O || Forbidden Love (18+)
1 | 2 | » | Letzte
[ Nach unten | Zum letzten Beitrag | Thema abonnieren | Älteste Beiträge zuerst ]
Re: O || Forbidden Love
von Leena6 am 21.04.2016 06:47Luke
Ik loop naar de parking naar mijn auto. Ik trek het portier open en ga erin zitten. Ik steek mijn sleutel erin en start de auto. Ik rij de parking af richting mijn appartement . Ik rij de garage in en parkeer men auto. Ik stap uit en loop naar mijn appartement. Eenmaal ik binnen ben laat ik mijn rugzak in een hoek liggen ,schop ik mijn schoenen uit en ga in de zetel zitten. Ik doe de tv aan en haal drinken uit de koelkast
von Writer4ever am 21.04.2016 06:31Allison
Het is eindelijk het einde van de dag en ik kan weer naar huis vertrekken. Het was een ongelooflijk saaie dag. Ik neem mijn fiets uit de fietsenstalling en begin aan mijn weg naar huis. Ik moest best ver fietsen, maar aangezien er in mijn dorpje een slechte openbaarvervoer verbinding is, moet ik wel. Het is ongeveer 3 kwartier fietsen van school tot aan mijn huis. Het zou korter zijn kunnen geweest als ik de hele tijd langs de weg zou rijden, maar dat is te gevaarlijk. Gelukkig brengt mam me wel snel naar school als het slecht weer is. En zoals vandaag is het prachtig weer en dan heb ik geen probleem met fietsen. Voor ik het weet ben ik al thuis. Ik rijd de oprit op en parkeer mijn fiets onder de carpoort, waarna ik naar binnen toe ga. We hadden nog geen huiswerk voor morgen, dus ga ik snel wat eten en dan kan ik daarna nog wat buiten in de zon gaan liggen.
von Leena6 am 21.04.2016 06:02Luke
Ik zie leerkrachten in en uit de leraarskamer komen. Een paar die ik deze morgen had gesproken komen bij me zitten en maken snel een praatje. 'al je klassen gevonden?' Vraagt een meneer die schuin tegenover zit. Ik kijk op van het boek met lijsten en ik knik. 'ja , dat ging wel.' Zeg ik vriendelijk. 'ik had hulp van iemand die voorbij liep toen ik een klas niet vond.' De meneer glimlacht en neem dan zijn spullen weer bij elkaar. 'moet je vandaag nog ergens heen?' Vraagt hij tenslotte. Ik schud mijn hoofd. 'neen , ik ben geen klassenleraar dus ik ga straks naar huis.' De leerkracht neemt zijn tas .'dan wens ik je veel succes morgen , Meneer Adams.'
von Writer4ever am 20.04.2016 09:50Allison
Ik ben blij als het eindelijk pauze is. Ik heb nog liever les dan al dat gezaag over het hele schooljaar. Ik probeer zo onopvallend mogelijk mijn weg te banen door een hele massa mensen heen. Ik haat het dat er over in de gangen een grote troep mensen staat, waar je dan doorheen moet. Met een grote zucht kijk even om me heen als ik tussen de massa uit ben. Ik adem frisse lucht in en ga naar buiten. Onderweg zie ik de nieuwe leerkracht staan, spontaan verschijnt er een kleine glimlach om mijn lippen, maar ik loop gewoon door. Kate komt meteen naar me toe. "Heb je dat lekkerding al gezien?" vraagt ze en knikt naar de leraar die je door de glazen wand kan zien staan. Glimlachend knik ik. "Heb er al mee gepraat. Hij is een leeraar." "Dan meen je niet? Welk vak?" Op die vraag kan ik niet antwoorden, want dat wou hij niet zeggen, dus hef ik maar gewoon mijn schouders op.
von Leena6 am 05.04.2016 10:18Luke
Ik grinnik als ze dat zegt en kijk haar even na wanneer ze naar haar klas loopt. Wanneer ze niet meer in zicht is loop ik de weg op waar ze zei dat de klas was en uiteindelijk vind ik hem ook. Ik loop nog zeker een uur in het rond tot ik alle klassen waar ik les geef heb gevonden , ze hadden duidelijk tekort aan een leerkracht engels want ik gaf echt in heel wat klassen les. Uiteindelijk loop ik terug naar het leeraarslokaal en ga ergens aan de lange tafel in het midden van de kamer zitten. Ik open de map met de lijsten van leerlingen en begin er terug in te bladeren tot ik het meisje van daarnet tegen kom. Ze zit dus in mijn klas , ach ja dan ken ik er al eentje.
von Writer4ever am 05.04.2016 10:00Allison
Ik glimlach klein. "In welke klas ik zit? Dat zal je wel te weten komen als je les aan me geeft," herhaal ik hem een soort van en lach er een beetje mee. Wanneer hij dat zegt besef ik dat ik inderdaad eigenlijk naar mijn klas toe moet. "Ohja, moet rennen, tot later misschien." Net wanneer ik weg ben besef ik dat dat niet het beleefdste gesprek was. Normaal moet je altijd afstandelijk doen tegen je leerkrachten en meestal lukt dat ook nog wel omdat ze toch oud zijn, maar als de leerkracht niet zo heel veel ouder is dan jou, dat praat gewoon makkelijker. Ik een snelle pas loop ik naar mijn lokaal toe. Er is alleen nog een plaatsje vooraan in de klas. "Fijn dat jij er ook bent Allison," zegt meneer Bakkers. Ik glimlach verontschuldigend en ga zitten.
von Leena6 am 05.04.2016 09:50Luke
Ik volg goed mee met haar uitleg. Gelukkig , dat is weer al een klas minder zoeken. Ineens begint ze wat vragen te stellen en ik kijk haar even glimlachend aan. "Dat kan zijn , in welke klas zit je?" antwoord ik terwijl ik nog is naar mijn lessenrooster kijk. "Ik geef een geweldig vak dat je teweten zult komen als ik misschien aan je lesgeef." Ik zie ondertussen een aantal leerlingen in een vaart naar hun klas lopen om toch neit telaat te zijn. "Moet jij trouwens niet naar je klas?" ik kijk haar aan en wacht op een antwoord.
von Writer4ever am 05.04.2016 09:36Allison
Ik kijk naar het papiertje dat hij aan me toont. Zijn stem klinkt trouwens ook wel best leuk. "Oh dat is hier niet zover vandaan. Aan he eind van deze gang ga je naar links en dan is het het vierde lokaal rechts," zeg ik met een glimlach. Terwijl ik naar het lokaal keek heb ik nog wat opgemerkt. "Kan het dat ik les van u heb? Welk vak geeft u?" Ik besef dat ik misschien wat veel vragen in een keer stel, dus hou ik me in. Eigenlijk sta ik verstelt van mezelf dat ik dit zomaar durf te zeggen tegen hem, want normaal ben ik helemaal niet zo rechtuit. Ik heb wel vaker het probleem dat er jongens tegen me beginnen en dat ik volledig dichtklap. Ik heb het laatste jaar wat proberen te doen tegen mijn verlegenheid en ik denk dat het toch wel een soort van gelukt. 
von Leena6 am 05.04.2016 09:21Luke
Ik kijk op het papier en kijk zoekend in het rond. Ik heb echt een enorm irritant lessenrooster want ik moet van de ene kant van de school helemaal naar de andere kant . "kan ik je helpen?" hoor ik opeens dicht bij me. Ik kijk op en zie een blond meisje naast me staan. Ik glimlach even en kijk haar snel aan. "Ik ben de klassen aan het zoeken waar ik aan les geef , anders loop ik morgen verloren." zeg ik even terwijl ik nog is om me heen kijk. "Alleen vind ik deze klas niet." Ik laat het zien op mijn papier en hoop dat ze me kan helpen. Het lijkt alsof ik haar al heb gezien , misschien op een van de lijsten die ik daarnet heb doorbladerd.
von Writer4ever am 05.04.2016 09:06Allison
In de gang kom ik een jongen tegen die ik nog nooit eerder heb gezien. Hij ziet er te oud uit om een leerling te zijn, maar is best wel knap. Misschien is het een nieuwe leerkracht. Hij ziet eruit alsof hij wat zoekt. "Kan ik je helpen?" vraag ik als ik een beetje korter bij hem ben. Er komen wel vaker stagairs bij ons langs, maar aangezien hij niet rondloopt met een vaste leerkracht vermoed ik dat hij echt gewoon nieuw is. Dat komt niet zo vaak voor. 

Antworten