ORPG//: Noah

Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  42  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Älteste Beiträge zuerst ]

Noah

-, Weiblich

Level 11

Re: ORPG//: Noah

von Noah am 11.01.2018 02:17

Jason
Ik schud mijn hoofd "Nee, je had het verpest en nou moet je het goedmaken" zeg ik en pruil als ze haar handen terugtrekt. "Ik WAS de baas ja, nu niet meer" zeg ik zacht lachend en kijk naar haar. "Niet op je lip bijten" zeg ik en geef weer een kusje op haar lippen. "Ja ja mevrouw Mccomery" zeg ik en kijk glimlachend naar haar. "Pleeeeaaaassseee?" pruil ik en kijk haar met puppyogen aan.

Antworten

Justfororpgs.

29, Weiblich

Level 15

von Justfororpgs. am 11.01.2018 02:12

Fayenna
'' Hm volgens mij zei je dat ik het verpest had dus ja dan kan ik ook niet veel meer doen '' grijns ik en trek mn handen terug van hem. '' Jij was de baas vandaag toch, niet ik '' knik ik en bijt even op mn lip. Ik schud mijn hoofd '' Nee nee meneer Smith '' knik ik en beantwoord zijn kus en haal even een hand door mn haren.  

Antworten

Noah

-, Weiblich

Level 11

von Noah am 11.01.2018 02:09

Jason
Ik schud mijn hoofd "Ik zei dat ik niks meer ga doen, dus jij moet het doen" zeg ik en pruil even. Ik geef kusjes over haar hele gezicht en zeg "Je bent heel gemeen als je niks doet" Ik lach zacht en schud mijn hoofd "Ik heb nooit genoeg van jou" zeg ik en bijt op mijn lip omdat ze de rand van mijn broek streelt. "Come on Fay" pruil ik en druk een kus op haar lippen.

Antworten

Justfororpgs.

29, Weiblich

Level 15

von Justfororpgs. am 11.01.2018 02:06

Fayenna
Ik negeer hem eventjes en kijk dan eventjes om en grijns naar hem en kijk hoe hij weer naar me toe schuift. '' Nee het was verpest, jij wilt niet meer '' knik ik en kijk hoe hij weer boven mij hangt en kijk naar hem. Ik schud mn hoofd '' Nee hoor ik ben niet gemeen '' knik ik '' Nee meneer ik dacht dat je wel genoeg had '' knik ik en streel bij de rand van zn broek.  

Antworten

Noah

-, Weiblich

Level 11

von Noah am 11.01.2018 02:00

Jason
Ik zucht en pruil als ze uit mijn armen rolt. "Fay" pruil ik zacht en draai me naar haar toe. Ik schud mijn hoofd en zeg "Dat kan ik niet, je bent een magneet, ik kan er niks aan doen" Ik schuif naar haar toe en bijt op mijn lip. Ik ga boven haar hangen en pruil weer. "Fayena, je bent zo gemeen" zeg ik en leun naar haar gezicht toe. "Kus me nou" zeg ik en kijk naar haar.

Antworten

Justfororpgs.

29, Weiblich

Level 15

von Justfororpgs. am 11.01.2018 01:54

Fayenna
Ik knik en stop dan '' Nou dan moeten we maar gaan slapen he '' knik ik en kruip uit zn armen vandaan en rol hem naar zn eigen kant toe. '' Netjes daar blijven he '' knik ik grijnzend. Ik kleed mezelf verder uit en haal een hand door mijn haren heen en streel express over mn eigen lichaam heen. 

Antworten

Noah

-, Weiblich

Level 11

von Noah am 11.01.2018 01:50

Jason
Ik lach zacht en schud mijn hoofd. "Nee, ik ga nu niks meer doen hoor, eigen schuld" zeg ik lachend en leg mijn armen om haar heen. Ik grijns als ik haar lippen op mijn lichaam voel en bijt op mijn lip. 

Antworten

Justfororpgs.

29, Weiblich

Level 15

von Justfororpgs. am 11.01.2018 01:44

Fayenna
Ik schud lachend mijn hoofd en moet meer lachen als hij ook in de lach schiet en zucht als hij zich naast me neer laat vallen '' Ah kom op '' pruil ik en kruip dicht tegen hem aan '' Ik wacht al de hele dag op je '' fluister ik zacht in zijn oor '' Laat me nu niet in de steek '' pruil ik zacht en druk kusjes rond zijn hele boven lichaam.  

Antworten

Noah

-, Weiblich

Level 11

von Noah am 11.01.2018 01:37

Jason
Ik lach zacht en zeg "Jij ziet er altijd goed uit" Ik kijk haar aan en pruil "Hoezo is het mijn schuld?" Ik schiet in de lach als ze zegt dat ik tijdrek en laat me naast haar neervallen. "Babe, nu heb je het verpest" zeg ik lachend en kijk naar haar. Ik zucht even en schud even mijn hoofd. 

Antworten

Justfororpgs.

29, Weiblich

Level 15

von Justfororpgs. am 11.01.2018 01:31

Fayenna
Ik grinnik '' Ja dan zie ik er niet meer uit straks '' grinnik ik en knik '' Sorry, maar het is jou schuld '' knik ik glimlachend en voel zijn lippen weer op de mijne en zoen genietend met hem mee. '' Wat kan jij tijd rekken zeg '' mompel ik plagend tegen zijn lippen en voel hoe mn bh ook langzamerhand verdwijnt.  

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  42  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum