ORPG// Love against Law feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  34  |  35  |  36  |  37  |  38  ...  48  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]

walkingdead

25, female

Level 37

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/04/2017 10:09 PM

Darren
''Bemoei je er niet mee Levi.'' Zei ik vuil tegen hem terwijl Jarvis al aan kwam gelopen ''het is tijd om te gaan kinderen en Levi.'' Zei hij terwijl ik mijn tas over mijn rug sloeg en we niet meer op kamers sliepen maar ze nog wel hadden voor het geval. Eenmaal op school kwam ik mijn vriendin tegen Charlot ze wist toch al dat ik er niet trouw was.''Babe!'' Riep ze grijnzend in haar cheerleaderpakje terwijl ik fake grijnsde en naar haar toeliep en haar optilde in de lucht ik kuste haar op haar lippen. Terwijl ik echt een gespleten persoonlijkheid had. Als mijn beste vrienden Finn, Mark en Jay er ook zijn grijns ik breed 3 keer zoveel trouble.

Rosie
Eenmaal op school nam ik diep adem en zag ik mijn vriendinnen al staan. Maar mijn blik glee naar het concerge hok waar ik en Levi stiekem dingen deden. Maar dat was verleden tijd ''hey Meghan.'' Zei ik grijnzend terwijl haar ogen zoals gewoonlijk op Levi waren gericht ''damn je broer mag mij echt wel is een keer vragen voor een blowjob.''

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/04/2017 09:59 PM

Levi
Ik rolde mijn ogen wanneer Darren weer begon. 'Jezus Dar, je gaat weer naar school. Genoeg anderen om te terroriseren.' zei ik en keek vervolgens naar Rosie die er maar ongeinteresseerd bij zat. Deze familie was zo close. Geen idee waar het mis ging. Ik beet op mijn lip en propte snel wat eten naar binnen.

Sarah
Ik rolde mijn ogen en reageerde er niet op. Ik wou geen enkel woord meer met hem wisselen. Eenmaal op school zou hij vast interesse krijgen in een ander wijf en zich daarop focussen. Misschien wel meer dan 1. Zolang hij mij maar met rust liet.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 07/04/2017 08:58 PM

Darren
De volgende dag zaten we allemaal aan tafel ready om terug te gaan naar school. Levi zat niet meer op school maar wist wel mijn schoolweken te verpesten door als docent op te treden op de nightacademy. Ik zette mijn stropdas goed en keek naar mijn Rosevield uniform alles zat goed. Ik keek naar Rosie die alleen maar gefocust was op haar telefoon. Vervolgens glee mijn blik naar Sarah ''rij je mee weduwe?'' Vroeg ik grijnzend ''of ga je lopen?'' Terwijl ik het eerste dreigend zei van dat ze niks te willen had.

Rosie
Als Darren weer begint met zijn gedrag kijk ik langzaam op van mijn telefoon. Terwijl mijn blik glee naar docent Levi geweldig moest ik weer naar zijn aanhangers kijken tijdens de lessen. Sarah en Darren liet ik maar zolang Darren haar uit de buurt bleef houden van Levi vond ik het goed.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/04/2017 08:47 PM

Sarah
Ik keek hem vals aan. Wanneer hij me los liet keek ik hem na. 'Hij is echt een eikel geworden.' zei Claire wanneer hij weg was. 'No way dat ik nog terug ga vanavond.' zei ik en dronk mijn drankje leeg. Hij wist wel weer mijn avond te verneuken.

Levi
Wanneer ik de volgende snap keek fronste ik en zette mijn telefoon uit. Gek dat ze me maakte. Ik haalde een hand door mijn haar en stak een joint op.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 07/04/2017 08:45 AM

Darren
Ik nam haar gezicht vast "ik heb recht op je lichaam er is een verschil schoonheid." Ik liet haar agressief los terwijl ik duivels grijnsde "wees wel op tijd thuis weduwe." Zei ik met een lachje terwijl ik een joint opstak en de club verliet.

Rosie
Ik kwam de badkamer uit en kleden me aan in mijn kamer ik deed een nieuwe lingerie aan en deed nuriend  mijn haren. Terwijl ik ondertussen nog een snap de deur uitgooide "ready for bed with...-

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/04/2017 12:18 AM

Sarah
Ik schrok van de lippen van Jeremy, maar zoende gewoon mee. Wanneer ik hem hoor zeiken over herpes keek ik hem aan. 'Die herpes zou dan van jou afkomstig zijn zeker.' zei ik en rolde mijn ogen. Ik keek Claire aan en schudde mijn hoofd. 'Ik heb Levi genaaid. Darren heeft mij onder dwang gehouden en me bruut verkracht. Er zit een verschil.' zei ik en keek Darren pissig na.

Levi
Ik kreeg het beeld van Rosie niet uit mijn gedachte. Dit kan niet Lev. Ze is je nichtje verdomme. Ik beet op mijn lip en liep naar mijn kamer waar ik op bed ging zitten en probeerde aan iets anders te denken.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 07/03/2017 11:09 PM

Darren
Ik zwaaide expres met een verdomde grijns op mijn gezicht en kwam overeind.'' Dan laten we hem wegjagen'' Jeremy kuste Sarah vol op de lippen. Terwijl ik op ze afliep en naast die Claire schoof ''o haar met je niet kussen hoor die lippen zijn om de vriend van mijn broer geweest en die van mij dus waarschijnlijk heeft ze herpes of zo iets.'' Zei ik tegen Jeremy ''maarja wat boeit dat nou?'' Zei ik schouderophalend '''wow je hebt ze beide genaaid.'' Zei Claire met een lachje terwijl ik overeind kwam en een knipoog aan Sarah gaf ''hou van je nichtje.''

Rosie
Met mijn ogen gesloten gleden mijn handen langs mijn perfecte lichaam jammer voor Levi dat hij hier niet van kon genieten.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/03/2017 10:43 PM

Sarah
Als er Gin en tonic naar de tafel word gebracht en erbij word vermeld dat het van de jonge heer aan de bar is keek ik op. Ik zag Darren en rolde mijn ogen. Waarom kon hij me niet gewoon met rust laten. 'Wat doet je neefje hier?' vroeg Claire. Ik zuchtte. 'Mij irriteren.' zei ik tegen haar en dronk de gin en tonic op. Verder negeerde ik hem totaal. Ik wou gewoon een leuke avond hebben.

Levi
Wanneer ik de file gevonden hebt kreeg ik de foto van Rosie. Ik beet op mijn lip en schudde het van me af. Van het dossier maakte ik foto's waarna ik precies alles op de cm terug legde hoe het lag.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 07/03/2017 10:32 PM

Rosie
''Idiot'' zei ik oogrollend terwijl ik naar de sauna's liep en het wel tijd was voor een genietmomentje. Ik stond helemaal naakt voor de sauna's en stuurde een snap naar Levi expres een nude foto. Gewoon om hem echt uit te dagen.

Darren
Ik liep de club binnen terwijl mensen al opkeken en ze automatische bogen. Ja bow down dacht ik in mezelf. Als ik Sarah zie zitten met een groepje ''vrienden'' besloot ik te bemoeien. Ik bestelde 2 glazen tonic voor haar tafel terwijl ik naar de bar liep en mijn stropdas goed zetten. Is kijken of ze hier ook brutaal zou doen.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/03/2017 10:13 PM

Sarah
Ik genoot intens van het bloed van de serveerster. 'Sarah, misschien moet je haar niet leegdrinken midden in de club.' zei Jeremy. Ik rolde mijn ogen en liet haar los. 'Sinds wanneer ben jij zo saai?' vroeg ik hem en veegde mijn mondhoeken af met een servet. Ik dronk van de drankjes die de serveerster neerzette en vervolgens liep ze weg.

Levi
Wanneer ze dat zegt en de rollen opeens zijn omgedraaid keek ik haar grijnzend aan. 'Bedreigen bedoel je.' zei ik nog en keek haar na. Ik liep terug naar de documenten en ging opzoek naar die ene file.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  34  |  35  |  36  |  37  |  38  ...  48  |  »  |  Last

« Back to forum