ORPG||||

Erste Seite  |  «  |  1  ...  12  |  13  |  14  |  15  |  16  ...  79  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Älteste Beiträge zuerst ]

LostSouls

27, Weiblich

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG||||

von LostSouls am 14.01.2020 10:04

Mathías
Als Luca thuis kwam en vertelde dat de auto op de oprit stond keek ik naar Jane. 'Zie je wel.' zei ik haar en knuffelde mijn zoon. 'Alles verloopt prima.' zei ik en keek op als de deur open bleef en Joshua binnen kwam. Met verrassend genoeg Alvira en haar prachtige dochter. Ze leek op Easton. Ik slikte en keek naar haar. Ze voelde zich niet op haar gemak. 'Alvira. Welkom.' zei ik en keek vervolgens naar Zafira. 'Jij moet mijn nichtje zijn.' zei ik en gaf haar een hand om mezelf voor te stellen. 'Ik ben je oom, Mathías.' zei ik en glimlachte. Eigenlijk qua bloed was ze niks van zowel mij als Joshua. Easton was een stiefbroer, maar hij voelde altijd al als een volwaardige broer. 'Fijn u eindelijk te ontmoeten.'zei ze netjes. 'Zeg maar je.'

Zafira
Ik keek het grote huis rond en keek vervolgens naar de jongen naast mijn kersverse oom. 'Dit is mijn onze zoon, Luca. Onze prachtige dochter Jane en onze jongste dochter Mackenzie is op dit moment op haar kamer.' glimlachte hij trots. Vervolgens ging mijn blik naar de mooie vrouw die bij hem stond. 'Je tante, Saia.' Ik gaf ook haar een hand. Ik vond het fijn ze te ontmoeten. Misschien willen hun meer kwijt over mijn vader. Mijn blik gleed vervolgens weer naar Luca.

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 14.01.2020 09:52

Jane
"Ik leen helemaal niks van hem denk je nou echt dat hij mijn auto heel thuis komt brengen?" Zei ik boos tegen mijn vader. Luca kwam op dat moment binnen en gooide de autosleutels op tafel "ben je me weer aan het zwart maken lief zusje?" Zei hij grijnzend ik keek hem bespottend aan "je auto staat op de oprit." Knipoogde hij terwijl hij pap een omhelzing gaf "welkom terug."

Luca
"Alles goed in frankrijk pap?" Vroeg ik terwijl ik Jane nakeek hopend dat ze het verschil niet zou zien. Ik drukte vervolgens een kusje op mijn moeders wang "de stad is prachtig." Zei ik toen slijmend.

Antworten

LostSouls

27, Weiblich

Level 37

Maandmodel

von LostSouls am 14.01.2020 09:32

Alvira
Ik zuchtte. 'Waarschijnlijk ben ik niet eens welkom.' zei ik tegen Joshua. 'Waar ben je niet welkom?' hoorde ik Zafira die nu in de deuropening stond met haar armen over elkaar gekruist. 'Uhm... misschien is kloppen een goed idee?' zei ik tegen haar en trok de dekens hoger op mijn lichaam. Ze rolde haar ogen. 'Het is geen verassing meer. Jullie houden me 's nachts wakker met jullie geneuks. Waar ben je niet welkom?' vroeg ze nogmaals. 'Taalgebruik Fier.' zei ik haar en keek naar Josh. 'Ik ga naar je oom en tante. Ze zijn net verhuist.' zei hij. 'Mooi, ik wil wel mee.' zei ze. Ik schudde mijn hoofd. 'Dat lijkt me geen goed idee.' zei ik haar. 'Misschien wordt ze oud genoeg om dat voor zichzelf te beslissen Al.' 

Mathías
Ik keek naar Jane en grinnikte. 'Jullie lenen toch wel vaker elkaars spullen?' vroeg ik haar. 'Heb je nu je auto nodig? Je kan de limo nemen, of mijn auto.'stelde ik haar voor en keek rond. Het zou moeilijk zijn voor de kinderen. Ze waren alles in Frankrijk gewend, maar ik wilde hierdoor alleen maar zeker weten dat ze hier ook aan niks ontbreken. Ik verwende ze ook wat meer dan Saia. Van mijn part zouden ze ook naar de privé school gaan, maar daar was Saia echt op tegen dus daar hebben we maar een compromis op gesloten. 'Hij brengt hem vast ook weer terug.'

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 14.01.2020 09:14

Jane
"Pap goed dat je er bent" zei ik "Luca is er vandoor met mijn auto." We woonde pas een week in Madrid en nu al ging alles fout. In Frankrijk kon hij zichzelf wat meer beheersen maar nu we hier woonde maakte hij mijn leven nog zuurder omdat hij zich verveelde.

Joshua
Ik zette mijn stropdas goed en was benieuwd hoe ze hun terugkeer hier vonden." Weet je zeker dat je njet mee komt?" Vroeg ik  Alvira toen. Ze had alleen foto's van Mathias zijn kinderen gezien ik denk wel dat ze benieuwd is zowel als Zafira. Die helemaal niet weet hoe ze er uit zien.. Ik voelde me slecht tegnover Alvira dat ze haar nichtjes en neef niet kende. Het was Alvira haar keuze om ze maqr gescheiden te houden vooral hoe ze nog een beetje rauwde om Easton. 

Antworten

LostSouls

27, Weiblich

Level 37

Maandmodel

von LostSouls am 14.01.2020 04:08

Zafira
Ik keek hem aan en mocht hem meteen een stuk minder toen hij me 50 euro toeschoof. Hij moest eens weten. Ik nam hem gewoon aan en stopte hem bij mijn bh bandje. 'Raak niet verdwaald.' zei ik tegen hem en zuchtte terwijl ik maar verder liep richting huis. Nog altijd het grote penthouse van het luxe Clairton hotel. Mam had toen het beter ging geinvesteerd in het hotel. Ze was nu de grootste investeerder van het gebouw wat haar praktisch de eigenaar maakte. Ik haalde diep adem en liep het hotel binnen. 'Goedemiddag Zafira.' zei de bellboy die deuren openhield en mensen hielp met koffers. 'Hey Abel.'zei ik tegen hem en nam de lift naar boven. Als mam hoorde wat er net gebeurde zou ze me de huid weer volschelden.

Mathías
Ik kwam thuis van Frankrijk. Dit was de eerste keer dat ik het huis in het echt zag van binnen. 'Ik ben thuis.'riep ik met een grijns. Het zag er al goed uit. Saia had goed haar best gedaan met de inrichting. Als ik stemmen, vermoedelijk, vanuit de woonkamer hoorde liep ik daar heen en trof Saia met Jane. 'Wat is er aan de hand.' zei ik en liep naar Saia die ik een kus tegen haar lippen drukte.

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 14.01.2020 02:33

Luca
Ik liet een vrrbluft lachje gaan ze moest is weten hoe goed verzekerd ik was. Ik pakte mijn portemonee uit mijn achterzak en schoof haar 50 euro in haar hand voor de starbucks." Hou het wisselgeld maar" zei ik tegen haar ik keek vervolgens op mijn apple watch "ik moet gaan." Zei ik kortaf mijn oom zal het wel regelen met de verzekering. Ik holde vervolgens ergens naartoe opzoek naar een taxi ik moest nu wel echt naar een dealer die gele Porsches verkocht voordat Jane me onthoofde. 

Jane
"Ugh hij is verschrikkwlijk" klaagde ik tegen mijn moeder "papa moet hem gewoon naar een kostsschool ver weg sturen." Ik wilde niet in mijn moeders bentley de stad door gaan ik kende het hier niet en wilde niet van de wef afkrassen net als Luca toen hij voor het eerst zijn volvo kreeg. Ik miste frankrijk en mijn vriendinnen ik was nu 17 en nog steeds single waarom was ik zo moeilijk met jongens. Luca was integendeel roekeloos met de meisjes hij neukte alles wat los zat laten we zeggen dat hij met wel heel veel dingen zwaar roekeloos is. 

Antworten

LostSouls

27, Weiblich

Level 37

Maandmodel

von LostSouls am 14.01.2020 02:22

Zafira
Ik haalde diep adem als we optijd weg waren en keek naar de auto. Die kon hij op zijn buik schrijven. Als hij iemand belt die hij oom Josh noemt fronste ik kort. Kon toeval zijn. Ik haalde diep adem en keek hem aan als hij me vroeg of ik gewond was. 'Ik ben oké. Volgende keer misschien een andere plek uitkiezen om te racen.' zei ik tegen hem en keek naar de auto. 'Ik hoop dat je goed verzekerd bent.' zei ik met een grinnikje. 'Net buiten de stad komt 'savonds geen kip. Als je wilt racen zou ik het daar doen.' zei ik hem en keek naar mijn starbucks die een paar meter verderop op de grond lag.

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 14.01.2020 02:16

Luca
Als het meisje me zo uit de auto trekt en we net op tijd weg van de auto liepen springt hij inderdaad in de fik en onstaat er een rookwolk." Shit!" Vloekte ik in het frans mijn ouders zullen me vermoorden. Ik trok mijn telefoon en belde mijn oom op die zal me wel uit de nesten helpen." Oom Josh ik heb een probleem" "nu al jongen je bent net pas aangekomen hoe groot is de schade ik schrijf wel een cheqeu uit en dan haal je vandaag een nieuwe." Hij rook al dat het om een auto ging want hrt was niet de eerste keer "bedankt." Zei ik opgelucht "ik betaal u wel terug ergens van de maand ofzo." Ik bekeek het meisje die ik helemaal vergeten was "heb jij iets opgelopen?" Vroeg ik haar ondrrzoekdend. 

Antworten

LostSouls

27, Weiblich

Level 37

Maandmodel

von LostSouls am 13.01.2020 10:33

Zafira
Met mijn airpods liep ik over straat terug van de starbucks. Ik probeerde zo min mogelijk thuis te zijn de laatste tijd. Ik had er nog altijd moeite mee dat mijn moeder naar bed ging met mijn oom. Als er al over mijn vader werd gepraat dan zei ze dat het de liefde van haar leven was. Hoe kon ze hem dan zo verraden door met mijn oom te gaan? Natuurlijk gunde ik het haar om niet meer alleen te zijn, maar waarom mijn oom? Vanavond had ik een afspraak met Pablo, waar mijn moeder niks van mocht weten natuurlijk. Als ze hoorde dat ik hiermee bezig was dan zou ze me permanent binnen houden. Ik stak over en schrok op als er vlak naast me een auto vol tegen de reling knalt om mij te ontwijken. Fuck! Ik rende ernaartoe en keek naar de rook die uit de auto kwam. Ik zag de jongen zitten met een bloedend voorhoofd. 'Je moet er uit, dat ding vliegt zo in de fik.'zei ik hem en trok de deur open om hem eruit te halen.

Alvira
Ik lag hijgend naast Joshua in bed. Ik keek naar hem op en lachte. We waren nu al 3 jaar samen en het ging goed. Het enige probleem was Zafira af en toe. Met haar 17 jaar zat ze nu ook flink in de pubertijd en ze had overal een mening over. Ze was een pittige dame, dat had ze van mij. 'Ik moet nog even langs Saai en Mathí. Ik heb beloofd ze te helpen.'zei hij. Ik zuchtte. 'Moet dat? Het liefst hou ik je de hele dag hier.'zei ik. Hij keek me aan. 'Je kunt mee? Misschien wordt het tijd dat..' 'Nee.' kapte ik hem af. Saia zat niet op mij te wachten en Mathías... Laten we zeggen dat hij me teveel liet denken aan East.

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 13.01.2020 10:07

Ts Madrid 

Saia
Ik keek rond en vond het huis prima voor ons gezin. Madrid was de stad waar we opgegroeid waren." Mam! Luca heeft mijn auto sleutels gepakt!" Riep Jane woest uit mijn kinderen waren inmiddels 18 en 17 en beide hadden ze een bloedhekel aan mekaar.. het waren natuurlijk tegenpolen." Neem de mijne maar ik moet je zusje nog ophalen van school maar ik ga wel met de limo." Mathias.zou morgen hier zijn omdat hij nog dingen te doen had in Frankrijk zijn bussines liep hardstikke goed dat is ook waarom mijn kinderen de duurste auto's, kleding noem maar op krijgen. Al was ik niet te roekeloos met geld en hun verwennen want Luca die luisterde voor geen meter.. ze zusjes waren braaf maar hij bezorgd me toch wel echt grijze haren van de 3. Bij zijn vader kon hij er doorheen maar bij mij kreeg hij een schop onder zijn kont. 

Luca
Ik racete over de snelwegen van Madrid en kon maar niet wennen aan het verschrikkelijke goeie weer en de taal. Ik kon spaans maar mijn ouders hebben toch wel mijn hele leven in Frankrijk frans lopen praten.. wat belachlijk was want ze waren hier opgegroeid. De wind door mijn haar en de geur van de zee vloog mijn neusgaten in Spanje was geweldig. Mijn zusjes porsche was toch wel effe heerlijk rijden nu mijn bentley naar de klote was gegaan in Frankrijk.. ik liep te racen met franswa en knalde zo de weg af. Mijn ouders hebben alle medische kosten wel betaald al was mijn moeder er op tegen.. en vond ze daf ik lekker mocht gaan werken en zelf mijn rekeningen zou betalen ik was tenslotte 18. Ze moet niet zo lullen Jane hoeft ook geen moer te betalen als ze haar zelf paar ongeluk verwond... bij mijn zusjes werd alles goed gepraat. Ik was nog geen eens een week 18 en ik krijg al stront over me heen we zijn rijk dus waarom zou ik werken? Als ik een meisje over zie steken en mijn versnelling op 80 staat schiet ik uit de bocht zo tegen het asfalt aan.. daar gaat Jane haar porsche. 

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  12  |  13  |  14  |  15  |  16  ...  79  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum