ORPG// Love against Law feat. walkingdead
Erste Seite | « | 1 ... 21 | 22 | 23 | 24 | 25 ... 48 | » | Letzte
[ Nach unten | Zum letzten Beitrag | Thema abonnieren | Älteste Beiträge zuerst ]
Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead
von walkingdead am 26.07.2017 07:27Rosie
Ik keek hem verbitterd na en liep achter mijn vader aan." Waar gaan we naartoe papa?" Vroeg ik "overmorgen verhuizen we naar Frankrijk voor nu ga we lekker met 2tjes naar huis." Zei mijn vader vrolijker dan normaal "heb je iemand ontmoet?" Vroeg ik voorzichtig hij bleef even staan en keek op "i did."
Darren
Ik kwam op mijn motor aan bij het Lincoln kasteel en deed mijn helm af." Welcome home Darren" zei ik tegen mezelf terwijl ik naar het kasteel keek.
von LostSouls am 26.07.2017 07:24Levi
Ik keek haar aan en haalde een hand ongemakkelijk door mijn haar. Heb ik dit gedaan? 'Levi.' zei Ian nog met een knikje. Ik knikte ook naar hem en schudde vervolgens mijn hoofd op Rosie. 'Goed je te kunnen zien.' zei ik en liep vervolgens langzaam de trappen op richting boven. Ze zag er slecht uit en ik voelde me meer dan verantwoordelijk.
von walkingdead am 26.07.2017 07:19Rosie
"Neef" zei ik alleen verbitterd terwijl mijn vader al anagelopen kwam. Ik keek Levi aan "is er wat?" Vroeg ik verveelt terwijl ik mijn armen overlaat sloeg.
Darren
Ik kreeg een brief binnen en las die snel. Als ik zie dat ik word gevraagd om terug te komen met een bedreiging er achter kijk ik op." They wanna kill my brother?" Zei ik zacht terwijl ik goed na dacht en wist dat Levi's vader ookal vermoord was ik kon het niet toestaan dat iemand Levi van mijn familie zou afpakken. Mijn ouders zouden me dan alleen maar meer verachten dan dat ze al deden.
von LostSouls am 26.07.2017 07:11Levi
Na een tijdje dacht ik dat ik maar eens bij Sarah moest gaan kijken. Ik liep naar binnen en wanneer ik bij de hal kwam om de trappen op te lopen zag ik Jarvis met Rose. Ik fronste en moest even twee keer kijken. 'Rosie?' vroeg ik haar verbaasd. Ze zag er slecht uit, rook naar drank. Ik beet op mijn lip.
von walkingdead am 26.07.2017 06:56Rosie
Ik liep het Lincoln kasteel binnen als de bitch die ik was. En moest mijn vader ophalen die hier even was gepauzeerd. Ik had me in jaren weer opgemaakt en moest sterk en stabiel blijven. Ik stond te wachten in de hal met Jarvis. Terwijl ik mijn wallen niet heb kunnen weg werken.
von LostSouls am 26.07.2017 06:47Levi
'Hij heeft toch echt zijn eigen huwelijk verpest door zijn vermelding een jaar geleden.' zei ik en zuchtte diep. Ik beet op mijn lip en knikte. 'Je moest eens weten Pa.' zei ik en beet op mijn lip. Ik verliet de zaal en liep richting de tuinen waar ik weer naar de bloesembomen liep. Net als een jaar geleden nadat het werd aangekondigd dat ik werd uitgehuwelijkt.
von walkingdead am 26.07.2017 01:22Seth
"Ik dacht dat jij het beter dan Darren met Sarah kon vinden wat ik zo heb gehoord de afgelopen avond." Zei ik tegen hem "als je wilt dat je broertje de troon weer krijgt dan zal je zelf moeten onderhandelen met hem.. jij hebt het huwelijk voor hem verpest." Zei ik voorzichtig als het huwelijk met Darren door zou gaan zou Sarah officieel in de Lincoln history de 2e bloedhoer worden.
von LostSouls am 26.07.2017 01:16Sarah
Ik zag mijn ouders de zaal verlaten en schudde mijn hoofd. Geen eens gedag? Ik zuchtte geërgerd. 'Ik ben er wel een beetje klaar mee.' zei ik en liep naar boven naar de kamer wat eerst die van mij was. Even alleen zijn
Levi
Zuchtend keek ik mijn ouders aan wanneer iedereen weg is. 'Geef darren nou gewoon de troon. Het is deze drama toch niet waard? Ik heb sowieso dit nooit gewild.'
von walkingdead am 26.07.2017 12:25Walter
"Darren is je echte zoon." Siste ik naar Seth "ik wil geen schandaal op mijn naam en als we het niet binnen één week eens worden. Tref ik maatregelen." Zei ik nog dreigend terwijl we het kasteel verlieten het boeide me niet wat die jongen heeft gedaan. Ik wilde een echte Bonasis niet een na maak.
Darren
Ik was weer terug thuis en zat op mijn troon. Terwijl ik na dacht over dingen. Vooral over Sarah's ouders ze kwamen vast voor het huwelijk waar ik niet bij zou zijn. Ik nam diep adem en zakte onder uit ze wilde Levi als opvolger dan kregen ze die ook. Ik was hun zoon toch niet meer
von LostSouls am 26.07.2017 12:15Sarah
'Je weet helemaal niks over deze familie vader.' zei ik tegen hem en zag me moeder me streng aankijken als in dat ik mijn mond moest houden. Natuurlijk luisterde ik daar niet naar. 'Darren is weggelopen en heeft hier alles achter gelaten. Je kunt hem niet vertrouwen.' zei ik. Ik was zo boos op Darren dat hij het zomaar opgaf die dag in de troonzaal. Dat hij me zomaar mijn toekomst ging bepalen. 'Wanneer mag ik zelf eens bepalen wat er met mijn leven gebeurd?' vroeg ik en beet mijn kaken op elkaar.
Levi
Ik nam Sarah bij haar pols en schudde mijn hoofd. Ze hoefde het niet voor me op te nemen. Ik heb de troon nooit gewilt. En we weten beide dat dit huwelijk niks waard is. 'Luister naar je dochter Walter. Levi is een betere keus. Daar blijft het bij.' sistte Seth.

Antworten