O || I will always love you (18+)
Erste Seite | « | 1 | 2 | 3
[ Nach unten | Zum letzten Beitrag | Thema abonnieren | Älteste Beiträge zuerst ]
Re: O || I will always love you (18+)
von Ellytjevdb am 25.05.2016 06:01Rosalie
Het verjaardagsfeestje van Lies loopt op zijn einde. Er zijn nog enkele mensen, maar ook deze maken zich klaar om te vertrekken. Dat is ook normaal aangezien het al heel erg laat is. Lies is 18 geworden, iets wat natuurlijk uitbundig gevierd moest worden. Alleen kan ik niet blijven logeren, wat eerst wel het plan was, morgenavond moet ik namelijk bij een bedrijf gaan solliciteren als bijbaantje en anders geraak ik niet optijd thuis om me dan nog klaar te maken.
"Ik ga maar eens", zeg ik met een droevig gezicht. "Het was echt super, bedankt Roos", glimlacht Lies. Spontaan begin ik ook te glimlachen. "Je weet zeker dat je met de fiets kan?" vraagt ze voor de zekerheid. "Ja, ik red me wel. Ik spreek je later!" zeg ik voordat ik de deur uitstap. Ik neem mijn fiets, stap op en vertrek. Gelukkig is het niet super ver naar mij thuis. Mijn ouders zijn op zakenreis en verwachten me daarom ook niet vroeg thuis, waardoor ik ook nog eens het huis voor mij alleen heb. Onderweg overloop ik de avond nog eens. Het was supergezellig en ik heb goed kunnen praten met verschillende mensen. Met een goed gevoel sla ik de hoofdweg in. Vanaf hier is het niet meer zo ver tot ik thuis ben. Er valt een onnatuurlijke schaduw op de baan en enkele seconden later lig ik op de grond. Stevig omklem ik mijn tasje, waar mijn portemonnee blijkbaar is uitgevallen want die ligt een meter verder op de grond. "Hé!" roep ik, maar niemand reageert. De dader raapt hem op, springt op mijn fiets en rijdt weg. Mijn hoofd begint te bonken en ik voel aan de achterkant dat er wat haar samenkleeft. Ook een knie ligt open. Het prikt verschrikkelijk en ik ga waarschijnlijk niet goed vooruit geraken. 

Re: O || I will always love you (18+)
von Brokenrose am 24.05.2016 04:31Alec- 24- Leider van een best wel gevaarlijke bende- Kan gemeen en eng zijn, maar ook super aardig- RMJW.
'Waar is het geld dan?!' Roep ik uit. Ik geef Max een duw. Max knalt tegen de muur aan.' Weet ik niet!' Roept hij terug. Ik loop dreigend naar hem toe. Ik duw hem nog een keer tegen de muur aan.' Ik wil het morgen hebben. Anders..' Sis ik. Hij weet donders goed wat er anders gaat gebeuren. Ik laat hem los en draai me om. De andere meiden en jongens uit mijn bende staan er stiltjes bij. Ik zeg niks meer en pak mijn jas van de kapstok.' Zorg dat strak alles afgesloten is. 'Zeg ik nog en loop dan naar buiten. Met een klap gooi ik de deur van het clubhuis achter me dicht. Ze weten dat ik niet van vertraging hou. Helemaal niet als het om geld gaat. Ik stop mijn handen in mijn jaszakken en steek de straat over. Misschien ben ik soms wat te hard. Maar ja, anders luisteren ze niet. Ik haal een hand door mijn haar en zucht. Ik sla een straatje in. Het is donker, maar ik zie toch wel wat. Na een paar minutjes ben ik weer bij de hoofdstraat. Ik heb eigenlijk geen zin om naar huis te gaan. Uit mijn zak haal ik een sigaret en een aan steker. Ik steek de sigaret aan en neem een trekje. Ondertussen haal ik een hand door mijn haar.
O || I will always love you (18+)
von Ellytjevdb am 23.05.2016 06:06Met Brokenose
Ik : Rosalie Palvin || 18
Jij : jongen + begin

Antworten