ORPG||||

First Page  |  «  |  1  ...  38  |  39  |  40  |  41  |  42  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/04/2019 10:47 PM

Mathías
Ik was gaan zitten en zag niet veel later Easton bij me komen staan. 'Tuurlijk ga ik mee. Ik heb wel weer eens zin in een fatsoenlijk feestje.'zei ik tegen hem en zag in mijn ooghoek hoe die etter van een gymleraar binnen kwam. 'Die vent kan ook niet weg blijven. Vieze pedo.' mopperde ik tegen Easton en keek naar Saia. Bij hem kon Saia tenminste wel doen alsof ze het niet interessant vond. Ik opende mijn boek en keek vervolgens nog op naar Easton. 'Je valt weer precies terug op je populaire spot hier in de ranglijst.'zei ik met een grijns. Ik was blij voor hem.

Alvira
Met mijn boeken liep ik de les binnen en liep naar mijn plek achterin. De andere kant van het lokaal dan waar de populaire mensen zaten. Ik hoorde daar niet meer bij dus dit was mijn nieuwe plek. Aan de ene kant maakte het me ook niet meer zo erg uit. Zo lang ik maar met rust werd gelaten.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 12/04/2019 10:28 PM

O neee AHAHAHA ik voel drama hierzo

Easton
Ik was zo in gesprek met Rebekah dat ik niet eens opletten op Alvira. Ik moest en zal feesten vanavond. Het kon me niks schelen dat die lul Joshua terug was. Op de gang zag ik ook Charlotte met haar blonde lange haar en porseleinen gezichtje. Ik gaf haar geen aandacht dat was niet nodig. Ik liep grijnzend naar mijn broer zodra ik hem zag "Three geeft een feest ga je mee?" Vroeg ik hopend dat hij niet zoals een opa ging doen en de dag zou spenderen met zijn lieve trut. Saia weerhield hem van lol maken maar nu Joshua hier was wist ik dat voor een monster Mathias zou worden. Hij wilt altijd meer indruk maken zodat Joshua hem niet overschermd. 
Saia
Ik praten met wat vriendinnen en zag toen onze lieve gymmeester naar binnen lopen hij ging precies voor mijn tafel staan. Ik keek hem kort aan en focuste me toen weer op Yara en Jisoo die aan het praten waren over Three zijn lul." Vergeet morgen niet te komen Saia" zei hij terwijl ik niet luisterde en Mathias geïrriteerd de klas in zag lopen. Ik was nogsteeds verbaasd over zijn broer.. de hele rit naar school had hij geïrriteerd naar buiten lopen staren.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/04/2019 10:13 PM

Alvira
Als ik al snel merk dat Easton zijn reputatie nauwelijks was geschaad en hij eigenlijk nog meer welkom was als ervoor voelde ik me meteen overbodig en slecht. Ik glimlachte zwak naar Rebekah en keek vervolgens naar Easton. 'Zo te zien red jij je prima. Ik zie je nog, veel plezier vanavond.' zei ik en liep naar mijn kluisje waar ik mijn boeken uit haalde. Nu kon de ellende beginnen.

Mathías
Sinds Joshua terug was gekomen kon ik alleen maar geïrriteerd zijn. Lievelingetje van mijn vader. Als hij er was kon ik niks meer goed doen. Terwijl hij wel moest toegeven dat ik was veranderd. Als Joshua er toch is kan ik net zo goed mijn oude feestende zelf worden. Ik sloeg mijn kluisje dicht en liep richting de klas. Die blik op Saia haar gezicht ook toen ze hem zag. Kwijl liep nog net niet uit haar mond.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 12/04/2019 09:21 PM

Easton

Ik gaf haar een knik "prima." Zei ik simpel ik vond haar aandacht niet vervelend. Ik wist alleen niet of ik die wel nodig had. Eenmaal op school gekomen merkte ik helemaal niks van dat mensen me uitkotste." Hey East!" Horde ik achter me ik keek op  zag dat Rebekah was "heyy" zei ik grijnzend ze omhelsde me terwijl ik blij was dat ik terug was "je ziet er goed uit man." Haar blik glee toen naar Alvira "gaan jullie?" Vroeg ze toen Bekah was niet zo judgy en een bekakte meid ik walgde van bekakte meisjes." Nee" reageerde ik snel zse fronste en gaf me een knik "er is vanavond een feest bij Tree ga je?" Ik grijnsde breed ik kon een feestje wel gebruiken "tuurlijk komen er lekkere wijfen?" 

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/04/2019 08:37 PM

Alvira
Als hij naakt de badkamer uit kwam grijnsde ik. 'Niet alsof ik het niet eerder heb gezien. Je hebt nota bene niks om je voor te schamen.' zei ik en sloeg mijn benen over elkaar. 'Ik had nog geroepen.'zei ik en haalde diep adem. 'Ik dacht dat je misschien wel iemand naast je zijde wou hebben die nog meer uitgekotst word dan jij. Dan valt het niet zo op dat je terug bent.'zei ik met een grinnik. 

Mathías
'Weet ik, omdat je niet knapper bent.'riep ik nog en stapte de limo in. Ik had altijd al graag het laatste woord gehad. Vooral bij Joshua. Ik had echt een hekel aan hem. Als Saia naar hem vroeg zuchtte ik. 'Helaas wel. Hij gaat al lang niet meer naar Elite en ik zie hem eerder als een vervelend aanhangsel van de familie.'zei ik tegen haar. 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 12/04/2019 08:29 PM

Joshua
"Waarom zo boos broertje.. je hoeft je vooral niet te schamen dat ik knapper dan je ben!" Riep ik hem grijnzend na. Ik sloot de deur met een lachje dicht en liep door het gigantische huis terug naar mijn kamer.

Saia
Ik fronste en keek over mijn schouder naar blijkbaar Mathias zijn broer. Ik en Mathias hadden dus toch niet zo lang als ik dacht. We stapte de limo in richting school terwijl ik Mathias verbaasd aankeek "Is dat je broer?" 

Easton
Ik kwam naakt de badkamer uit en keek tegen Alvira aan. Ik werd rood en trok snel een handdoek uit mijn kast "Wat doe jij hier?" Vroeg ik had ze Joshua al gezien? Ik probeerde zo min mogelijk naar haar te kijken ondertussen dat ik mijn uniform aantrok. Waarom was ik in godsnaam zo kalm? Dit meisje was overal ik zat vast aan haar geplakt door een gedurende geheugen verlies. Zou ze huilen als ik met andere wijf naar bed wil gaan? Ik miste school en feesten ookal was elite high geen fan van me.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/04/2019 08:09 PM

Alvira
Ik liep over de gangen richting de kamer van Easton. Ik had nog niemand gehoord of gezien, wat me verbaasde aangezien ik al aan de late kant was. Ik klopte op de deur en liep vervolgens binnen. Ik hoorde water lopen in de badkamer. 'Easton?! Ik dacht misschien wil je niet alleen aankomen op school. Mathías gaat waarschijnlijk als altijd met die hoer mee.'zei ik en ging op de rand van zijn bed zitten. Ik ging even door mijn losse haar en haalde diep adem. 

Mathías
Ik haalde een hand door mijn nog vochtige haar en probeerde mijn stropdas wat rechter te trekken. Het lukte niet echt dus ik liet het maar gefrustreerd gaan en liep naar beneden waar ik Joshua bij de deur zag bij Saia. Ik zag Saia haar reactie wat me nog harder irriteerde. Ik stootte langs Joshua. 'Iemand die je niet wilt en hoeft te kennen. Hij flikkert snel genoeg op.'zei ik en trok haar aan haar hand mee naar de limo voor Joshua zijn gore bek open kon trekken.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 12/04/2019 07:17 PM

Easton

Joshua haalde het bloed vanonder mijn nagels vandaan. Toen ik nog niet zo hecht met hem was wat ik nu ook niet ben wist hij mijn leven altijd zeur te maken. Hij mocht mijn moeder niet en mij al helemaal niet Mathias zag mij eerder als zijn broer dan hem en dat heeft altijd tussen hem en zijn vader gezeten volgens mijn moeder." Ik weet niet wat je deal met haar is maar dat kan me weinig schelen" opperde ik voordat hij iets in me triggerede en dat was een en al woede. Ik pakte mijn krukken en strompelde de keuken uit.

Joshua
Ik keek Easton grijnzend na en bekeek Mathias." Voel je weer er buiten gelaten broertje?" Vroeg ik met een pruillipje "maak je niet druk voor jou staat ook nog wat te wachten." Ik liep de keuken grijnzend uit en was blij dat pa me terug had geroepen naar huize Hugeus. Effe weer rangorde stellen. 

Ts 
Saia
Ik kwam aan op het Hugues terrein en zag Alvira's Mercedes ook staan. Dat moest me denken Easton ging weer voor het eerst naar school. Ik liep naar de voordeur en belde aan als de deur word open getrokken door een oudere Mathias die halfnaakt is. Blijf ik automatische staren "hallo wie hebben we hier?" 

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/04/2019 07:06 PM

Mathías
Ik fronste als Joshua Alvira benoemde. Joshua kon haar toch helemaal niet? Alvira kon Joshua ook niet? What de fuck? 'Zou willen dat ik hetzelfde kon zeggen, dus wanneer ga je weer?'vroeg ik hem. 'Aangezien je daar toch zo goed in bent.' Het frustreerde me dat er nu dingen speelde die ik zelfs niet wist. Als hij nu ook nog zou vertellen Saia te kennen had ik zijn hersens in geslagen. 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 12/04/2019 09:06 AM

Easton

Er stond argwaan in me "Mathias heeft gelijk hij is mijn vader niet en jij ook niet." Joshua bekeek me alsof ik een hulpeloos jongetje was." Je hebt mij wel nodig want ik weet van je daden in Barcelona" als hij begin over Barcelona kijk ik hem fel aan "Wat weet jij?" 

Joshua

"Ik weet  ook van Alvira Charlotte is dus niet de enige die we gemeenschappelijk hebben."  Was hij vergeten dat state in Barcelona is "had ze maar geweten dat je mijn broertje bent" zei ik met een glimlach. Ik zag de woede in zijn ogen  maar het werd gedempt door zijn geheugen verlies." En wat dan nog je tijd is voorbij hier in Madrid je bent oud en irritant.. vroeger kon je mij en Mathias nog de kop inslaan maar nu niet meer.. we zijn nu de baas." 
Zei hij geïrriteerd terwijl hij een stuk volwassener was geworden maar dat kinderachtige nog is gebleven. Mijn blik glee naar Mathias "fijn om jullie weer te zien beste broertjes." 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  38  |  39  |  40  |  41  |  42  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum