ORPG// Love against Law feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  35  |  36  |  37  |  38  |  39  ...  48  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]

walkingdead

25, female

Level 37

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/28/2017 11:09 PM

Rosie
Een kreun verliet mijn lippen bij zijn zuigzoenen." Je bent echt makkelijk te verlijden" zei ik met een grijnsje "teminste weet ik van wie je echt bent." Op vampier snelheid draaide ik hem tegen de muur "ik zal het niemand vertellen." Ik keek hem nog even in zijn ogen aan en verliet de kamer. Ik wist wel dat hij me nog steeds wilde. 

Darren
Het irriteerde me dat ze uit was nu had ik dat spannende gevoel van controle hebben niet meer. Ik kwam overeind en keek op snap waar ze was. Ik wou nog even benadrukken van wie het prinsesje is en met wie ze verloofd is.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/27/2017 11:27 PM

Sarah
Ik ging bij ze zitten. 'Long time, no see.' zei Claire grijnzend. Ik grinnikte. 'Niet echt tijd gehad om uit te gaan.' zei ik schouder ophalend en keek Jeremy aan. 'Dus... What did I miss?' vroeg ik en keek de club rond. 'Die clan daar?' zei Jeremy wijzend naar een groepje meiden. 'Allemaal vampiers. Ze drinken heel veel recht van de ader dus ze zijn best sterk. 'Er is geen enkele vampier sterker dan een Grammery.'zei ik met een grijns. Op een Lincoln vampier na dan, maar dat kwam omdat hun ook hun duivel kant hadden. Ik was gewoon een vampier. Er kwam een serveerder met drank terwijl ik hem naar me toe haalde door hem te wenken met mijn vinger. 'Niet schreeuwen.' zei ik en zette mijn tanden in zijn nek.

Levi
Met mijn lichaam pinde ik haar tegen de muur terwijl mijn handen haar bij haar polsen pakte en die boven haar hoofd drukte. Mijn lippen gleden ondertussen af naar haar nek waar ik een aantal zuigzoenen plaatste. Ik verlangde al heel lang naar haar lichaam, ook al zou ik dat nooit toegeven uit mezelf. Ze is nu eenmaal mijn nichtje. Wat ik deed kon helemaal niet.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/27/2017 11:09 PM

Rosie
"Die weg vind ik ook oké." Zei ik terwijl ik gelijk al geil werd en mijn telefoon liet vallen. Ik wilde zijn lippen. Mijn handen gleden al door zijn haar terwijl ik hem kuste. En zijn bloes al open scheurde. Die dominantie die hij uitstraalde gaf me echt al een soort rush naar de seks die zo zou komen. Mijn grote neef was voor mij alleen.

Darren
Ik snoof wat cocaïne naar binnen en kreef sterk het gevoel dat mevrouw Sarah in de problemen zou komen. Zo was het altijd al geweest zins kinderen nam ik het altijd voor haar op. Mensen mochten haar niet vanwege haar schoonheid wat totale onzin was alleen omdat hun lelijk ware  moesten ze haar hebben.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/27/2017 10:59 PM

Sarah
Ik parkeerde de auto iets verderop van de club. Ik stapte uit en liep naar binnen. Er stond een hele lange rij die ik zomaar passeerde. Natuurlijk was de klaagzang van de andere wel te horen. Zodra ik binnen was liep ik naar het VIP gedeelte waar ik Claire en Jeremy al zag zitten. Jeremy was een vampire net als ik. Claire daarentegen was een witch. Een sterke ook nog.

Levi
Ik rolde mijn ogen als ik het geklik van een camera hoorde. Met vampier snelheid stond ik voor haar en zette mijn handen rond haar nek terwijl ik haar tegen de muur duwde. 'Je weet niet wat je doet Rosie.' zei ik tegen haar terwijl mijn gezicht dichterbij kwam. 'Ik laat me niet bedreigen.' zei ik en keek recht in haar ogen. Vervolgens liet ik mijn blik afglijden naar haar lippen. 'Ik doe de dingen zoals ik ze wil, wanneer ik ze wil.' Mijn lippen kwamen dichterbij en mijn hand om haar keel gleed vliegensvlug af om haar van de grond te tillen bij haar billen en haar zo op te tillen en haar benen om me heen te slaan.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/27/2017 10:45 PM

Rosie
Ondertussen maakte mijn iphone al een shoot van hem." Je abc's werken voor mij niet meer.. dus wat word het de kamer langzaam verlaten of ik laat je  gaan maar op 1 voorwaarde." Zei ik en ik begon al met wat ik precies van hem wilde "we going to have seks again of je nou mijn neef bent of niet."

Darren
"Echt het word op de dag erger met haar." Zei ik met rode ogen terwijl ik grijnsde en niet kon wachten totale terug was.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/27/2017 10:25 PM

Sarah
Verafschuwend keek ik hem na en keek vervolgens op mijn telefoon. No way dat ik me weer zo liet misbruiken door hem. Ik liep naar binnen naar mijn kamer waar ik me omkleedde in een jurkje tot boven mijn knieën en deed wat meer make up op. Mijn haren liet ik gekruld langs mijn schouders vallen. Hij kon me niks doen waar er duizenden getuigen waren. Ik liep naar buiten en nam de cabrio naar de stad.

Levi
Van de stem van Rosie keek ik nog niet eens op. 'Ik heb er genoeg. A het interesseerd je niet dat ik hier ben. B Ik betwijfel of mijn vader je gaat geloven en C je houd van me en zal je eigen bloed niet veraden.' zei ik en zocht door de files in zijn lades.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/27/2017 10:04 PM

Darren
"O Darling ik MAG jou aanraken en wanneer ik dat wil." Zei ik tegen haar "je moeder heeft je niks voor niks aan mij gegeven Princess." Ik drukte een kusje op haar voorhoofd en grijnsde vals "wees wel op tijd voor ons momentje my lady." Zei ik sarcastische terwijl ik naar binnen liep en haar leven echt overhoop gooide.

Rosie
Ik liep naar beneden en zag de deur van oom Seth's kantoor open staan. Ik liep naar binnen en zag Levi "geef me een reden waarom ik jou niet zou moeten snitchen?" Zei ik met een zuchtje.  

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/27/2017 08:56 PM

Sarah
'Dan heb ik toch liever dat je er niks van maakt en uit mijn buurt blijft.' zei ik en ging met een hand door mijn haar. 'Ik kon je nog verdragen voordat je met je vieze tengels aan me zat.' zei ik.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/27/2017 06:43 PM

Darren
"Laten we zeggen dat ik er het beste van maak."  Zei ik arrogant tegen Sarah "ik mag je wel maar op mijn mannier." Zei ik met een duivels lachje terwijl ik mijn joint weggooide.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/27/2017 06:20 PM

Sarah
Met een tevreden glimlach voelde ik de wind langs mijn gezicht blazen. De aanwezigheid van Darren verpeste het wel een beetje. Ik beet op mijn lip en kwam weer overeind. 'Waarom kun je mij niet gewoon met rust laten. Ik mag jou niet, jij mag mij niet. Het zou makkelijk moeten zijn, niet?' vroeg ik hem en keek hem arrogant aan.

Levi
Wanneer ik dat glas op had liep ik naar de werkkamer van Seth. Die zat eigenlijk altijd op slot. Hij wist niet dat ik ooit een kopie had gemaakt van de sleutel. Net als dat Darren dat niet wist. In zijn werkkamer kon je alle zaken vinden en klussen die hij ooit had afgerond.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  35  |  36  |  37  |  38  |  39  ...  48  |  »  |  Last

« Back to forum