ORPG//: Noah

Erste Seite  |  «  |  1  ...  38  |  39  |  40  |  41  |  42  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Älteste Beiträge zuerst ]

Noah

-, Weiblich

Level 11

Re: ORPG//: Noah

von Noah am 01.01.2018 03:14

Jason
Ik glimlach even als bedankje dat ze stopt met dat getik. Als ik haar handen in mijn onderrug voel trek ik mijn wenkbrauwen op en draai me zacht lachend naar haar om. "We hebben nu Engels" zeg ik kort en loop naar het lokaal. Ik ga zitten en als Fayena ook zit begint ze te praten. Ik kijk naar haar en lach zacht als ik in haar puppy ogen kijk. "Tuurlijk mag je dat, omdat je het zo lief vraagt" zeg ik lachend en leg mijn boek open. 

Antworten

Justfororpgs.

29, Weiblich

Level 15

von Justfororpgs. am 31.12.2017 11:33

Fayena
Ik laat me pen liggen op stafel als het hem irriteerd en kijk dan weer even in m’n boek. Als hij opstaat pak ik ook mijn spullen in en knik. Ik sta op en leg m’n handen even in z’n onderrug en duw hem zacht naar voor “ wat hebben weg? “ vraag ik zacht aan hem en laat hem los als hij begint te lopen en ik loop achter hem aan. Als we bij de volgende les zijn neem ik plaats en haal een schrift uit m’n tas. “ ik heb de boeken niet bij, mag ik met jou mee kijken? “ vraag ik hem met puppy ogen en schuif dan m’n stoel richting zijn tafel voordat hij geantwoord heeft.

Antworten

Noah

-, Weiblich

Level 11

von Noah am 30.11.2017 02:06

Jason
Ik zucht even en maak de opdrachten af. "Kan je alsjeblieft ophouden met dat getik?" vraag ik geïrriteerd. Ik merk dat ze af en toe bij mij probeert af te kijken, maar ik zeg er niks van want dan wordt ze toch weer boos. Als ik zie dat ze stopt kijk ik even hoever ze is en zie dat ze nog niet klaar is. Ik zucht even, maar zeg ook hier niks van. Als zij geen zin meer heeft om iets te doen, moet ze dat zelf bepalen. Na een paar minuten gaat de bel. Ik sta op, stop mijn boeken in mijn tas en sta op. "Kom, we gaan naar de volgende les" zeg ik tegen haar.

Antworten

Justfororpgs.

29, Weiblich

Level 15

von Justfororpgs. am 28.11.2017 09:33

Fayena 
'' Ja dat zeg ik toch je bent net een psycholoog, die weten ook altijd wat ze denken te zien '' knik ik. Ik begin wat met mijn pen te tikken op tafel en daarna begin ik met schrijven en het beantwoorden van de vragen. Af en toe kijk ik stiekem in mijn ooghoeken naar zijn schrift wat er in staat maar heel goed kan ik het niet lezen door zn handschrijft. Ik zucht eventjes diep en zie hoe hij af en toe kijkt naar wat ik doe. Ik rol eventjes mn ogen en stop met werken, ik werd er alleen maar zenuwachtig van dat hij me de heletijd zat te controleren. 

Antworten

Noah

-, Weiblich

Level 11

von Noah am 18.11.2017 04:03

Jason
Ik kijk naar haar als ze iets zegt en frons even. "Luister, ik zeg gewoon wat ik zie en ik vind het best als je dat niet wilt confronteren en dus zo reageert, maar dan kom je nergens." Ik ga verder met wat opdrachten en kijk af en toe naar haar antwoorden. 

Antworten

Justfororpgs.

29, Weiblich

Level 15

von Justfororpgs. am 18.11.2017 11:03

Fayena
Ik trek even een wenkbrauw op wanneer hij begint te lachen. Ik luister naar wat hij allemaal zegt en deels heeft hij ook wel gelijk in maar waarom zou ik die aan hem geven, hij kon niet zomaar alles over mij gaan beslissen. '' Weet je wat jij moet gaan worden, psycholoog '' zeg ik oogrollend. Ik pak met tegenzin een schrift voor me neus en het boek open ik op de juiste bladzijde nadat ik weer rond heb gekeken waar we zijn. Ik kijk even naar wat er in staat en zucht eventjes, dit was echt niet leuk.   

Antworten

Noah

-, Weiblich

Level 11

von Noah am 15.11.2017 07:58

Jason
Ik lach zacht en zeg "Je doet er niks aan omdat je geen zin hebt om al je feestjes af te zeggen en je liever uit wil slapen. Als je er iets aan zou doen, zou je je best moeten doen en daar heb je simpelweg geen zin in. Maar weet je, soms moet je gewoon doen wat je te doen staat. En als je dit jaar slaagt kan je de rest van je leven naar genoeg feestjes zonder dat je problemen krijgt met te laat komen of spijbelen"

Antworten

Justfororpgs.

29, Weiblich

Level 15

von Justfororpgs. am 14.11.2017 11:44

Fayena
Ik denk even na met wat hij zegt, hij had wel gelijk. Als ik mn best deed was ik hier wel sneller weg maar aan de andere kant is het gewoon hier zo saai dat ik mijn best niet wil doen. Uitslapen en naar feestjes gaan door de weeks was natuurlijk ook gewoon veel leuker dan hier de hele dag opgesloten zitten. Ik schud mijn hoofd als hij weer wat zegt '' Als het me wat had gedaan had ik er wat tegen gedaan natuurlijk '' knik ik.  

Antworten

Noah

-, Weiblich

Level 11

von Noah am 14.11.2017 01:01

Jason
Ik frons even en zeg "Hm, als je alles hier op school zo stom vindt, verbaast het me dat je er niet alles aan doet om hier zo snel mogelijk weg te komen. Als je dat vorig jaar al had gedaan zou je hier nu niet zitten." Ik kijk naar haar als ze uit het raam staart en zeg "Kom op, het doet je echt wel wat als mensen zeggen dat je dom bent, omdat wij allebei weten dat dat niet zo is" 

Antworten

Justfororpgs.

29, Weiblich

Level 15

von Justfororpgs. am 14.11.2017 12:44

Fayena
'' Je weet het niet, hij is nooit eerder hier op gekomen '' zeg ik en rol even met mn ogen. '' Alles wat ik hier leer heb ik toch niet nodig, dit is gewoon onzin en tjd verdrijf wat we hier op school krijgen '' knik ik en vouw mn armen over elkaar heen en staar naar buiten toe. '' Het boeit me echt niet wat andere mensen over mij denken hoor, als hun me zo noemen moeten zij weten ''  mompel ik en begin wat in mn schrift te krabbelen. 

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  38  |  39  |  40  |  41  |  42  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum