ORPG||||
First Page | « | 1 ... 50 | 51 | 52 | 53 | 54 ... 79 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Oldest posts first ]
Re: ORPG||||
from walkingdead on 11/03/2019 10:58 PMEaston
"Dan gaan we weg." Zei ik toen tegen haar "Ik regel tickets een tijdje weg gaan kan geen kwaad.. Ik heb Mathias die op kan letten als je vader weer opduikt" wat the hell was ik mee bezig ergens naar Hawaï ofzo gaan met een meisje die je 800k schuldig is. Waar kwam al die adrenaline vandaan en waarom wilde ik haar zo graag helpen?
Saia
Ik zag Mathias de toiletten ingaan en nam al mijn arrogantie bijelkaar en stopte ze in een zak. Ik liep hem zo achterna naar binnen "het spijt me." Zei ik "dat ik zo een arrogante bitch ben en niet aan je gevoelens dacht alles is mijn fout.. en je hoeft me niet te vergeven."
from LostSouls on 11/03/2019 09:51 PMAlvira
Ik haalde opgelucht adem als het gewoon Easton is. 'Ik ben thuis. Iedereen weet al zo goed als dat ik bij jou was vannacht. Ik weet niet of het wel zo veilig is bij jou.'zei ik en beet op mijn lip. 'Ik moet nog dingen regelen.' zei ik en keek door de gordijnen van de woonkamer naar buiten. Het maakte me allemaal maar een beetje paranoïde.
from walkingdead on 11/03/2019 09:47 PMEaston
"Waar ben je?" Vroeg ik direct aangezien ze opgenomen had "kom naar mijn huis daar ben je veilig." De politie arriveerde al op school en namen Rafael en Gulio mee terwijl ik alleen nog overbleef met Saia die me vragend aankeek ik liep naar buiten en was al van plan om mijn auto te pakken en naar haar toe te komen.
from LostSouls on 11/03/2019 08:02 PMAlvira
Ik beet op mijn lip terwijl ik ze weg zag rijden. Snel deed ik de deur dicht en voelde de tranen over mijn wangen rollen. Als ik mijn telefoon voel afgaan nam ik hem op, maar ik zei niks. Wie weet wie de telefoon van Easton had kunnen hebben. Ik moest oppassen met alles wat ik deed nu. Er zouden mensen achter mij aankomen aangezien mijn vader nergens te vinden was.
from walkingdead on 11/03/2019 05:11 PMSaia
Ik horde Easton aan "nou het is moeilijk" zei ik "als iedereen zich er altijd mee bemoeit," het laatste zei ik mompelend. Easton had gelijk maar op het moment was ik niet volwassen genoeg om toe te geven dat ik Mathias wil." Ik heb niks te maken met jou en Alvira" zei ik toen tegen hem "weet je zeker dat je die kaart op me wilt gooien Saia" ik rolde mijn ogen "denk maar niet dat ik een trustfund voor haar ga zijn.. als ik jou was zou ik maar een hartig woordje met Amine doen.. jij bent tenslotte de gene die Alvira wil redden."
Easton
Saia had gelijk ik knikte en belde Alvira op on te checken waar ze is. Het begint allemaal bij de bron.
from LostSouls on 11/03/2019 03:39 PMAlvira
Ik was naar huis gereden en ging naar binnen via de achterkant. Als ik dan zie dat mijn moeder en Daniël er nog waren werden mijn ogen groot. 'Ik zei toch dat jullie zo snel mogelijk weg moesten.' zei ik tegen mijn moeder. 'Daniël heeft net zijn laatste spullen gepakt.' zei ze. Ik beet op mijn lippen en we vlogen elkaar in de armen. Mijn moeder snikte en ik voelde ook tranen opwellen. Daniël kwam erbij en ik haalde diep adem. 'Ik ga jullie missen, maar tot het gezeik over is moeten jullie daar blijven. Oké?' vroeg ik ze. Ze knikte en ik liet ze los. 'Neem geen contact meer op met mijn huidige nummer. Ik zorg voor een burner telefoon en dan bel ik jullie. Oké?' Ze knikte. 'Ik ga je missen zus.' zei Daniël. Ik ging hem ook missen. We scheelden elkaar maar anderhalf jaar dus ondanks soms irritaties konden we redelijk goed overweg met elkaar. 'Ga nou maar.'zei ik tegen ze en glimlachte zwak.
from walkingdead on 11/03/2019 09:17 AMSaia
"Je hield niet echt van me want anders moest mijn broer je niet van me weghalen die ene dag!" Riep ik hem woedend achterna "klootzak!" Ik was boos maar ik het niet toegeven dat ik verliefd op hem was en dat niemand anders wat voor me betekende. Hij en ik waren beide kapotte zielen. Easton keek Mathias bekwaam na "ooit moeten jullie gewoon weer seks hebben samen." Ik rolde mijn ogen "hij moet gewoon niet denken dat alles van zelf naar hem toe komt."
Easton
Ik nam diep adem en begreep Saia wel "Mathias is niet zichzelf en jij ook niet Alvira en jullie trust issues hebben de relatie geschaad.. jij word er onzeker van dat het "voormalig rijkste meisje van school al je vrienden inpikt waardoor je een drugs gebruikende slet was geworden." Zei ik "En Mathias weet wat hij wilt maar hij is te koppig en stom om naar zijn geweten te luisteren.. hij haat je nu omdat je hem onzeker maakt je bent lekker Saia bloedmooi en zeker gewild..Mathias weet dat 10 andere zo over hem heen kunnen lopen ookal is hij de rijkste snob van Madrid hij is niet zo perfect als het lijkt.. Je zou meer over zijn gevoelens moeten na denken inplaats in alleen die van jezelf." Ik nam diep adem "maar ik heb een meisje te redden en jij gaat mee." Ik dacht aan Alvira we hadden niks maar ik wilde haar vader laten boeten en Saia zou me naar hem toe lijden.
from LostSouls on 11/03/2019 12:06 AMMathías
'Hou je fucking bek je weet dat ik van je hield.' siste ik naar haar. 'Zoek het uit.' Ik liep vervolgens naar de kantine waar ik een appel nam en werd aangestaard door iedereen. Ik rolde mijn ogen. Je slaat een keer iemand neer en je krijgt alleen maar stank voor dank en gapende irritante mensen zonder leven.
from walkingdead on 11/02/2019 08:25 PMSaia
"Hou je kop Mathias alsof jij verstand van dit leven je bent maar een rijke knul." Zei ik kleinerend tegen hem "manipuleren?" Ik giechelde ironische "jij was de gene die alleen seks van me wilde." "Genoeg love birds" zei Easton "Saia kom mee." Ik fronste "ik?"
from LostSouls on 11/02/2019 08:20 PMMathías
Ik keek boos naar Saia. 'Waar bemoei jij je mee. Easton laat zich niets aanpraten van jou manipulerende spelletje.'zei ik tegen haar en zuchtte. Ik moest van Easton informatie inwinnen en door haar te blijven haten zou dat niet bepaald gaan lukken, maar ik vond het moeilijk na de pijn die ze bij me veroorzaakt had. 'Als je snel bent haal je dr nog in. Ze is net pas naar buiten. Ze leek een beetje in shock.' zei ik tegen Easton en hoopte van harte dat hij naar mij zou luisteren en niet naar Saia.

Reply