ORPG|| Playing with the devil w. walkingdead

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4 [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]

walkingdead

25, female

Level 37

Re: ORPG|| Playing with the devil w. walkingdead

from walkingdead on 11/26/2018 11:43 PM

Dale
Ik werd gelijk overspoeld met opdrachten en nam diep adem. Heer Lincoln was nou eenmaal een introvert hij hield totaal geen rekening met andere. Als hij vraagt om zijn zusje te helpen kijk ik op naar een vrouw ongeveer in haar veertigste maar ze leek aangenaam veel op iemand die 20 jaar is.'' Ehm ik ben Dale u broer's dienaar nou je slaafje'' zei ik met een lachje terwijl ik haar hielp met haar koffers ''hij is niet zo erg als je denkt.. als hij zijn joint heeft gehad dan/'' Ik nam de koffers mee naar binnen en lijden haar naar kamer.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/26/2018 11:38 PM

Anastasia
Zuchtend keek ik naar hem. 'Ik kan niet sneller uitstappen dan dat je de deur open doet.' zei ik nors tegen hem. Ik stapte uit en liep naar de achterbak waar ik mijn zware koffer aantrof. Ik zuchtte. 'Waarom had ik ook alweer ja gezegd?' vroeg ik mezelf af. De eerste 3 uur gingen goed. Toen kregen we weer ruzie. Als er opeens een jonge man naast de auto staat glimlachte ik. Hij zal ongeveer de leeftijd zijn van mijn kinderen en ik was meteen nieuwsgierig naar wie hij was. 'Hoi, ik ben Ana en meteen gecondoleert dat je het zolang met hem hebt moeten volhouden.'zei ik hem en bekeek mijn koffer. Ik haalde hem met een kleine moeite uit de kofferbak en sloeg die toen dicht. Ik bekeek de mansion. Het was wel echt prachtig.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 11/26/2018 11:33 PM

Dale
Ik was me aan het klaarmaken voor school maar horde ineens een auto de oprit op schuren.. dat moest vast heer Lincoln zijn.''Mevrouw dembry heer Lincoln is terug!'' Riep grijnzend terwijl die ouwe taart al aangelopen kwam vanuit de washok ''wat sta je daar nog ga hem begroeten ik maak alvast een maaltijd klaar.'' Zei ze terwijl ik grinnikte en al snel naar buiten liep de Villa die Heer Lincoln had gekocht had meer dan 20 kamers en een oprit met meer dan 10 auto's ik wist echt niet hoe die man zo rijk was. 

Bowie
Ik stapte uit mijn auto en deed de deur open voor Ana ''schiet is op je doet altijd zo langzaam met uitstappen.'' Zei ik klagend terwijl ik Dale al zag mijn 3e zoon voor mijn gevoel hij kwam pas na Roan en Dylan.'' Dale goed je weer te zien kan je me zusje helpen met haar koffers naar haar kamer brengen'' zei ik gelijk tegen hem ''zodat ik even een jointje kan roken ik word al pisnijdig van 3 avonden niet roken in dat vliegtuig.'' Zei ik terwijl het te merken was ''we catchen later wel up.'' Zei ik terwijl ik al naar binnen liep Ana irriteerde me ook ik kon niet langer dan 2 dagen met haar in een ruimte zijn.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

ORPG|| Playing with the devil w. walkingdead

from LostSouls on 11/26/2018 11:17 PM

Zara Emilia Chevalier -  Franse afkomst - opgegroeid in Amerika

image2_4.jpeg

Maar beginnend met Anastasia Lincoln (ouder dan op de foto ofcourse)image3.jpeg

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4