5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  54  |  55  |  56  |  57  |  58  ...  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]

Violet.
Admin

25, female

Level 37

Admin

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/26/2016 11:10 PM

Rose
Als Calum binnen komt sta ik op  en kijk hem verward aan. ''Reizen?'' vraag ik en kijk naar het brood die hij smeert.

Michael
''Nee, we gaan nu wat eten.'' zeg ik en till d'r op en neem dr mee naar beneden waar Calum al broodjes aan het smeren is. ''Wie gaat er reizen?'' 

Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

Level 37

Admin

from AestheticRain on 03/26/2016 10:51 PM

Myrall.
'Ja, het gaat goed. Ik eet vanavond wel iets.' Zeg ik.

Calum.
Ik loop binnen leg het brood op tafel. 'Rose, allemaal heel ingewikkeld maar we gaan straks even reizen met z'n vieren.' Zeg ik waarna ik wat broodjes smeer. 

''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

25, female

Level 37

Admin

from Violet. on 03/26/2016 10:48 PM

Rose
Ik drink me thee op en wacht tot Calum er weer is.

Michael
''Je hebt weinig gegeten de laatste tijd, gaat alles goed?'' vraag ik bezorgt en sta op uit bed en doe het raam open voor frisse lucht.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

Level 37

Admin

from AestheticRain on 03/26/2016 10:36 PM

Myrall.
'Nee, hoor.' Ik haal een hand door mijn haar. Ik heb al een tijdje niets op maar ik voel me nog gewoon fit. Ik eet vanavond wel iets.

Calum.
Ik loop door de winkel heen en neem twee zakken mee met bolletjes. De foto van Rose trekt mijn aandacht. Erlangs hangt nog een foto van Myrall. "Vermist... shit!'" Vloek ik zachtjes. Met een grote vaart loop ik naar huis. 

Reply

Violet.
Admin

25, female

Level 37

Admin

from Violet. on 03/26/2016 10:32 PM

Rose
''Tot zo'' zeg ik en loop na een paar minuten naar beneden en ga op de bank zitten met een kop thee.

Michael
''Echt niet?'' vraag ik voor de zekerheid. 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

Level 37

Admin

from AestheticRain on 03/26/2016 09:52 PM

Myrall.
'Eigenlijk niet echt.' Geef ik toe. Ook ik ga rechtop zitten met een kleine glimlach. Michael maakt me blij...

Calum.
I knik. Ik kleed me aan en druk een kusje op haar lippen. 'Ben zo terug!' Ik pak wat ik nodig heb, loop naar beneden en vervolgens de deur uit. 

Reply

Violet.
Admin

25, female

Level 37

Admin

from Violet. on 03/26/2016 09:49 PM

Rose
''Ga anders nu, dan ben je weer snel terug en heb je het al gehad.'' zeg ik en en rol van hem af. 

Michael
Ik glimlach en ga wat rechter zitten. ''Heb je honger?''

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

Level 37

Admin

from AestheticRain on 03/26/2016 08:06 AM

Myrall.
Ik lach even.' Ik wist dat je dat ging doen. Ik ga in zijn armen liggen en sluit mijn ogen. Ik hoop dat dit niet snel eindigd, ik wil dit voor altijd. 

Calum.
Een glimlach versiert mijn lippen. Al snel verdwijnt die. Stel dat ze er ooit achter komen dat wij hun hebben ontvoerd, dan zal ik dus met Michael de gevangenis in moeten. En dan zie ik Rose dus minder vaak en ik ben bang dat dit dan kapot zal gaan. Ik neem haar in mijn armen en druk een kus op haar voor hoofd. 'Ik moet zo wel even naar de winkel toe, want volgens mij is het brood op.'

Reply Edited on 03/26/2016 12:10 PM.

Violet.
Admin

25, female

Level 37

Admin

from Violet. on 03/26/2016 12:00 AM

Rose
Ik glimlach naar Calum en druk een korte kus op z'n lippen. ''Ja, is goed'' zeg ik en ga naast hem liggen. 

Michael
''Zo veel'' zeg ik en spreid me armen op het wijds.  

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

Level 37

Admin

from AestheticRain on 03/25/2016 09:39 PM

Myrall.
'Eigenlijk wel, Mikey.' Zeg ik eerlijk. 'Laat eens zien.' Lach ik. Ik herinner me nog een boek dat ik voeger las over een beer die heel veel van een andere beer hield en hij lied zien hoeveel door middel van zijn armen te spreiden.

Calum.
'Roseee?' Vraag ik met een glimlach. 'I want you to be mine? Can I call you mine now?' Ik kijk haar aan met dezelfde glimlach. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  54  |  55  |  56  |  57  |  58  ...  76  |  »  |  Last

« Back to forum