ORPG||||
First Page | « | 1 ... 52 | 53 | 54 | 55 | 56 ... 79 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Oldest posts first ]
Re: ORPG||||
from walkingdead on 10/31/2019 05:53 PMEaston
"Ze zit er niet in haar vader betrok haar erbij." Zei ik tegen hem "omdat het een lafaard is" ik keek Mathias aan "Ik betrok je er niet bij omdat jij en ik verschillende levens lijden ik kom uit de slumps en jij uit een landhuis.. maar ik besef nu dat status me niet eens moet boeien.. Ik vertrouw je," ik dacht steeds aan Saia had ze connecties met Rafael of iemand "je moet wat voor me doen.." Ik keek naar Saia die met een groep meiden stond "verleid Saia."
from LostSouls on 10/31/2019 02:15 PMMathías
Ik schudde mijn hoofd. 'Je had me moeten inlichten dat je met die shit bezig bent. Wat als er nu iets was gebeurd?' vroeg ik hem en beet op mijn lip. 'En Alvira zit dus ook in dat Kartel? Ze leek me juist iemand die niet met die shit bezig was.'zei ik en snapte het even niet meer. Iedereen bleek anders dan ik dacht dat ze waren. Letterlijk iedereen.
from walkingdead on 10/31/2019 01:36 PMRe: ORPG||||
from LostSouls on 10/31/2019 01:31 PMAlvira
Ik beet op mijn lip en knikte. Als ik ergens een hekel aan had was het afhankelijk zijn van iemand. Ik sloot mijn kluisje en liep naar mijn les waar ik achterin bij het raam ging zitten. Zo kom je erachter wie je echte vrienden zijn. Zelfs Luna en Sabi gingen ergens anders zitten. Ik keek op mijn telefoon en zag een berichtje van Daniël dat ik beter even niet thuis kon komen wegens de pers en alle ondervragingen. Tuurlijk, dit kon er ook nog wel even bij.
Mathías
Als Easton richting zijn les liep, liep ik met hem mee. 'Klopte het wat Saia zei?' vroeg ik hem en beet mijn kaken samen. 'Waarom vertel je mij niks hierover?' vroeg ik hem en keek om ons heen hoe iedereen weer met hun eigen zaken bezig was en naar hun les liepen.
from walkingdead on 10/31/2019 01:02 PMRe: ORPG||||
from LostSouls on 10/31/2019 12:52 PMAlvira
Ik wou net mijn mond tegen Saia opentrekken als vervolgens Easton opeens tussen ons in komt. Het was wel lief dat hij het deed, maar het leek zo alsof ik helemaal niet voor mezelf kon opkomen. Ik beet mijn kaken samen. 'Moet jij nodig zeggen snuif teef.' zei ik nog na en haalde mijn boeken uit mijn kluisje waarna ik opkeek naar Easton. 'Bedankt, maar je hoeft je vooral niet verplicht te voelen om me te helpen. Zoals iedereen hier inmiddels al weet ben ik een lost cause.'zei ik.
Mathías
'Dat is bullshit, dat weet jij ook.' zei ik tegen Easton en keek toen naar het tafereel dat er afspeelde tussen Saia en Alvira. Ik haalde een hand door mijn haar. Wat was Saia een naar persoon eigenlijk. Iets wat ik me nooit realiseerde door mijn blinde liefde voor haar. Als ik hoor wat ze over Easton zei keek ik fronsend naar hem, maar reactie geven ging niet want Easton schoot in de verdediging voor Alvira. We moesten het er nog maar eens over hebben.
from walkingdead on 10/30/2019 11:08 PMEaston
´´Ze zou het voor jou doen niet voor mij,´ verbeterde ik hem. Ik deed het portier open en zag Saia met Xavier staan ze leek heel neutraal meestal was er wel een valse grijns op haar gezicht te zien. Xavier leek in confrontatie te zijn met Alvira ik bleef vanaf een afstandje kijken en wenkte Mathias om op te staan.
Saia
´Hij heeft gelijk´zei ik toen ´wat moet je anders met Easton.. Papa in een kartel.. mama beste advocaat van madrid.. en dan heb je Easton.. Easton Salazar,'' ik drukte mijn handen in mijn zij en zag dat mensen luisterde ''en oja en zijn rijke stiefbroer..die niet weet dat zijn zogenaamde broer een schuld van 800 k op je heeft getrokken omdat je papi's zaken niet aan kan.'' Mijn woorden kwamen als bommen neer ''maar geen zorgen het nieuws was me voor.. anders had ik deze bomshell wel eerder gedropt.'' Wat wilde ze gaan doen we hadden al 2 keer gevochten ze weet gewoon dat het over is.. en dat ze kan vertrekken.
Easton
Ik horde wat Saia zei en ze had geen ongelijk ik heb gelogen tegen Mathias over de verstandhouding tussen mij en Alvira. Maar dat maakte alsnog niet uit Saia moest haar mond houden. Ik liep op Alvira af en ging voor haar staan ''wat dan nog Saia.. Jij bent gewoon boos omdat ze de enige chick is die Mathias niet als een stuk stront ziet.. je kan er gewoon niet tegen dat zij misschien meer voor hem zal betekenen dan jij in een 100 jaar.'' Ik keek rond en zag dat iedereen keek Saia's blik werd ijzig ik wist gewoon dat ze boos was ze keek toen neer met een vals glimlachje '' succes met het redden van jullie miserabele levens.'' Ze liep toen weg terwijl iedereen begon te fluisteren.
from LostSouls on 10/30/2019 09:43 PMMathìas
‘Het boeit me vrij weinig wat hun denken met hun domme reputatie. Alvira heeft hulp nodig en zij is belangrijker dan een paar roddelbladen. Ze zou het ongeacht alles ook voor ons doen.’ Zei ik en keek naar buiten als we eenmaal op school aankwamen. Ik beet op mijn lip. ‘Als ze slim is gaat ze niet naar school. Ze vreten haar levend op.’
Alvira
Ik liep de school binnen en probeerde mijn hoofd hoog te houden. Ik trok me niks aan van iedereen die roddelde of me na wees. Behalve Xavier. Dat deed pijn. Ik duwde hem tegen de kluisjes aan en keek hem aan. ‘Wel grappig hoe snel jouw mening veranderd over mensen. 2 dagen geleden wou je nog dat ik aan de jouwe zou zuigen.’ Zei ik en liet hem vervolgens kos waarna ik door liep naar mijn eigen kluisje.
from walkingdead on 10/30/2019 08:38 PMEaston
"Hoezo zou Saia alles door lekken?" Vroeg ik fronsend "Saia is een bitch maar zo erg is ze niet." Ik zakte onderuit en keek het uit raam "van mij mag ze ook blijven maar dat zal onze ouders hun reputatie schade.." zei ik alsof het m boeide wat ze dachten "in ieder geval moet ik er voor zorgen dat ze op school immuun blijft tegen alle dingen die ze straks naar haar hoofd krijgt gegooid. Ik keek naar Mathias niet wetend of ik hem moest betrekken in de shit waar ik in zat.
Saia
Ik kwam aan op school en zoog op een lolly terwijl ik Alvira zag met nog dezelfde make up op haar smoel van gister. Ik kwam overeind en zag dat Yara liep te roddelen met wat andere meisjes "iemand zag er naar de Hugues mansion gaan." Horde ik ineens achter me ik keek op naar Xavier "het verbaast me niet als ze aan Salazar zijn lul zuigt om onder te kunnen duiken." Xavier had al een tijdje niet tegen me gepraat vele eigenlijk sinds ik weer terug was "het zou me ook niet verbazen," zei ik toen simpel.
from LostSouls on 10/30/2019 08:27 PMMathìas
‘Dat zou ze ook voor mij doen.’ Zei ik tegen hem en haalde diep adem terwijl ik de trapjes voor het huis afliep naar de limo en in stapte. ‘Ze heeft mij ook geholpen. Ik weet dat ze hier heeft geslapen en als het aan mij lag kon ze hier blijven.’ Zei ik hem en nam mijn telefoon erbij. ‘Ze zeggen echt verschrikkelijke dingen over haar en haar familie op social media.’ Zei ik en beet op mijn lip. ‘Zou me niks verbazen als die trut alles heeft gelekt. Saia is niet goed snik.’

Reply