ORPG// Love against Law feat. walkingdead
Erste Seite | « | 1 ... 37 | 38 | 39 | 40 | 41 ... 48 | » | Letzte
[ Nach unten | Zum letzten Beitrag | Thema abonnieren | Älteste Beiträge zuerst ]
Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead
von walkingdead am 25.06.2017 11:17Darren
"Why?" Zei ik grinnikend en duivels "het begint zo leuk te worden." Ik keek vanaf de camera beelden mee en zag hoe ze in elkaar geslagen werd." Ik heb haar gewaarschuwd" zei ik tegen Levi.
Rosie
Ik keek naar de camera beelden en besefte hoe slecht Darren wel niet was. Als hij koning werd zal iedereen voor hem vrezen." Je ouders vermoorden je als ze hier achter komen Darren" "dat boeit me niet ze zullen het vast begrijpen als ik hun vertel dat Levi haar naait." Ik keek Darren boos aan en pakte de sleutel vliegens vlug af ik opende deur. Levi was hier goed in dus gaf ik hem een knik eigenlijk was Levi sterker dan Darren maar voor Darren hield hij zich aardig in. Want Darren was vals en doodracht en dat was Levi dan weer niet.
von LostSouls am 25.06.2017 11:09Sarah
Wanneer hij overeind kwam en me bij mijn nek pakte sloeg ik hem van me af, maar al snel toen ik weg liep had hij me weer te pakken en nam hij me mee naar beneden. Ik wist wat zich daar schuilhield. Ik stribbelde tegen maar voor ik het wist was de deur al dicht. Ik sloeg ertegen. 'DARREN!!' schreeuwde ik woedend en voelde hoe ik werd opgepakt en naar de andere kant van de kamer werd gegooid door Sezar. Een vampier veel ouder en sterker dan mij. Toen ik overeind probeerde te komen kreeg ik een trap in mijn maag door een weerwolf. Na 3 stampen pakte ik zijn voet en sloeg hem zo met zijn hele lichaam tegen de muur. Ik kwam overeind en zag zoveel supernaturals op me afkomen.
Levi
Wanneer ik het schouwspel zie kwam ik overeind. 'DARREN!' riep ik naar hem en liep achter de twee aan. Sarah zat opgesloten. De deur was speciaal gemaakt zodat Supernaturals er niet in of uit konden zonder de sleutel. 'Laat haar eruit Darren. Genoeg met je krankzinnige spelletjes. Er zitten teveel voor haar om alleen aan te kunnen.' siste ik naar hem. 'Geef me de sleutel.'
von walkingdead am 25.06.2017 10:57Darren
"Thx brother for fufilling my Job." Als Sarah haar mond open trekt weet ik een leuk spelletje voor haar." Praten tijdens het eten is heel onbeschoft wist je dat." Zei ik tegen haar ik kwam overeind en greep haar bij haar nek terwijl ik haar mee nam naar de kerker met al die andere enge griezels. Ik gooide haar er in en dan mocht ze het uitzoeken "kijken of je ze allemaal aan kan grammery geef maar een gil als je klaar bent." Ik deed de deur opslot terwijl er meer als 100 supernaturel mensen daar zaten opgesloten. En het boeide me niet wat haar zou overkomen.
Rosie
Als Darren zo doet en Sarah mee neemt waar ik denk dat hij haar naar toe gaat brengen schiet ik overeind." Darren je gaat te ver!" Riep ik panniekerig uit soms dacht ik echt dat er geen greintje emotie in hem zat.
von LostSouls am 25.06.2017 10:42Levi
'Dat was ik aan het doen gisteravond toen jij de klote op was om dat prinsje te mishandelen.' zei ik tegen hem en zuchtte. Ik keek naar Sarah ze bleef verder stil. Ik zag wat sporen van blauwe plekken en fronste maar bemoeide me er verder niet mee. Vervolgens at ik nog wat en schoof toen ik klaar was mijn bord voor me uit. Ik dronk wat bloed uit de beker die voor me stond.
Sarah
Ik had honger, maar niet naar voedsel. Ik wou bloed om aan te sterken. Recht uit de ader. Dat is het beste. 'Ik heb je een cadeau achter gelaten in dat metalen ding van je.' zei ik verwijzend naar de kooi waar ik de maid in had gelegd.
von walkingdead am 25.06.2017 10:33Darren
Ik grinnikte zacht "dat zal dan wel sweetheart." Ik pakte een croissantje en nam een hap. Terwijl ik vandaag vrij had en een oogje kon houden op mijn slaafje. Ik keek kort naar Levi "ik neem aan dat je een beetje op Rosie gaat Letten? " zei ik om het te verpesten voor Sarah.
Rosie
"Tjeez Dar ik ben geen kind meer." Al vond ik het niet erg als Levi op me ging Letten we hadden zo weinig tijd door gebracht de laatste paar maanden. Ik smachten naar hem al wist ik dat seks en intieme dingen niet meer mochten gebeuren. Het was al gebeurt toen ik 13 was en hij 15 hij was de gene die mijn maagdelijkheid had en hij was er nog ook is goed in.. in seks natuurlijk. Ik was ook één beetje boos op hem dat hij met Sarah het bed voor nu deelde.
von LostSouls am 25.06.2017 10:22Sarah
Wanneer ik bij het ontbijt kwam zag ik Darren. Ik slikte en keek hem vuil aan. 'Denk maar niet dat je nog een keer zo een misbruik kunt maken.' siste ik zacht in zijn oor en ging aan het uiteinde van de tafel zitten. De blauwe plekken waren een beetje weggevaagd maar ze waren nog steeds aanwezig. Net als de rode striemen van de zweep.
Levi
Fronsend keek ik naar Darren. Hij was te vrolijk. Wanneer Sarah binnen kwam gelopen zag ik een verandering tussen de twee. Darren arrogant Sarah bang en tegelijkertijd toe aan een moord.
von walkingdead am 25.06.2017 09:37Darren
Nuriend maakte ik me klaar voor het ontbijt ik trok een net pak aan. En kamde mijn haren strak na achter. Ik haf nog nooit zo blij van de ochtend genoten ik liep naar beneden "goeiemorgen familie." Zei ik charmant terwijl ik Rosie met een peuk zag die ik geniepig afpakte "die is niet voor jou klein nichtje." Ik ging naast haar zitten en nam een hijsen van de peuk ookal had ik liever een joint.
Rosie
als Darren mijn sigaren afpakt kijk ik hem boos aan "wat is er mis met jou?" Vroeg ik verveelt terwijl hij abnormaal vrolijk leek.
von LostSouls am 25.06.2017 08:44Sarah
Ik slikte en voelde de dorst. Wanneer ik de aanwezigheid van een maid opmerk en Darren vertrok voelde ik de dorst mij overnemen. Wanneer ze de kooi had geopend en me los had gemaakt van de halsband greep ik haar bij haar nek. 'Ik kan mezelf wel klaarmaken.' siste ik en zette mijn tanden in haar nek. Ik dronk haar helemaal leeg en legde haar levenloze lichaam in de kooi om vervolgens die op slot te doen. Ik kleedde me aan en liep de kamer uit naar de badkamer waar ik me douchte alsof mijn leven ervanaf hing. Ik had me nog nooit zo smerig gevoeld. Wanneer ik klaar was deed ik schone kleren aan liep ik naar beneden naar het ontbijt.
Levi
Ik voelde mijn grijns een beetje wegtrekken en zag hoe ze een sigaret opstak. 'Kan me nog herinneren dat je heel anders dacht over die peuken.' zei ik en nam een broodje.
von walkingdead am 25.06.2017 08:32Darren
"Geen response da's jammer." Ik horde een servent al kloppen deed open het was één van de maids. Ik wees naar Sarah "je weet wat je moet doen.. ze moet er op zijn mooist uit zien bij het ontbijt." Zei ik grijnzend en duivels terwijl ik mijn extra kamer verliet.
Rosie
"Beetje" zei ik afstandelijk terwijl ik een sigaret op stak.
von LostSouls am 25.06.2017 06:23Sarah
Mijn oogleden waren zwak. Voelden alsof ze ieder moment dicht zouden vallen, maar steeds wanneer ik in slaap dreigde te vallen zag ik het weer voor me. Ik snap niet dat ik me niet had kunnen verdedigen. Ik ben godverdomme een vampier for god sake. Wanneer ik zijn stem hoorde keek ik hem niet eens aan en krulde op in de hoek waar de ketting het minst om mijn nek trok.
Levi
Zuchtend kwam ik overeind en stak een joint op. Eerste wat ik deed in de ochtend. Ik trok alleen een joggingbroek aan en liep zo naar beneden richting de eetzaal. Ik zag dat Rosie er al zat en grijnsde. 'Goedemorgen, al last van een kater?' vroeg ik en ging tegenover haar zitten.

Antworten