ORPG// Love against Law feat. walkingdead
First Page | « | 1 ... 39 | 40 | 41 | 42 | 43 ... 48 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Oldest posts first ]
Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead
from walkingdead on 06/25/2017 01:38 PMRosie
Ik werd duizelig wakker terwijl ik vaag Levi half naakt kon zien. Ik bloosde en had hem in geen tijden zo gezien. Hij moest niks van me dat wist ik nu wel. Dus deinsde ik terug en ging ik met een hand door mijn haar." Ik ben echt hard gegaan" zei ik grijnzend.
Darren
"I Got a souvenir." Zei ik grijnzend terwijl ik in onze kerker stond en het prinsje bij alle andere smekende criminelen gooide." Please geef ons wat te eten!" Riep een vrouw die vast geketend zat aan de muur ik grijnsde vals en lachte haar in haar gezicht uit." Spies een muis ofzo" zei ik terwijl ik me weer focuste op Levi "waar is Sarah?" Vroeg ik "het word tijd dat ik maatregelen ga nemen."
from LostSouls on 06/25/2017 01:15 PMLevi
Ik gromde terwijl ik inpompte op Sarah. Ik deed het puur om Rosie te vergeten. Zij deed het om Darren te bewijzen dat ze niet bang is voor hem. Ik hoorde een doffe dreun op de gang en stopte. 'Wat is er?' vroeg Sarah hijgend. 'Ik hoorde iets.' zei ik en kwam overeind. 'Het is vast niks, kom terug naar bed.' zei ze, maar ik negeerde haar. Ik trok een boxer aan en liep naar de gang. Ik zag verderop Rosie liggen en zuchtte. Ik liep naar haar toe en hurkte bij haar neer. 'Rose.' vroeg ik en veegde wat haar uit haar gezicht. Ik rook de alcohol lucht en zuchtte. Ik draaide haar op haar rug en tilde haar op. 'Je gaat morgen de grootste kater hebben.' zei ik tegen haar en liep naar haar kamer. Ik voelde haar hoofd zwakjes tegen mijn borstkas wat me wel een beetje liet glimlachen. 'Levi..' hoorde ik Sarah vanuit mijn kamerdeur. 'Ga naar bed. Je eigen Sarah. We praten morgen wel.' zei ik nog voor ik de kamer van Rosie binnen liep en haar op haar bed legde. Ik deed haar schoenen uit en haar leren jasje. Naast haar bed zette ik de prullenbak mocht ze moeten overgeven. Ik hoorde mijn telefoon en nam op. Ik hoorde vaag gepraat op de achtergrond. Darren zijn stem. Ik luisterde naar wat hij zei en grijnsde.
Sarah
Ik zuchtte geïrriteerd wanneer hij opstond. Ik had al gehoord dat Rosie thuis was gekomen. Dus denk ik dat zij gewoon wat had laten vallen. En daar voor moest hij gaan kijken? Mooi punt om te bewijzen aan Darren als Levi niet meewerkt. Ik liep richting de gang maar al snel werd ik weggestuurd. Het was dus waar wat Darren zei. Levi had gevoelens voor zijn eigen nichtje. Zuchtend nam ik mijn kleren en liep naar mijn eigen kamer waar ik me op bed liet vallen.
from walkingdead on 06/24/2017 09:20 PMRosie
Ik kwam dronken het kasteel binnen gelopen terwijl het al laat in de avond was. Ik had zo hard gefeest en nog even wat momentjes met Jack gehad al verwachten hij wel wat meer van me. Ik liep strompelend richting Levi's kamer maar bij kreunen liep ik al berg afwaarts hij was vast bezig met Sarah ookal had Darren ze nog gewaarschuwd. Ik struikelde over mijn been terwijl ik gewoon bleef liggen ik voelde me kotsmisselijk en een beetje duizelig ik sloot mijn ogen terwijl het me niet boeide wat er vandaag was gebeurt.
Darren
Ik was in de stripclub en gooide wat geld op een paar exotische meisjes. Ik had geld genoeg maar ik kwam hier eigenlijk voor een missie.'' Hey Dar we hebben hem'' horde ik mijn hulpje zeggen terwijl ik een stripper op mijn schoot trok en een hijs nam van mijn joint.'' Mooi zo zorg nu dat mijn broer opgebeld word .'' Heg prinsje die mijn nichtje lelijk noemde werd voor mijn voeten gegooid ''dus jij noemde MIJN nichtje lelijk.'' Ik duwde de stripper van me af en trapte hem zo op zijn hoofd de vloer in ik bleef nog even wrijven met mijn voet ik zou een geweldige koning worden.
from LostSouls on 06/24/2017 08:59 PMSarah
Ik keek hem nijdig aan een merkte al snel dat hij mijn haar te pakken had. Ik beet mijn kaken op elkaar en liet geen kik horen. Ondanks dat ik veel kon hebben deed dit toch wel pijn. Ik keek hem na en wreef over mijn hoofd. 'Denk maar niet dat ik nu bang ben Bonasis.'siste ik en gooide mijn glas kapot tegen de muur naast de doorgang waar hij net doorheen was gelopen.
Levi
Zuchtend keek ik naar de twee. Dat stopte ook nooit. Wanneer ik zie wat Darrin doet wou ik me gaan mengelen, maar besloot het niet te doen. Zou het alleen maar erger maken. Ik zuchtte en nam een hijs van mijn joint.
from walkingdead on 06/24/2017 08:37 PMDarren
''Volgens mij zie ik nog geen scheidingspapieren.'' Zei ik fel tegen Sarah als ze dat zegt en op haar lip bijt word ik getriggered ''he will never be yours you will forever be my slut'' zei ik giftig in haar oor terwijl ik haar haar vast had genomen en die na achter trok zodat ik geweldadig overkwam Levi moest durven om wat te zeggen ervan.''Waag het om nog een keer zijn ballen te zuigen en ik doe je wat'' ik liet haar haar los terwijl ik duivels grijnsde en de kamer verliet.
from LostSouls on 06/24/2017 07:37 PMSarah
'Fack off Darren. Dat hele nep huwelijk op papier stelt niks voor.' zei ik en sloeg mijn armen over elkaar. Ik kwam overeind en schonk een glas whiskey in. Ik nam een nipje van het glas en zette het weer neer waarna ik opkijk van wat Darren tegen Levi zegt. 'Hij maakt een grapje zeker?' vroeg ik en beet op mijn lip.
Levi
'Ach Darren je weet niks.' zei ik en zuchtte. 'Tuurlijk is het een grapje. Ik zou toch niks voelen voor mijn eigen nichtje.' zei ik om het af te wimpelen al wist ik wel dat Darren gelijk had. Het kon gewoon niet en daarmee uit. Ik haalde een hand door mijn haar en had de joint gerold waarna ik hem tussen mijn lippen nam en aanstak.
from walkingdead on 06/24/2017 06:31 PMDarren
''Besef je eigenlijk wel dat jij me later kinderen moet gaan schenken?" Zei ik verveelt tegen haar ik zag al voor me hoe ik haar zwanger moest maken. Als Levi dat zegt en ik zijn blik zie grijns ik vals ''zins jij jullie kleine ''iets'' niet meer heb voort gezet ze vond je erg leuk hoor'' zei ik gemeen terwijl Sarah het mocht weten. Levi was over zijn oren op onze kleine baby nichtje zij ook op hem maar hij wees haar af aangezien ze nog klein was en ze vast niet door had wat Levi van haar was. Eigenlijk was het iets dat ik nooit mocht vertellen aan buitenstaanders maar ik zei het meer om het bij Sarah er in te wrijven dat Levi nooit en te nimmer op haar zou vallen.
from LostSouls on 06/24/2017 06:19 PMSarah
Ik keek haar na en fronste. Buiten hoorde ik het gebrom van motoren en ik beet op mijn lip. Wat waren haar plannen? Als ik Darren hoor zuchtte ik. 'Eind van de week, wanneer word jij eindelijk volwassen?' vroeg ik en kwam overeind.
Levi
Ik liep naar het raam en bekeek dat tuig. 'Waarom zou ze in godsnaam met zoiets omgaan?' zei ik uit de hoogte. Ik keek naar Darren die ook uit het raam keek. 'Weet jij wat haar aangespoord heeft?' vroeg ik tussen het gekibbel van die twee door. Ik liet mijn blik terug glijden naar buiten waar ik zag dat Rosie een van die jongens een kus op de wang gaf. Geïrriteerd liet ik de gordijn terug vallen en ging op het puntje van de bank zitten zodat ik op de salon tafel nog een joint kon draaien.
from walkingdead on 06/24/2017 04:32 PMRosie
"Misschien" zei ik lipbijtend het waren zeker lekkere vrienden. Het waren bikers van de stad ze waren niet koninklijk maar dat was juist zo fijn. Ik liep naar mijn kamer en kleden me om in een spijkerbroek t-shirt van Metallica en een zwarte jacket. Ik propte in mijn zak wat gestolen cocaïne van Darren en ging er vandoor. Ik horde ze al toeteren en zag Jack de jongen waar ik een crush op had hij gooide me één helm toe terwijl ik achter op sprong "hey babe." Ik drukte een kus op zijn wang terwijl we er vandoor reden met de rest van zijn vrienden.
Darren
"Onze Rosie word al groot." Zei ik terwijl ik uit het raam keek en ze er vandoor ging met wat bikers. Ik hoopte voor hun dat ze geen alcohol en die troep dat ik gebruik aan haar zouden voeren. Want daar zou haar vader en mijn broer niet zo blij mee zijn. Ik brand mijn joint uit terwijl ik mijn blik vestigen op Sarah "dus wanneer ga je weg?" Vroeg ik kennelijk verveelt.
from LostSouls on 06/24/2017 03:38 PMLevi
'Met wie?' vroeg ik en ging rechter zitten. Waarom deed ze zo anders? Er was iets, ik kon alleen mijn vinger er niet op leggen. Ik keek naar Sarah om in te springen, maar die leek de kant van Rosie te kiezen en zich er niks van aan te trekken. Ik zuchtte oogrollend en nam en hijs van mijn joint die bijna op was.
Sarah
Ik keek om naar Rosie en grijnsde. 'Zijn het lekkere vrienden?' vroeg ik wenkbrauwophalend. Meer om erachter te komen wat ze nou probeerde te doen dan voor mezelf. Ook ik had door dat er iets niet helemaal in orde was. De jongens hadden daar gewoon niks mee te maken.

Reply