ORPG// Love against Law feat. walkingdead
Erste Seite | « | 1 ... 5 | 6 | 7 | 8 | 9 ... 48 | » | Letzte
[ Nach unten | Zum letzten Beitrag | Thema abonnieren | Älteste Beiträge zuerst ]
Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead
von walkingdead am 20.09.2017 09:06Heden
Darren
"Ik kan me die dagen niet eens meer herinneren." Zei ik met een duivels lachje "was ik echt zo soft?" Mijn hand glee langs haar been. Terwijl ik in haar ogen keek "maar goed dat het niks met Levi is geworden.." zei ik mompelend terwijl ik wist dat Sarah niet van me hield maar tenminste had ik haar voor mezelf.
von LostSouls am 20.09.2017 08:34Sarah
Ik snoof lucht van verachting. 'Ik ben niemands slaafje.' siste ik en liep de woonkamer uit naar buiten. Onderweg had ik auto sleutels mee genomen. Ik klikte eenmaal buiten op het knopje en zag de maseratti lampen oplichten. Ik liep ernaartoe stapte in en starte de motor. Ze konden me beide kapot vallen. Ik reed binnen no time de weg op op zoek naar een geschikte bar.
von walkingdead am 20.09.2017 08:30Darren
"Maakt niet uit je kent Levi niet zoals ik hem ken." Zei ik mompelend tegen haar terwijl ik Rosie niet wou snitchen." Ik wil je hier gewoon niet hebben daarmee uit" zei ik gemeen tegen haar terwijl ik een joint opstak "je wilt Levi's seks slaafje echt niet zijn."
von LostSouls am 20.09.2017 06:48Sarah
'Mijn god Darren. Hoe vaak moet ik het nog zeggen. We waren allebei zat en stoned het gebeurd niet meer.' zei ik pissig tegen hem. Ik beet mijn kaken op elkaar. 'Wat boeit het jou überhaupt?!' vroeg ik en kwam overeind waarna ik hem aankijk.
von walkingdead am 20.09.2017 06:39Darren
Ik rolde mijn ogen "het is gewoon denk ik beter als je niet in Levi's buurt bent." Zei ik tegen haar terwijl ik haar nog steeds had verteld over de verloving.
von LostSouls am 20.09.2017 06:16Levi
Ik schudde grijnzend mijn hoofd en keek haar na wanneer ze naar binnen liep. Ze deed me niks. In iedergeval niet meer genoeg om nog als een schoothondje achter haar aan te lopen. Daar was ik nu wel klaar mee.
Sarah
Ik zapte van zender naar zender en keek niet eens op wanneer ik Darren hoorde. 'Als je me weg wilt hebben kun je het ook gewoon zeggen Darren.' zei ik en legde de afstandbediening naast me op de bank wanneer ik een russische soap tegen kwam. 'Mijn ouders zijn nog steeds weg en ze vinden het niks dat ik alleen ben dus tot die tijd ben ik hier. Denk maar niet dat ik het een pleziertje vind hier hoor.' zei ik terwijl ik gefocust naar de tv keek.
von walkingdead am 20.09.2017 06:11Rosie
"Ach ja je kan er toch niks aan doen dat een oogverblindend meisje zoals ik met jou überhaupt naar bed wilde." Zei ik tegen hem "Sarah topt mij niet dat weten we beide ook wel." Ik liep weer terg naar binnen en vroeg me af wanneer hij me weer als een boos hondje kwam bespringen.. omdat ik zo brutaal was.
Darren
Ik keek naar Sarah die televisie zat te kijken en beet op mijn onderlip." Wanneer ga je weer naar huis?" Vroeg ik terwijl ik haar liever hier niet meer had met Levi en zo in de buurt..Levi zou haar sowieso voor seks gebruiken nu zijn prinsesje hem niet meer wilde.
von LostSouls am 20.09.2017 06:05Levi
'Ik weet dat ik schattig was hoef je me niet te vertellen. Maar ik was ook dom dat ik daar ooit aan begonnen was.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. 'Ach, zo speciaal was het toch niet.' zei ik met een lichtelijk grijnsje.
von walkingdead am 19.09.2017 07:47Rosie
"Ja hè" zei ik met een lachje terwijl ik naar hem keek." Ik kan me nog herinneren dat je zo verliefd op me was dat je al je kleren uitdeed als ik vroeg of je me kan neuken." Zei ik met een gemeen lachje "wat was je toch schattig toen je 13 was en ik je maagdelijkheid ontnam.."
von LostSouls am 19.09.2017 07:09Levi
'voel je niet gevleid. Ik vind het bijna zielig voor de jongen.' zei ik tegen haar en ging op het bankje onderuit zitten en merkte dat de cocaïne wel een beetje aan het uitwerken was.

Antworten