5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]
First Page | « | 1 ... 51 | 52 | 53 | 54 | 55 ... 76 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Oldest posts first ]
Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]
from Violet. on 04/13/2016 10:56 PMRose
''Misschien bedoelde ik het helemaal niet als teasing.'' zeg ik en hou me goed vast aan Calum als hij me optilt en op het aanrecht zet. ''Nou mrs komt er dan nog wat van? Ik wil het wel zien wat een pizza niet kan wat jij wel kan.'' zeg ik en kijk hem uitdagend aan.
Michael
''Wat dacht je van make-out sessies boven op bed?'' zeg ik en ga met me hand door d'r haar heen.
Wanting to be someone else is a waste of the person you are.
from AestheticRain on 04/13/2016 10:47 PMMyrall.
Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas. 'Maar het is al zes uur.' Zeur ik. 'Maar dat is niet zo erg... dan hebben we nog zes uur.' Ik kijk weer even naar zijn gezicht en druk een kus op zijn lippen.
Calum.
Ik leg mijn armen om haar heupen. 'Rose, je weet dat ik niet van teasing houd.' Zeg ik waarschuwend. Ik druk een zoen op haar lippen en zet haar op het aanrecht.
''In the end, we only regret the chances we didn't take.''
from Violet. on 04/13/2016 10:37 PMRose
''Je weet het zeker hmm..'' zeg ik en kijk hem aan. Ik loop naar hem toe en ga tegen hem aan staan. Ik kijk omhoog zodat ik z'n gezicht zie. Als hij naar beneden kijkt pak ik met bijde handen z'n wangen vast en geef hem een zuinige kus op z'n mondhoek.
Michael
''Oh my goshh'' zeg ik op een hoge toon. ''Bedankt voor de tip girl.'' zeg ik erachter aan en begin te lachen. Ik veeg de pizza weg met een doekje en pak Myrall op en neem d'r mee naar de bank. ''Today, is all about my girl.'' zeg ik en zet d'r neer op de bank en ga naast d'r liggen en trek d'r dan op me. ''Wat wil je doen?''
from AestheticRain on 04/13/2016 10:32 PMMyrall.
Ik klak een paar keer met mijn tong. "Aparte smaak, maar opzich wel lekker." Zeg ik. "Je moet alleen nog leren hoe je het aan moet brengen. Op je lippen."
Calum.
"Rose will spelletjes spelen." Zeg ik met een grijns. "Volgens mij weet je het wel, weet ik wel zeker trouwens."
from Violet. on 04/13/2016 10:27 PMRose
''Oh ja?'' zeg ik verbaasd. ''Dat wist ik niet. Wat is het?'' vraag ik en leun tegen het aanrecht aan. Wat is het toch leuk, om spelletjes te spelen met Cal.
Michael
''U didn't...'' zeg ik en leg de pizza op me bord. Ik pak Myrall d'r gezicht vast en geef d'r een lange kus. ''Wat vind je van me nieuwe lippenstift? Pizza flavour.''
from AestheticRain on 04/13/2016 10:22 PMMyrall.
"Yo mean." Zeg ik met een lachje. "Anyways, enjoy it." Zeg ik waarna ik de pizza in zijn gezicht duw. "Foutje, sorry handsome." Ik lach iets harder.
Calum.
Ik grijns. 'Jep.' Ook ik sla mijn armen over elkaar. Ook al heeft het bij mij geen effect op borsten. Wat bij Rose dus wel goed te zien is.
from Violet. on 04/13/2016 10:15 PMRose
Ik loop achter Calum aan met me bord en doe die ook in de vaatwasser. ''Dus.. Je hebt iets wat pizza niet heeft hé?'' zeg ik met een lichte grijns en draai me naar Calum toe. Ik sla me armen over elkaar heen waardoor me borsten tegen elkaar gedrukt zijn en kijk met een grijnsje naar Calum.
Michael
Ik kijk naar het laatste stuk pizza die er ligt en dan naar Myrall. ''Wie als eerste de pizza heeft h'm opeten in 3..2..'' voordat ik 1 zeg pak ik snel de pizza punt en neem er een hap van ''sorry babe''
from AestheticRain on 04/10/2016 10:50 PMMyrall.
Ik eet verder.
Calum.
'Altijd ' zeg ik trots met een klein lachje erachter. Als ik alles op heb zet ik het bord en bestek in de vaatwasser. Gelukkig is alles nu goed. De meiden hebben het opgelost met hun ouders.
from Violet. on 04/10/2016 10:48 PMRose
''Ugh, you win.'' zeg ik en eet veder me pizza op. Ik had die comeback niet verwacht.
Michael
Als ik Calum's grijns op z'n gezicht al zie weet ik waar hij het over heeft. Ik schud me hoofd lachend en eet me pizza op.
from AestheticRain on 04/10/2016 10:41 PMMyrall.
Toch is hun relatie wel leuk. Ze fokken elkaar op maar toch zijn ze leuk.
Calum.
'Ja zeker, ik heb iets wat een pizza niet heeft.' Fluister ik met een grijns. Ik lach en begin met het eten van mijn pizza.

Reply