ORPG//: Noah

Erste Seite  |  «  |  1  ...  29  |  30  |  31  |  32  |  33  ...  42  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Älteste Beiträge zuerst ]

Noah

-, Weiblich

Level 11

Re: ORPG//: Noah

von Noah am 03.01.2018 02:51

Jason
Ik schud mijn hoofd "Jij houdt niet op, dus jij bent gemener" zeg ik lachend. Ik grijns "Klopt, ik kan goed toveren" zeg ik lachend. "Wat is er met mij?" vraag ik grijnzend en ga boven haar hangen. Als ze het boek weggooit naar de deur kijk er even naar en kijk dan weer naar haar. "Nu moet ik jou straf geven" zeg ik grijnzend en leg mijn handen weer in haar zij.

Antworten

Justfororpgs.

29, Weiblich

Level 15

von Justfororpgs. am 03.01.2018 02:48

Fayena
Ik schud m’n hoofd “ oh nee zeker niet, jij begin dus jij bent gemener “ grijns ik en schiet dan in de lach “ ja jij rovers zo van alles uit de kast vandaan “ knik ik lachend. Ik kijk rustig naar wat hij doet, en voel me langzaam achterover vallen en rol lachend m’n ogen “ jij he “ lach ik en blijf lekker liggen. Ik kijk op als hij het boek heeft en pak hem uit z’n hand en gooi hem dan richting de deur “ welk boek? “ grijns ik even. “ ik me aanstellen? Ik zou niet durven “

Antworten

Noah

-, Weiblich

Level 11

von Noah am 03.01.2018 02:43

Jason
Ik lach zacht "Nou, ik denk dat we op dit moment allebei even gemeen zijn" zeg ik lachend. Ik lach zacht als ze verbaasd kijkt en grijns even "Ik ben ook zo verrassend" zeg ik lachend. Als ze zegt dat ik er niet bij kan leun ik naar voren waardoor onze gezichten heel dicht bij elkaar komen. Doordat ik naar voren leun valt ze achterover op het bed en kan ik het boek pakken. Ik grijns en houd het voor haar. "Wat zij je ook al weer?" vraag ik grijnzend en schud mijn hoofd. "Je stelt je aan" zeg ik lachend.

Antworten

Justfororpgs.

29, Weiblich

Level 15

von Justfororpgs. am 03.01.2018 02:39

Fayena
Ik glimlach en haal mijn schouders oo “ jij, jij bent de duivel” “ niet ik “ knik ik ontschuldig. Ik kijk verbaasd op APS ik me over het beeld een stukje voel schuiven “ wat doe jij nou? “ lach ik en kijk even hoe ik op z’n schoot zit “ dit had ik nou ook weer niet gedacht “ grinnik ik zacht. “ Ja helaas je komt er nu niet bij dan kunnen we maar geen bijles doen “ zeg ik alsof het heel ernstig is. “ als jij me kieteld dan ga ik dood “ knik ik zielig.

Antworten

Noah

-, Weiblich

Level 11

von Noah am 03.01.2018 02:30

Jason
Ik lach zacht en schud lachend mijn hoofd. "Wie is hier nou gemeen?" Vraag ik en kijk haar aan. Ik grijns even en trek mijn armen naar me toe waardoor Fayena bij mij op schoot komt te zitten. Ik kijk naar haar als ze een hand door haar haren haald en glimlach even. "Hoe wil je dat ik dat ga doen?" vraag ik lachend. Ik lach zacht en kijk haar aan "Ik zal je heus niet vermoorden hoor" zeg ik lachend.

Antworten

Justfororpgs.

29, Weiblich

Level 15

von Justfororpgs. am 03.01.2018 01:59

Fayena
Ik schud m’n hoofd “ nee echt niet “ glimlach ik en haal dan mijn schouders op “ nou dan wacht ik nodig rustig af “ zeg ik en haal even een hand door m’n blonde haren heen. “ pak jij eff het boek “ grap ik en blijf rustig op z’n handen zitten. “ niks, lekker blijven zitten op je handen zodat je mij niet kan gaan kietelen “ “ ik moet wat doen om te overleven “ grijns ik.

Antworten

Noah

-, Weiblich

Level 11

von Noah am 03.01.2018 01:51

Jason
Ik lach zacht en pruil even "Alsjeblieft?" vraag ik weer. Ik lach zacht als ze nep geschrokken kijkt en zeg grijnzend "Nou, daar komt mevrouw dan vanzelf achter" Ik lach zacht als ze in de lach schiet en pruil weer "Dat is nou jammer" zeg ik zielig. "Wat wil mevrouw eigenlijk gaan doen met mijn handen?" vraag ik lachend.

Antworten

Justfororpgs.

29, Weiblich

Level 15

von Justfororpgs. am 03.01.2018 01:48

Fayena
Ik haal m’n schouders op “ Naja dan helaas, je krijgt je handen ook niet meer terug “ grijns ik. Ik kijk hem even nep geschrokken aan “ wat wil meneer nu dan gaan doen? “ zeg ik tegen hem en lach zachtjes. Als hij hetzelfde doet als ik schiet ik in de lach en schud m’n hoofd “ nee dat werkt ook niet bij mij “ zeg ik lachend en sla m’n armen over elkaar.

Antworten

Noah

-, Weiblich

Level 11

von Noah am 03.01.2018 01:42

Jason
Ik lach zacht "Ik geef op alles antwoord behalve dat" zeg ik lachend en schud mijn hoofd. Ik glimlach en kijk haar aan. Ik schiet in de lach als ze mijn handen pakt en grijns even als ze erop gaat zitten. "Ik zou nu van alles kunnen doen" zeg ik grijnzend en kijk haar aan. "Alsjebliiiieeeeft?" vraag ik met puppy ogen.

Antworten

Justfororpgs.

29, Weiblich

Level 15

von Justfororpgs. am 03.01.2018 01:39

Fayena
“ nog steeds de tip om het goed te maken “ knik ik lachend “ de rest kom ik wel achter “ grijns ik eventjes. “ js oké dan is het goed, dan heb ik energie om weer te lachen “ glimlach ik klein en geef hem een zetje als hij me uitlacht. “ nee dat ga je niet doen dan lach ik niet meer hoor “ zeg ik en pak snel z’n handen en ga erop zitten “ zo nu kan je ook niks meer “ glimlach ik breed en blijf rustig zitten. “ Niemand mag m’n geheime wapen niet weten “ knik ik.

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  29  |  30  |  31  |  32  |  33  ...  42  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum