ORPG//: Noah
First Page | « | 1 ... 3 | 4 | 5 | 6 | 7 ... 42 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Oldest posts first ]
Re: ORPG//: Noah
from Noah on 01/06/2018 06:49 PMJason
Ik lach zacht en zeg glimlachend "Ik houd ook van jou" Ik schiet in de lach als ze pruilt en zeg "Oke dan, ik houd je wel vast" Ik glimlach en geef haar een kus. Ik glimlach en zeg "Gelukkig maar, anders zou ik hier niet levend vandaan komen" ik kijk haar glimlachend aan en druk een lange kus op haar lippen.
from Justfororpgs. on 01/06/2018 06:08 PMFayenna
Ik schud lachend mijn hoofd '' Nee dat merk ik dat je niet te stoppen bent, maar toch hou ik wel van je hoor '' grinnik ik. Als hij zegt dat hij me nu ook neer kan zetten begin ik snel met mijn hoofd te schudden '' Nee alsjeblieft niet '' pruil ik. Ik haal opgelucht adem als hij mij niet neerzet. Ik schud even mn hoofd '' Nee als ik je niet eerder zo vermomd had gehoord had ik het niet herkent '' knik ik '' He dat ziet hij niet hoor, hij ziet ze niet zoals ik '' grijns ik.
from Noah on 01/06/2018 05:52 PMJason
Ik glimlach en knik "Mooi dat je het goed vondt" zeg ik glimlachend. Ik knik "En ik ben niet te stoppen" zeg ik lachend. Ik kijk haar glimlachend aan als ze begint te lachen en zeg "Ik kan je ook nu neerzetten" maar ik laat haar niet los. Ik lach zacht en knik "Denk je niet dat hij mijn stem herkent?" Vraag ik een beetje onzeker. "Of mijn ogen?"
from Justfororpgs. on 01/06/2018 05:46 PMFayenna
Ik grinnik en knik '' Hm oke is goed '' glimlach ik en lach zacht. Ik schud lachend mn hoofd '' Slijmbal gaat weer los '' plaag ik hem en beantwoord zn kus. Ik moet zacht lachen als hij begint te lopen '' Ik voel me echt lui nu '' grinnik ik. '' Ik ken je ogen ondertussen wel en hoe je loopt, ook je stem omdat ik je zo al eerder heb gehoord toch '' grinnik ik
from Noah on 01/06/2018 05:21 PMJason
Ik lach zacht en knik "Oke, ik zal me proberen in te houden" zeg ik lachend. Ik schud mijn hoofd "Je bent perfect zo" zeg ik glimlachend en geef haar een kus. Ik knik even en loop naar binnen. Ik frons en vraag "Hoezo moest ik het wel zijn?"
from Justfororpgs. on 01/06/2018 05:16 PMFayenna
Ik grinnik '' Vooruit het mag van mij mag het '' grijns ik eventjes '' Maar niet te veel hoor '' knik ik lachend. Ik zucht zielig, '' Waarom niet, niet sexy? '' pruil ik naar hem en hou hem goed vast '' Oke ik zit goed je kan lopen '' grijns ik even. Ik haal mijn schoduers op '' Ik denk niet dat hij het weet, ik herkende je alleen omdat ik weet dat jij het wel moest zijn '' glimlach ik even.
from Noah on 01/06/2018 05:06 PMJason
Ik lach zacht en kijk haar glimlachend aan. "Hm, sorry hoor" zeg ik lachend en geef haar een kus. Ik schud mijn hoofd en zeg lachend "Doe dat maar niet" Ik glimlach als ik haar kus in mijn nek voel en kijk haar weer aan. Ik lach zacht als ze vraagt of ik haar wil tillen en knik. "Is goed hoor" zeg ik grijnzend en loop naar de deur. "Ik hoop het niet, ik denk niet dat hij heel blij zou zijn met me" zeg ik en geef haar een kus.
from Justfororpgs. on 01/06/2018 04:38 PMFayenna
Ik schiet in de lach en rol mijn ogen '' Ja ja '' grijns ik '' Wat ben je ook weer lekker egoistisch '' plaag ik hem. Ik knik '' Ja heel sexy, ik wordt bodubuilder denk '' grijns ik en druk een kus in zijn nek. '' Hm naja, vanavond in ieder geval wel dus zullen we dan maar naar binnen gaan? '' vraag ik aan hem '' Til jij mij? '' grijns ik. '' Mn vader zal je toch niet herkennen? ''
from Noah on 01/06/2018 03:06 PMJason
Ik grijns even en knik "Weet ik toch" ze ik lachend en glimlach als zij dat ook doet. Ik lach zacht en zeg "Hm, sexy hoor" Ik kijk haar aan en geef een kus op haar voorhoofd. "Dat zou jammer zijn, dan kan ik ook niet meer bij je slapen" zeg ik en glimlach even.
from Justfororpgs. on 01/06/2018 03:00 PMFayenna
Ik glimlach breed '' Je bent de beste '' grijns ik naar hem en beantwoord zijn kus en glimlach even tegen zijn lippen aan. '' Gelukkig maar, ik krijg zo nog been spieren '' grijns ik en glimlach even genietend als ik een kus in mn nek voel. Ik schud mn hoofd '' Nee want dan mag je er nooit meer inkomen hoor '' knik ik en als ik zijn lippen voel zoen ik glimlachend met hem mee.

Reply