zijn vaders vijanden 1 voor 1 om te leggen. 

Saia
"Nee mijn vader neukt zijn golddigger slet.. ik heb ruzie met Carlos en heb dus alleen jou want Yara.die stak een mes in me rug voor Alvira..  het meisje die iedereen als een prinses hierzo beschouwd." Ik was niet jaloers ofzo.. maar de Hugues broers waren beide ietsje meer beschermend over haar. Althans dat Easton ooit de jongen die me verkracht heeft in mekaar heeft gemept. 

Antworten

LostSouls

27, Weiblich

Level 37

Maandmodel

von LostSouls am 12.11.2019 10:16

Alvira
Als ik de bekende stem van Amine hoorde bleef ik stil staan en draaide me naar haar om. Ik keek naar de 100 euro die ze me toestak en keek haar vervolgens aan. 'No necesito tu dinero de sangre.' beet ik haar toe en keek door de ramen van de supermarkt naar Easton die met Gulio binnen stond af te rekenen. 'Laat me met rust, dan doe ik hetzelfde.' 

Mathías
'Ik ben niet schattig, en niet gekwetst.' zei ik en kwam overeind. 'Ik ga douchen.' mompelde ik en liep de badkamer binnen. Ik drukte mijn sigaret uit in de wasbak en zette de douche aan. 'Heeft je familie nog commentaar geleverd dat je met mij bent?' 

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 12.11.2019 10:09

Saia

Aan zijn hele houding kon ik de teleurstelling zien. Ik drukte mijn joint uit en kroop naar hem toe." Je bent schattig als je gekwetst bent" ik drukte een kusje op zijn neus en kwam vervolgens overeind. Waarna ik kort naar een foto van Easton en hem keek ze waren 14 ofzo toen ze stiefbroers werden. Easton  was dan ook wat groter en langer dan hem geweest.

Amine

Terwijl Easton de producten haalde die ik wilde zag ik vanuit mijn ooghoek een rat. Ik liep nonchalant naar buiten en zag toen Alvira Vargas gekleed in de goedkoopste kleren van vlooienmarkt ofzo. Ik bekeek het magere kind en liep op haar af "beunos dias." Glimlachte ik.. Ik haalde een briefje van 100 uit mijn tasje en stak die haar toe "armkind haal is wat nieuwe kleding voor jezelf." Nu ik Easton in mijn macht had kon ik maar beter op hem beginnen te letten.

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 12.11.2019 10:04

Saia

Aan zijn hele houding kon ik de teleurstelling zien. Ik drukte mijn joint uit en kroop naar hem toe." Je bent schattig als je gekwetst bent" ik drukte een kusje op zijn neus en kwam vervolgens overeind. Waarna ik kort naar een foto van Easton en hem keek ze waren 14 ofzo toen ze stiefbroers werden. Easton  was dan ook wat groter en langer dan hem geweest.

Amine

Terwijl Easton de producten haalde die ik wilde zag ik vanuit mijn ooghoek een rat. Ik liep nonchalant naar buiten en zag toen Alvira Vargas gekleed in de goedkoopste kleren van vlooienmarkt ofzo. Ik bekeek het magere kind en liep op haar af "beunos dias." Glimlachte ik.. Ik haalde een briefje van 100 uit mijn tasje en stak die haar toe "armkind haal is wat nieuwe kleding voor jezelf." Nu ik Easton in mijn macht had kon ik maar beter op hem beginnen te letten.

Antworten

LostSouls

27, Weiblich

Level 37

Maandmodel

von LostSouls am 12.11.2019 09:37

Alvira
Ik had enkel wat ontbijtgranen, melk en fruit genomen. 'Eso es 9.95 cariño.' zei de oude dame achter de kassa. Ik gaf haar het geld en stopte alles in een plastic zakje. Ik keek kort naar buiten en toen gebeurde dus waar ik al die tijd bang voor was. Bekende gezichten. En dan de bekende gezichten die ik het minst graag wou zien. Ik haalde diep adem en voelde mijn hartslag in mijn keel. Ik timede net dat wanneer ze binnen kwamen dat ik naar buiten liep en probeerde zo on opvallend mogelijk weg te lopen.

Mathías
Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, ik denk niet dat ze samen zijn. Dat had Easton me gewoon kunnen vertellen.' zei ik haar en haalde een hand door mijn haar. Ik nam nog een hijs. 'Het kan me ook eigenlijk niks schelen. Hij zoekt het maar uit.'zei ik kribbig. Natuurlijk boeide het me wel. 

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 12.11.2019 09:13

Saia

Nu hij zo over Easton sprak schoot het me ineens te binnen "Alvira's moeder en broertje zijn terug maar zij zelf niet," ik blies een wolkje uit." Easton en Alvira zijn raar 2 vreemde geheimzinnige vogels die precies opelkaar passen.." Easton en Alvira hadden beide geen activiteit meer op hun socials.

Easton

"Al wakker Easton?" Zei Amine warrig ik kleden me om in een polo en jeans en fixeerde mijn haar." We zijn al geland" zei ik alleen terwijl ze vermoeid overeind kwam. Eenmaal later kwamen in een berucht stadje aan Waar Amine ook bekende connecties had. Overal was armoede te verkennen je zag vrouwen wachten op klanten alsof hun leven ervan afhing. Ik nam diep adem en probeerde zo min mogelijk op te vallen Gulio gaf me een por dat we ergens naar binnen moeste. 

Antworten

LostSouls

27, Weiblich

Level 37

Maandmodel

von LostSouls am 12.11.2019 08:57

Alvira
Met oortjes in, een korte top die mijn navel liet zin en een mom jeans liep ik naar buiten. Er moest wat eten worden gehaald. Ik liep over straat en probeerde vooral niet teveel aandacht te trekken. Als ik bij de supermarkt kwam haalde ik wat ontbijt voor alleen mezelf, d'r van uit gaande dat de jongen al weg zou zijn zodra ik terug kwam. Kort keek ik om me heen. Het enige waar ik nog mee bezig was op straat was of ik bekende gezichten zou zien. Ik beet op mijn lip en kwam bij de kassa. Mijn leven was nu wel heel anders dan vroeger. Toen was alles picture perfect. Als pap zijn handen thuis hield was alles geweldig. Nu was ik bijna door mijn spaargeld heen en ik wist dat ik inmiddels weer rijk was, maar ik vertikte het om geld te vragen. Plus dan wisten ze meteen waar ik uithing.

Mathías
Ik beet op mijn lip en nam een sigaret uit mijn nachtkastje. 'Leuk dat hun op z'n minst wel nog denken dat hij mij in vertrouwen zou nemen.'zei ik en stak de sigaret aan en nam een hijs. Ik was er bitter over dat Easton zomaar was vertrokken zonder uitleg. Niet eens aan mij.

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  47  |  48  |  49  |  50  |  51  ...  79  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum