ORPG// Love against Law feat. walkingdead
Erste Seite | « | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 ... 48 | » | Letzte
[ Nach unten | Zum letzten Beitrag | Thema abonnieren | Älteste Beiträge zuerst ]
Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead
von walkingdead am 27.09.2017 09:54
osie
Ik checkte in voor het vliegtuig en nam diep adem ''wat een gedoe.''
Darren
''Ik heb slaap nodig,'' Zei ik geirriteerd terwijl ik naar onze slaapkamer liep en nergen zin in had.
von LostSouls am 27.09.2017 09:43Sarah
Ik nam een van de keuken hulpen mee terug richting de woonkamer waar ik Levi nog zag staan. 'Ga, voordat Rose weg is.' zei ik tegen hem en zag hem glimlachen en met zijn vampirespeed wegrennen. Ik draaide me naar Darren en schudde mijn hoofd. 'Ik heb niet gezegd dat hij als vader figuur in het leven van het kind komt Darren dus niet zo chagrijnig. Ik heb niks beloofd dus er zijn heel veel loopholes.' zei ik en zette mijn tanden in de pols van de keukenhulp. Ik liet los en keek Darren met een grijnsje aan. 'Snack?' vroeg ik terwijl ik hem de andere pols toestak.
Levi
Ik rende richting het vliegveld en was er binnen no time. Ik zocht op de borden welke gate de vlucht naar Frankrijk was en rende er op een normaal tempo heen. Ik had nog 10 minuten voor het vliegtuig zou boarden.
von walkingdead am 27.09.2017 09:33Rosie
Ik stond te wachten op mijn vlucht en had spijt dat ik uberhaupt voor die rot charmes van Levi was gevallen.
Darren
Ik rolde mijn ogen ''fine dan word het een bastaard, ik kan hem niet op de troon zetten alleen mijn eigen bloed en vlees heeft recht.'' Zei ik terwijl ik het kind nu al uitspuugde omdat ik er niet tegen kon dat Levi nu een reden had om toch weer in Sarah's leven te komen.
von LostSouls am 27.09.2017 09:09Levi
'Zo ziet het er wel naar uit. Vroeger zag je me altijd als je grote broer. Geen bastaard zoals de meeste. Was dat überhaupt wel echt? Je haat me al je hele leven Darren en nu moet ik geloven dat je me dit aan doet voor de lol? Flikker toch op man.' zei ik pissig.
Sarah
'Hou op! Allebei!' riep ik en haalde diep adem. 'Je wil mijn mening weten? Prima, hier is mijn mening. Ik had nooit in deze familie geboren moeten worden. Dat is mening nummer 1. Mening nummer 2 is dat het kind in mijn buik groeit en ik dus bepaal wat er met dit kind en met mijn lichaam gebeurd.' siste ik naar de twee. 'Op papier word jij zijn vader Darren, maar dit betekent niet dat we Levi uitsluiten. Hij verdient het om in het leven van zijn kind te zijn. En jij gaat nu achter Rose aan en gaat uitleggen dat je van haar houd en dat je bij haar blijft. We vinden wel een manier om alle wensen in 1 oplossing te wurmen. Tot die tijd wil ik geen ruzie of discussie over dit kind horen.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. 'I'm starving.' zei ik en liep richting de keuken.
von walkingdead am 27.09.2017 08:56Darren
''O zei mag van mij voor zichzelf praten.. maar ik denk dat ze daar niet veel stem in kan brengen.'' En dan had ik het over haar vader die haar kop er af zou rukken als ze weten dat ze zwanger is van Levi.'' Ga ja gang Saar'' zei ik terwijl ik een sigaret opstak ''ik doe dit echt niet voor mijn lol.'' Zei ik mompelend.
von LostSouls am 27.09.2017 08:17Sarah
Ik fronste en keek ze niet begrijpend aan. Ik legde mijn hand op mijn buik en schrok. Ik was het. Ik was de zwangere vrouw die de broers tegen elkaar uitspeelde. Ik beet op mijn lip en keek naar Levi. Ik hield mijn hand op mijn buik en voelde het miniscule hartslagje. Een traan liep over mijn wang. Waarom moest dit nou weer gebeuren. Het liep eindelijk goed.
Levi
'Hoe ik jou geluk af nam? Laat me niet lachen Darren. Jij hebt alles wat je hart je begeerd. Vergeet niet dat ik gedwongen werd om met Sarah te trouwen omdat jij je bek niet kon houden.' siste ik en keek naar Sarah die overstuur raakte. 'Heeft Sarah ook nog wat hierin te zeggen? Zal wel niet hè? Jou slaafjes zijn nooit bevoegd om te spreken.' zei ik en beet mijn kaken op elkaar.
von walkingdead am 27.09.2017 08:09Rosie
Als Sarah binnen komt kan ik me niet inhouden ''its you.'' Zei ik arogant ''its always you'' ik keek Levi aan ''i'm leaving.'' Zei ik terwijl ik het kasteel verliet en ik weer rechtstreeks terug naar Frankrijk ging. Ik had geen geduld meer met Levi of hij komt mee en start een gezin met mij.. of ik trouw met iemand anders. Ik was geen emotionele steun pilaar ik was het zat om altijd te eindigen zonder niks als het tot hem kwam.
Darren
Als Rosie er eindelijk zat van is neem ik diep adem.'' Dan kies ik liever abortus dan dat ik jou toelaat om mijn naam te vervuilen'' zei ik ijskoud tegen hem ''het is niet leuk hé om het slachtoffer te zijn dan voel je hoe ik me heb gevoelt hoe jij mijn geluk van mij afnam.. stik in drank en verlaat mijn kasteel Levi.'' Ik keek naar Sarah ze was onder de invloed door mij en ze wist de qonseqeunties als ze tegen me in ging.
von LostSouls am 27.09.2017 07:19Levi
'Ik heb mijn vader nauwelijks gekent. Weet je hoe rot dat voelt? Dat wens je geen enkel kind toe!' beet ik hem toe en schonk mezelf een glas Bourbon in. Dat het pas ochtend was maakte me niet uit. 'Je kan niet van mij verwachten dat ik aan de zijkant toekijk hoe jij er met mijn kind vandoor gaat.' zei ik en dronk het glas in een keer leeg. Niet nadenkend over de verslaving waar ik Rose net vanaf had geholpen. Als ze me laat kiezen schud ik mijn hoofd. 'Ik dacht dat wij beter waren dan elkaar ultimatums te geven, Rose. Hoe zou jij je voelen als je je eigen kind niet mag opvoeden. Ongeacht van wie het is, hè?!' riep ik boos en keek op als ik een beweging zie in mijn ooghoek.
Sarah
Wanneer ik onder geschreeuw hoor en Darren niet meer in bed ligt zuchtte ik. Ik kwam overeind. Was er wel eens een dag dat er geen ruzie in dit huis was. Terwijl ik naar beneden liep richtte ik mijn gehoor op de ruzie. Levi krijgt een kind van een ander. Waar bemoeit Darren zich mee? Ik stond in de opening en keek de 3 aan. 'Kan het hier nou nooit eens gewoon normaal verlopen in dit huis.' zei ik en keek iedereen een voor een aan. 'Wat is er nou weer?'
von walkingdead am 27.09.2017 07:04Darren
Ik kookte van woede en liep hem achterna ''dat is juist de reden.. hij groeit niet op als een bastaard zoals jij!'' Zei ik tegen hem ''het is alleen beter voor de koninklijke familie.'' Zei ik terwijl ons gekibbel Sarah nog is wakker zou maken.
Rose
Ik beet mijn kaken stevig opelkaar.. als ik een mes in haar mocht stoppen had ik het gedaan. Ik haten haar al mijn hele leven maarhet kind kon er niks aan doen. Ik kwam snuivend overeind en liep ze achterna ''Darren heeft gelijk.. Je kan de hele familie omste kop zetten als Sarah jou kind krijgt op papier.'' Zei ik terwijl ik mijn armen overelkaar deed ''ik ben tegen abortus.. en tegen de schande die het kind zijn hele leven op zijn rug moet dragen als hij opgroeit met jou.'' Ik keek Levi aan ''of we starte een nieuw leven ergens anders.. of ik ga en dan mag je het uitzoeken met Darren en de moeder van je kind.'' Zei ik onbeschaafd omdat hij wist dat ik er niet tegen kan als hij Sarah weer boven mij zou kiezen.
von LostSouls am 27.09.2017 06:37Levi
Ik stond razendsnel op waardoor de stoel naar achter vloog. 'Als dat kind echt van mij is ga ik het niet aan jou afstaan. Ik laat jou niet mijn eigen vlees en bloed verpesten. Doe met me wat je wil maar ik wil niet dat dat kind dezelfde jeugd als mij doormaakt. Daar mee uit.'zei ik en liep de troonzaal uit. Ik was echt een koppig persoon. Ik realiseerde me ook niet hoeveel pijn ik Rosie deed met deze woorden, maar ze moest het maar begrijpen dat het hier niet ging om Sarah en om de relatie die we hebben gehad. Het ging hier over een baby wat in deze familie geboren word.

Antworten