ORPG||||
Erste Seite | « | 1 ... 68 | 69 | 70 | 71 | 72 ... 79 | » | Letzte
[ Nach unten | Zum letzten Beitrag | Thema abonnieren | Älteste Beiträge zuerst ]
Re: ORPG||||
von walkingdead am 03.10.2019 03:49Saia
Als Mathias me mee neemt naar een tafel laat ik me gewoon mee slepen. Ik keek hem te lang aan in zijn ogen en zag zijn mond bewegen maar de woorden die er uit kwamen boeide me niet. Ik wilde dat zijn mond iets anders deed ik kneep mezelf in mijn arm.. belachelijk dat ik hier nu op een maandag ochtend aan seks met Mathias dacht. Dat zou uitlopen op niets. Ik knikte en zei schamper "bedankt," met een knikje.
Easton
Ik keek naar Mathias en Saia en merkte aan die 2 dat die vroeger wel om elkaar gegeven zullen hebben.. nogsteeds zelf. Narco barbie en príncipe de madrid Mathias werd de prins van Madrid genoemd hij was nou eenmaal knap en charmant, gespierd en rijk (maar niet mooier dan mij.) Maar dat hele perfecte beeld die mensen van hem hadden was lang niet zo perfect.. vooral hoe hij een hiv van iemand opgelopen heeft en daarmee vaak naar het ziekenhuis vroeger moest. Hij had nu remmers maar er was een tijdje dat hij echt gebroken was er door Saia was toen de enige die hem niet veroordeelde. Zij zat aan de drugs en hij had hiv en zo werden ze waarschijnlijk verliefd. Saia was een lange tijd clean gebleven en Mathias kon voor het eerst weer seks hebben in 2 jaar. Soms had ik ook gewild dat ik een mooimeisje kon krijgen haar trouw zal zijn tot de dood ons schijd maar niemand hier had behoefte aan een boytoy voor een lange termijn .. die ook nog is een zware naam draagt. Ik nam diep adem en leunde voorover Paloma kwam naast me zitten "Ik heb het gehoord mensen overdrijven man.. vooral Xavier maar die is onder de plak van Alvira.. Hij kan er gewoon niet tegen dat je haar aandacht hebt.. Want niemand krijgt Alvira's aandacht." Als ze dat zegt kijk ik haar aan "boeien hij mag haar aandacht hebben." Ik beet zachtjes op mijn onderlip en keek naar haar als ik mezelf voel staren wendt ik mijn blik weg.
von LostSouls am 02.10.2019 11:47Mathías
Ik haalde een hand door mijn haar en knikte. 'Gracias Hermano.'zei ik tegen hem en liep vervolgens met hem de klas in. Ik zag Saia staan een beetje versteend en verward door iedereen die naar haar keek en ik nam haar mee naar een tafeltje achterin. 'Als je het niet trekt moet je naar huis, ik verzin wel iets. Niks forceren oké?' zei ik zacht tegen haar en had allang niet meer naast haar gezeten. Ik miste haar zo erg in mijn leven.
Alvira
Ik zat naast Sabi en voor me zaten Luna en Xavier. 'Ga je vanavond mee naar Luna? Gewoon drinken en films zoals vroeger?' vroeg Sabi. Ik beet op mijn lip en schudde mijn hoofd. 'Ik kan niet vanavond komt mijn vader thuis.'zei ik tegen haar. Waarschijnlijk zou ik hem dat gevecht met Saia ook nog moeten uitleggen. Ik keek kort op toen Mathías en Easton binnen kwamen maar negeerde ze en keek in mijn boek.
von walkingdead am 02.10.2019 11:34Easton
"Ik weet het Chico" ik gaf hem een snelle knuffel en gaf hem een klopje op zijn rug." Ik zie dat je voor haar vecht.. Ik heb je namelijk nog nooit zo ver zien gaan voor een chick zelfs niet voor de heetste juffrouw.. die je toen aan mij overliet." Zei ik om hem een beetje te laten lachen.. " Vanavond is er een feest bij een goeie vriend van me Hernandez.. Ik ga voor je kijken wat ik kan vinden over Rafeal alleen kartel leden zijn welkom." Ik had misschien de reputatie van mijn vader op mijn schouder maar het kon me geen moer schelen rijk of niet rijk. Ik bleef een Salazar en iedereen wist in de slumps dat mijn vader ooit de beruchste drugsbaron was. Ik keek kort Alvira's kant op ik was wel benieuwd of ik haar zou tegen komen.. tenslotte was ze een Vargas.
Saia
Ik kwam de les binnen en werd door iedereen bekeken. Ik sprak niet meer met mijn gebruikelijke vriendinnen. Mijn gedachtes lagen bij de neiging naar drugs en seks. Maar waar ging ik seks vandaan halen? Nergens want mijn gedachtes lagen maar bij een chico die ik nog steeds niet toeliet. En mijn lichaam moest vertroeteld worden na dat tafereel met die smeerlap.. Ik voelde me minder smerig omdat ik al ooit met die klootzak seks heb gehad maar alsnog was het een trauma. Als ik hem weer zou zien zou ik zijn ogen zeker wel er uit steken.
von LostSouls am 02.10.2019 11:23Mathías
Ik haalde diep adem en knikte. 'Maar zodra ik hem zie verkoop ik hem sowieso een klap. Het boeit me niet wie zijn vader is.'zei ik tegen hem en keek naar Saia. 'Ella es mi chica y aunque no estemos juntos en este momento, siempre lucharé por ella y nadie la tratará así.' zei ik tegen hem en beet op mijn lip om niet weer te beginnen met huilen. 'Ik heb verdomme buiten die deur gestaan omdat ik het vreemd vond dat die maten van hem daar stonden. Ik had het kunnen voorkomen of kunnen stoppen East en ik liep gewoon weg.'zei ik gefrustreerd.
Zij daar is mijn meisje en ook al zijn we op dit moment niet samen, ik zal altijd voor haar vechten en niemand die haar nog zo behandeld.
von walkingdead am 02.10.2019 11:17Easton
Als hij dat alles zegt trek ik hem terug." Ben je gek geworden weet je wel wiens zoon hij is" ik praten nu wat zachter want niet iedereen was hier te vertrouwen." Je gaat niemand omleggen we komen wel op een oplossing.. om hem te laten boeten," ik beet mijn kaken op elkaar. En legde mijn voorhoofd tegen het zijn "eres mi hermano y no quiero que te pase nada," ik keek naar Saia die heel normaal leek.. maar er was van alles mis met die meid. Want wat moest Rafael met een rijk meisje zoals zij? Ze ging Mathi nog is in de problemen brengen.
e bent mijn broer en ik wil dat je niks overkomt
von LostSouls am 02.10.2019 11:11Mathías
Ik keek om ons heen en trok Easton aan zijn arm naar een rustigere hoek van de aula. Ik keek Easton aan. 'Ze is verkracht op dat feest.'zei ik zacht zodat niemand het meekreeg. 'Nu weet ik dus wie het is geweest en nu moet ik iemand vermoorden zonder de bak in te raken.' zei ik tegen hem en liep bij hem weg en ging op zoek naar Rafael.
von walkingdead am 02.10.2019 11:05Easton
Ik keek Mathias aan "Ik weet niks behalve dat die klootviool Rafeal met iets bezig was op dat feest." Ik keek hem aan "je doet geheimzinnig wat is er gebeurt?" Vroeg ik hem "sinds Saia weer tegen praat lijk je afwezig." Ik dacht aan Paolo die de snaps verwijderd had. Ik wilde alleen dat ze geen schande opliep.. maar blijkbaar waren mijn waarnemingen gelijk er was dus iets gebeurt met Saia.
von LostSouls am 02.10.2019 10:10Mathías
Als Easton over Rafael begint kijk ik hem abrupt aan. Ik probeerde het gesprek te volgen zodat ik misschien wat meer te weten zou komen over wat er was gebeurd. Easton wist dus wel wat er was gebeurd en hij had mij helemaal niks gezegd? Ik keek Saia na als ze weg liep en draaide vervolgens nar Easton. 'Wat weet jij? Waarom heb je me niks verteld?' vroeg ik licht pissig.
Alvira
Ik stond buiten een sigaretje te roken met Xavier en zag dat hij er wel mee zat. 'Waarom maak je je er zo boos om?' vroeg ik hem en zuchtte. 'Hij staat me gewoon niet aan. Hij is vuil waar je niet mee om moet gaan.' zei hij. Ik rolde mijn ogen en nam mijn laatste hijsje en gooide vervolgens mijn sigaretten peuk in de bak die er stond voor sigaretten. 'Hij is zijn vader niet.' zei ik tegen hem. 'Dan zou ik niemand meer kunnen neuken aangezien iedereen hier illegaal drugs gebruikt.'zei ik tegen hem. 'Dat is niet hetzelfde.' Ik zuchtte en keek naar hem. 'Stop dat gezeik en laten we gaan.' zei ik tegen hem terwijl we naar de klas liepen.
von walkingdead am 02.10.2019 09:48Saia
Ik keek Mathias aan "beter." Mijn blik ging weer naar Easton. Hij had geen woord tegen me gezegd en keek me alleen maar aan alsof hij wat wist." Niet zo erg goed volgens mij sinds dat gebeuren met Rafael he," Als hij begint over raf gaan er belletjes rinkelen." Wat weet jij?" Vroeg ik hem toen "d at je nooit meer met mij moet bemoeien ik bedoel met ons als je met hem omgaat."
Easton
Ik keek Saia aan "Ik ga niet met hem om." Snerpte ze "volgens mij weet ook door jou iedereen dat ik een Narcos ben." De enige die kon weten dat ik een nare achtergrond had was de gene die in contact kwam met wie dan ook uit de slumps." Waar wind je zo over op Easton.. dat je papa een kartel runde of dat zijn zaak on op gelost is en je iedere rijke de schuld ervan geeft... accept Mathias?" Als ze dat zegt val ik stil ",Ja als je over iets begint Easton begin dan goed." Ze liep vervolgens weg misschien was het wel mijn karma.. dat iedereen nu wist over mij.
von LostSouls am 02.10.2019 09:38Alvira
Ik stond op en liep naar de drie toe om in te grijpen als het uit de hand liep. Als hij zo bluntly begon over dat we geneukt hadden stond mijn mond al open om wat te zeggen, maar Saia greep al in. Voor het eerst verdedigde ze me en ik wist niet of het en valstrik was of wat anders, maar goed. Als Xavier weg liep keek ik nog kort naar Easton en liep vervolgens achter Xavier aan en gaf hem een klap in tegen zijn arm. 'Wat denk je nou? Straks word je nog van school gekickt.'zei ik tegen hem en keek terug naar Easton en Mathías. Dat ik dat joch ooit had verdedigd.
Mathías
Ik keek Xavier na en draaide me vervolgens naar Saia. 'Hoe voel je je vandaag?' vroeg ik haar en beet op mijn lip. Ze deed alsof er niks was gebeurd en zal deze vraag waarschijnlijk beantwoorden alsof het een domme vraag was. Ik had Easton nog niet verteld wat er was gebeurd, maar wou hem wel vragen of hij iets gezien had.

Antworten