5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]
Erste Seite | « | 1 ... 5 | 6 | 7 | 8 | 9 ... 15 | » | Letzte
[ Nach unten | Zum letzten Beitrag | Thema abonnieren | Älteste Beiträge zuerst ]
Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]
von ide11 am 08.04.2016 08:14Calum
''En lol hebben betekent mij beledigen?"'Ik kijk hem woedent aan
Michael
Ik zucht
von AestheticRain am 08.04.2016 07:27Myrall.
Ik laat me weer tot rust komen. Ik sla mijn armen over elkaar heen en staar voor me uit. Ik heb er geen vertrouwen in, ik zal niet wegkomen en ik moet dus met hem te zien overleven. Het is maar goed dat hij nu maar wat staat te kijken. Ik had misschien wel klappen gehad met zo'n reactie.
Calum.
'Ik wil lol hebben, dat snap je toch niet?! Of ben je zo dom?' Schreeuw ik. 'Bovendien maak je het alleen maar erger. Ik waarschuw je en als nog ga je door.met je gesnauw. Wil je zo graag dat ik je en lesje leer? Dan kun je het ook gewoon zeggen!'
''In the end, we only regret the chances we didn't take.''
von ide11 am 07.04.2016 06:30Emma
Ik kijk hem woedent aan''Je weet niet hoe erg je mij beledigt, je noemt mij degene met een temper? Dacht het niet. Ik het nog niet eens uur dat ik je ken heb je me al zo erg beledigt dat ik niet eens meer weet waarom je me hier wilt, omdat je me wilt pesten? Pesten tot ik psygisch gestoort word? Want dan ben je al aardig close''
Michael
Ik slik als ze dat zegt en deins terug. Ik doe dit niet graag. Het moet van Calum.
von AestheticRain am 07.04.2016 04:09Myrall.
'Ja, maar dat maakt het me niet makkelijker!' zeg ik iets harder. 'Je bent een klootzak, weet je? Jij weet vast niet hoe dit voor mij voelt. Ik zal wegkomen, hoe dan ook.' Het rolde zo over mijn lippen. Hij mag wel weten wat ik denk.
Calum.
'Zo'n grote bek tolereer ik niet, bitch.' bijt ik haar toe. Ik loop naar haar toe, pak ruw haar arm vast en draai haar om zodat ze me aankijkt. 'Nog één keer zo'n grote bek van je en ik doe je iets.' Waarschuw ik haar.
von ide11 am 07.04.2016 08:00Michael
Ik zucht en sta op''Ik doe vriendelijk, ik kan niks anders''
Emma
Ik zucht''Nee rot op en krijg lekker de tering ofzo''Ik zucht en loop naar het raam, arrogante klootzak dat het is.
von AestheticRain am 06.04.2016 09:24Myrall.
Ik wil zo graag weg, ik kan echt wel gaan huilen nu. Hij snapt volgens mij niet hoe het voor mij is. Zolang hij niet gemeen gaat doen is het niet heel erg maar ik ben alsnog ontvoert. Ik moet iets vinden om weg te komen. Misschien in de avond.
Calum.
Ik lach. ''Natuurlijk laat ik je niet gaan.' Ook ik sta op. 'Maar ik vroeg je iets. Ik ben gewoon benieuwd.' Zeg ik met een grijns. 'Ik zeg echt niet dat je het met mij hoeft te doen. Ik heb misschien, als je normaal doet, wel een beetje respect voor je.'
von ide11 am 06.04.2016 07:49Emma
Ik heb zo'n zin om hem een klap te verkopen af en toe. Maar inplaats daarvan ga ik van zijn schoot af''Dus ik mag gaan?Als het beter kan kun je beter een beter meisje dan mij zoeken''Zeg ik nogal beledigt
Michael
''Sorry, ik kan je niet laten gaan. maar ik zal je goed behandelen''
von AestheticRain am 06.04.2016 07:40Myrall.
Ik schud mijn hoofd. Ik heb helemaal geen trek ik eten. Ik kijk hem even aan. 'Alsjeblieft, laat me gaan.' Smeek ik hem. Ik kan nu eigenlijk gewoon wegrennen maar alles zit volgens mij op slot. 'Ik vertel niemand over dit, beloofd.'
Calum.
Het verbaast me dat ze echt mee werkt. Na een tijdje stop ik. 'Kan beter.' Ik laat mijn handen naar haar kont glijden en grijns. 'Heb je het al eens gedaan?'
von ide11 am 06.04.2016 08:04Emma
Ik sla mijn armen om zijn nek en zoen hem
Michael
Ik zie dat ze gestresst is''Wil je wat eten? hET IS al 6 uur''
von AestheticRain am 05.04.2016 10:14Myrall.
Ik knik en vouw mijn handen in elkaar. Ik kijk naar mijn nagels die voor een deel bedekt zijn met zwarte nagellak. Ik trek mijn mouwen iets verder maar beneden. Ik heb zo veel vragen... kom ik hier weg? Waarom ben ik hier?...
Calum.
Ik grijns even. 'Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd. Lemme try.' Ik druk mijn lippen op die van haar. Ik verwacht dat ze weg duwt maar dat levert haar niet veel goeds op. Dus eigen keuze.

Antworten