orpg|| High school secrets:// noah
First Page | « | 1 ... 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Oldest posts first ]
Re: orpg|| High school secrets:// noah
from Noah on 05/02/2018 07:59 PMDavid liep met zijn handen in zijn zakken door de gangen en keek voor zich uit. "Ja ja, jij moet je niet zo'n zorgen maken" zei hij tegen Ruby en hij legde zijn hand weer om haar schouders. "Ik was degene die overprotective is, niet jij" zei hij lachend.
Rose liep met Adam mee naar de grill. "Ja, ze zijn wel aardig, wel een beetje apart hoor" zei ze en lachte zacht. "Hm, ik wil wel een ice tea denk ik" zei ze en haalde een hand door haar haren. "Niet heel erg, ik vind dansen wel leuk, maar dat was het wel. En jij?" vroeg ze en keek hem aan.
from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 06:40 PMRuby liep met hem door de gangen ''Jij wilde hem vermoordde heb je wel control over je bloedlust?'' vroeg ze en keek hem aan ''En in deze tijden als ik je pak terwijl je drink neem ik jou niet meer onder me hoedde en je weet wat me huisgenoten doen met vampiers die sporen achter laten'' zei ze
Adam knikte ''okay leuk lets go'' zei hij en liep naar de grill met haar ''dus wat vind je van ruby en david?'' vroeg hij en keek der aan ''en ik ga denk ik daar een cola bestellen ofso'' zei hij en glimlachte een beetje ''hou je van sport?''
from Noah on 05/02/2018 05:36 PMDavid keek om naar Ruby en haalde zijn schouders op. David had altijd moeite om meteen weer normaal te worden. Na een tijdje lukte het toch en keek even naar Rose en Adam. "Eh ja" zei hij en liep met Ruby de kelder uit.
Rose keek even naar Ruby en glimlachte "Dankjewel" zei ze vrolijk en draaide zich naar Adam die iets aan haar vroeg. "Ja is goed" zei ze. Ze had een sjaal om, maar dat was volgens haar heel normaal. Ze had het vanmorgen koud en het stond gewoon goed bij haar outfit vond ze. "Let's go" zei ze.
from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 05:19 PM"David ben je sired aan me want ik heb je verandert'' vroeg ze en keek hem aan want hij deed precies wat ze zei en kreeg een berichtje ''we hebben een nieuwe vampier die lichamen achter laat'' fluisterde ze en keek naar rose ''leuke sjaal'' zei ze en liep weg van ze ''kom je david'' vroeg ze
Adam keek naar rose ''Wil je mee naar de grill? het is een hangout place denk ik'' zei hij en vroeg zich af of ze mee wilde en had een sjaal om en door de mindcontrol dacht hij dat het hem leuk vond helemaal ik de fashion
from Noah on 05/02/2018 05:12 PMDavid's ogen waren rood en hij zoog bijna al het bloed uit Adam's lichaam. Hij stopte pas toen Ruby zei dat hij moest stoppen. Als het aan hem zou hebben gelegen, was hij doorgegaan tot het op was. Hij veegde met zijn mouw zijn mond af en wiste het geheugen van Adam vanaf het trainingsveldje. "Je bent daarna naar huis gegaan" zei hij en gaf ook hem een sjaal. "Deze houd je om tot ik zeg dat ie af mag" zei hij en deed de sjaal bij hem om.
Rose kon niks doen, maar merkte wel dat het pijn deed. Waren ze nou echt vampiers? Dat kan toch niet? Vampiers bestaan niet, ging er door haar hoofd. Ze werd duizelig en luisterde naar wat Ruby haar vertelde.
from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 05:01 PMRubys ogen werden rood en je kon der aders door de uit zien dat was der vampire look en zoog bijna al het bloed eruit. Ze was klaar en der gezicht werd normaal en keek der aan ''Je herrinert je alleen nog de rondleiding en daarna ben je rechtstreeks naar huis gegaan je bent nooit in de kelder geweest'' zei ze en gaf haar een sjaal ''Deze hou je om elke dag tot dat ik zeg dat het niet meer hoeft'' zei ze en liet haar gaan. Niet veel later klopte ze op de rug van david ''stop maar want straks dood je hem'' zei ze
Adam kon niks meer alleen een pijnlijk gezicht trekken. Hij wilde slaan, schoppen en hem duwde maar het kon niet eens maar een ding was zeker hij voelde zijn bloed op gezogen worden en duizelig worden.
from Noah on 05/02/2018 04:51 PMDe ogen van David werden groot toen hij hoorde over vervain in de winkel en keek even naar Ruby. Hij knikte even en keek grijnzend naar Adam die wegliep. Sukkel. Binnen een seconde was David al bij hem en hield hem vast. "Niet bewegen en niet gillen" zei hij en beet in zijn nek. Dit had hij echt nodig.
Rose fronste weer en zette een stap achteruit. Ze wist niet wat er gebeurde, maar ze wist wel dat het niet goed was. Toen ze hoorde dat Ruby de meid zou nemen, wilde ze wegrennen, maar iets hield haar tegen en ze kon opeens niks meer.
from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 04:44 PMRuby grijnsde totdat ze het hoorde over vervain in de winkel en pakte david bij ze arm ''we kunnen niet het dorp weet er al van, we moeten rustig blijven dus de groep slaapt vanavond bij mij en me huisgenoten'' zei ze en keek hun aan ''ik neem de meid'' zei en liep naar de en keek der in haar ogen aan ''niet gillen of bewegen'' zei ze het was mindcontrol en toen beet ze der in der nek en begon te drinken.
Adam keek hun aan en toen ruby toe beet werd hij gek en begon weg te lopen van ze want hij wou nog lang niet dood dus bye bitches dacht hij maar soms is hij niet het slimste met iets aan maken en gaat het meestal mis maar hij hoopte deze keer echt niet en liep gewoon. Wat zijn ze? hij was sowieso vervain gaan kopen.
from Noah on 05/02/2018 04:25 PMDavid rolde zijn ogen en zuchtte even. Hij had dus te maken met een nerd. Hij had daar echt een hekel aan. Zo betweterig. Hij trok zijn wenkbrauwen op en zijn ogen werden even rood toen Adam vroeg of ze het hier deden. Hij keek snel even weg en schudde zijn hoofd. Als snel werden zijn ogen weer normaal. "Geen probleem" zei hij terwijl hij moeite moest doen om zich in te houden. Ruby en Rose kwamen aangelopen en hij glimlachte even naar Ruby. Hij keek even grijnzend van Ruby naar Adam en Rose. "Sure, kies jij er maar één" zei hij.
Rose glimlachte even en knikte. "Oh, ja, sorry, soms vraag ik wat te ver door, maar je moet het gewoon zeggen hoor als ik te ver ga" zei ze en keek even naar Ruby. "eh, ja ik dans een beetje" zei ze en liep met Ruby mee naar de jongens. "Hey" zei ze glimlachend tegen Adam en David en keek even naar David en Ruby die weer aan het fluisteren waren. "Eh, nee, nooit van gehoord" zei ze en keek ze even fronsend aan.
from Stephanie_montcomery on 05/02/2018 04:02 PMRuby schudde der hoofd ''nee maar je hebt veel vragen over mijn prive leven he?'' vroeg ze en keek der aan ''hou je van sport of dans?'' vroeg ze en keek der aan ''okay dan was dit je rondleiding en als je meekomt dan gaan we naar de jongens'' zei ze en wist precies waar ze waren door hun geur dus begon ze richting hun te lopen. Ze kwamen bij hun aan ''hey weirdo onze geheime plekje laten zien he'' zei ze lachend en fluisterde ''zullen we ff wat eten als je begrijpt wat ik bedoel want ik heb honger en we kunnen hun gedachte tot wissen''. Ze keek hun aan ''houden jullie van de kruid vervain?'''vroeg ze.
Adam schudde zijn hoofd ''nee ik wil liever studeren dan sporten'' zei hij en keek hem aan ''oh jullie doen het zeker hier?'' vroeg hij en keek rond ''stinkt wel'' zei hij en knikte ''zal ik doen en bedankt dat ik mag aan schuiven bij jullie'' zei hij en glimlachte tot dat ruby kwam met rose ''hey meiden'' zei hij. Hij keek hun aan ''nee ik ken dat niet maar heb het wel in de winkel zien liggen'' zei hij ''gek hoor dat ze erbij schrijven tegen vampiers waarom alsof ze bestaan'' lachte hij

Reply