HELLO-MEETING: Kom jij ook?
First Page | « | 1 | 2 | 3 | 4 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Oldest posts first ]
Re: HELLO-MEETING: Kom jij ook?
from rosa13k on 05/28/2016 09:40 PMik weet het niet zeker, ik denk dat ik pas als ik op de middelbare school zit (duurt nog vrij lang, aangezien ik nog in groep 6 van basisschool zit, bijna groep 7
) echt overal zelf naartoe mag gaan want dan ga ik zowiezo alleen naar plekken toe bevoorbeeld school, ik bedoel: het zal toch echt akward zijn als mijn moeder nog mij naar school zou brengen wanneer ik in de brugklas zit.
I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.
from Jarissax on 05/28/2016 08:31 PMAlkmaar en Amsterdam zijn vrij dichtbij elkaar! Ik ga nog al vaak naar Amsterdam en dan zit ik maar een halfuurtje in de trein haha. En dat is wel balen 
Volgende keer dan?
from rosa13k on 05/28/2016 07:10 PMIk ken niemand die echt 'dichtbij' woont en zelf woon ik in Amsterdam en heb geen flauw idee hoe ver Alkmaar is. Ik mag zeker niet met iemand van internet ofzo mee samenreizen want ben zelf zowiezo dus echt (helaas) te jong. Ik wil liever zelf gewoon onafhankelijk van iemand zijn maar dat kan echt nog niet want ben 10 jaar oud, dus het is nu all zeker dat ik niet kan komen. En zelfs als ik een vriendinnetje meeneem gaat dat niet mogen want ten eerste: Ze kent niemand op deze site. Ten tweede: Haar ouders gaan het nooit toelaten
I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.
from Definitie on 05/28/2016 05:23 PMIs er al een groepschat? (:
Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.
from Anelore33 on 05/28/2016 05:22 PMIk zou het wel kunnen vragen, ja.
from Skullet on 05/28/2016 02:33 PMZou het wel willen vragen opzich, maar ik weet 100% zeker dat het toch niet mag. Jammergenoeg.
''Lex malla, lex nulla''
from Jarissax on 05/28/2016 02:23 PMGod damnit 
Kan echt helemaal niemand komen? Aaaah.
from Skullet on 05/28/2016 02:22 PMIk zou wel willen joinen en alles maareh, ouders en shit. Struggles.
''Lex malla, lex nulla''
from origami on 05/28/2016 12:40 AMLeuk dat jullie dit willen doen, maar ik ben hier nog te kort actief en ken te weinig mensen om te joinen. Misschien de volgende keer!
from Violet. on 05/27/2016 09:56 PMDoor de groepschat kunnen we kijken wie er vlak bij elkaar wonen zodat je kan samenreizen en dan proberen we een plek te zoeken die een beetje in het midden licht van alles zodat niet iemand een uur hoeft te reizen en de andere 15 minuten
Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply