ORPG//: Noah

First Page  |  «  |  1  ...  20  |  21  |  22  |  23  |  24  ...  42  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]

Noah

-, female

Level 11

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/04/2018 10:03 AM

Jason
Ik bijt op mijn lip en loop naar beneden. Iedereen kijkt om en Fay- Ashley staat al met Zack te praten. Ze loopt weer naar boven en twee seconden later gaat Zack erachteraan. Ik laat me zichtend op de bank vallen en kijk een beetje om me heen. 

Reply

Justfororpgs.

29, female

Level 15

from Justfororpgs. on 01/04/2018 09:59 AM

Fayena
Ik laat m’n handen zakken als hij zegt dat hij het niet wilt en ik knik dan. “ Het is jou keuze “ knik ik en sta ook op en loop voor hem uit naar beneden toe terug de woonkamer in. Iedereen kijkt om “ Iemand die wel wilt, jullie hebben tenslotte betaald “ zeg ik en kijk even naar Zack en knik naar hem “ Volgens mij vind jij dit geen probleem “ glimlach ik breed en wenk naar hem en ik loop zelf terug naar boven waar ik rustig wacht oo het bed.

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 01/04/2018 09:54 AM

Jason
Ik zucht en zeg "Sorry... Ashley" Ik kijk haar aan als ze haar hand door mijn haar haalt en ik bijt op mijn lip. Eigenlijk geniet ik hier wel van, maar ik wil het niet zo. Als ze bij mijn blouse is aangekomen kijk ik haar aan. Ze opent de eerste twee knopen en ik schud mijn hoofd. "Ik... ik wil het niet zo" zeg ik en sta op. 

Reply

Justfororpgs.

29, female

Level 15

from Justfororpgs. on 01/04/2018 09:50 AM

Fayena
Ik kijk naar hem en als hij weer m’n naam zegt schud ik lachend m’n hoofd “ je haalt me wel door ellende “ knik ik “ het is gewoon Ashley voor jou “ glimlach ik naar hem en ik haal een hand door zijn bruine haren heen en laat m’n handen door glijden via z’n nek naar beneden toen ik stop als ik aan het begin ben van zijn blouse en de knopen. Ik maak de eerste twee los en kijk hem dan weer even grijnzend aan voor meer toestemming

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 01/04/2018 09:45 AM

Jason
Ik schud mijn hoofd en bijt op mijn lip. Ik lach zacht en schud even mijn hoofd. Ik loop achter haar aan als ze me meetrekt en ga op het bed zitten. Ik kijk even naar haar en bijt op mijn lip. "Fay..." zeg ik zacht. 

Reply

Justfororpgs.

29, female

Level 15

from Justfororpgs. on 01/04/2018 09:40 AM

Fayena
Ik kijk hem even aan en moet zacht glimlachen “ verlegen he “ zeg ik en knik “ daar kunnen we wel wat mee “ zeg ik. Ik kijk de instructies van een jongen en kijk om naar Jason “ ik doe je geen pijn “ glimlach ik naar hem “ ik bijt ook niet, tenzij je dat wilt “ grijns ik eventjes en trek hem mee naar boven. In m’n hoofd tel ik de deuren aan de linker kant en open hem als we niks e goede zijn. Ik sluit de deur achter ons en neem Jason mee naar het bed en laat hem plaats nemen. Ik neem plaats op z’n schoot met aan beide kansen een been, neem z’n handen en laat die over mn lichaam glijden.

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 01/04/2018 09:35 AM

Jason
Ik kijk naar haar als ze op mijn schoot gaat zitten en glimlach even. Ik haal een hand door mijn haar en bijt op mijn lip. Als ze op staat en mijn hand pakt sta ik ook op. "Ik... eh..." Ik wil haar echt niet met iemand anders zien. 

Reply

Justfororpgs.

29, female

Level 15

from Justfororpgs. on 01/04/2018 09:30 AM

Fayena
Ik neem plaats op z’n schoot en leg m’n armen om z’n nek heen en zijn handen oo m’n schoot. “ Ik wordt er voor betaald lieve Jason “ glimlach ik zacht. “ Als jij het niet doet neem ik iemand anders hier in de groep “ zeg ik zacht. Ik kijk even om me heen. “ dus wat wordt het? “ vraag ik aan hem “ Ga je me delen, hou je me voor jezelf of geef je me mee aan een ander “ vraag ik aan hem terwijl ik opsta en z’n hand pak.

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 01/04/2018 07:55 AM

Jason
Ik slik even en kijk naar haar "Oh sorry... Ashley" zeg ik. Ik knik en kijk naar Zack die me grijnzend aan zit te staren. Idioot. Ik glimlach als ze mijn handen op haar bovenbenen legt en kijk haar aan. Als ze grijnst lach ik zacht. Ondertussen zijn de meeste jongens alweer iets anders aan het doen. Ik breng mijn lippen naar haar oor en fluister "Je hoeft dit niet te doen"

Reply

Justfororpgs.

29, female

Level 15

from Justfororpgs. on 01/03/2018 09:51 PM

Fayena
Ik loop rustig mee de woonkamer in en als ik een bekende stem hoor kijk ik om en slik eventjes als ik zie dat het Jason is. Als hij m’n naam noemt schrik ik eventjes. “ Het is Ashley “ knik ik glimlachend naar hem en kijk de jongens aan en hun kijken naar Jason. “ Zo dus dit feestje is voor jou gehouden, heb jij even mazzel vandaag “ glimlach ik en zie in m’n ooghoeken ook Zack zitten, dit was niet de eerste keer dat ik dit meemaak. Ik leg z’n handen op m’n bovenbenen op de rand van m’n kousen en leun voorover naar hem toe “ je mag vanavond alles met me doen wat je wilt “ grijns ik naar hem.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  20  |  21  |  22  |  23  |  24  ...  42  |  »  |  Last

« Back to forum