ORPG// Love against Law feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  48  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]

walkingdead

25, female

Level 37

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 10/01/2017 09:40 PM

Darren
''Ik heb geen hekel aan mijn neefje.. het is ook Rosie's zoon.'' Zei ik mompelend '''ik heb geen hekel aan Levi.. het is meer dat ik te veel van jou hield.''Zei ik eerlijk ''je weet wat ze zeggen liefde kan je denkloze keuzes laten maken.'' Ik tilde Teresa op en aaide door haar haartjes terwijl ze over mijn wang aaide ''ik hou van jou.'' Zei ik met een lachje tegen haar.

Rosie
''We zijn de Lincolns  babe.. de heersers van de hell en hemel.'' Zei ik tegen hem ''dus zo ingewikkeld moet het helaas zijn.'' 

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/01/2017 09:03 PM

Levi
Ik beet grijnzend op mijn lip als ik haar handen op mijn borstkas voelde. 'Misschien.' zei ik en keek in haar mooie ogen terwijl ik mijn handen op haar billen legde. Als ze over Darren begon zuchtte ik. 'Ik snap nog steeds niet waarom? Dat is toch veel te ingewikkeld. Al helemaal voor Conor.' zei ik tegen haar en zuchtte diep.

Sarah
Ik zuchtte en beet op mijn lip. Ondanks dat ik er niks aan kon doen en dat ik Conor voor geen goud wou missen voelde ik me toch schuldig tegenover iedereen. Lev en ik hebben het zo ingewikkeld gemaakt door Conor te krijgen. 'Ik had ook niet anders verwacht.' zei ik en nam het flesje over van Conor. 'Ga maar even spelen.' zei ik tegen hem waarna hij wegrende de kamer uit naar zijn speelkamer. 'Je hebt altijd al een hekel aan Levi gehad waarom nu opeens erkennen toch?' 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 10/01/2017 08:50 PM

Darren
''Zo bedoelde ik het niet.'' Zei ik snuiven ''het is meer dat ik en Tyler het half broer gedeelte ook bezitten alleen is dat met Conor gecompliceerder dan dat van mij en Levi.'' Ik keek naar Teresa en was niet van plan om aan haar te vertellen dat Levi mijn broer is in de toekomst. Alleen Conor's  vader that's it.'' Tyler zal me gewoon zien als de stiefvader van Conor meer niet'' ik beet mijn kaken opelkaar.

Rosie
Ik grinnikte zacht ''jij wilt zeker alleen op vakantie om de dagen in te halen waar we geen goeie seks konde hebben.'' Zei ik tegen hem terwijl ik tegen hem aan ging staan en mijn handen langs zijn borstkast gleden ''maar voordat we op vakantie gaan.. moet je met Darren gaan praten over Conor.. Over het voorstel.'' Ik beet op mijn onderlip en had het over het feit dat Tyler en Teresa niet mochten weten dat ze nicht en neef zijn in de toekomst.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 09/30/2017 11:44 PM

Sarah
Ik keek op naar Darren. 'Tyler heeft veel weg van Rosie en een beetje van Levi. Zou je weten als je wat interesse in hem zou tonen. Al doe je het alleen al voor Rosie. Teresa kan inderdaad net zo koppig zijn als haar vader.' zei ik tegen hem en zuchtte. 'Heb je je stapel werk al weg gewerkt?' vroeg ik hem en keek ondertussen of Conor het flesje nog goed vast hield.

Levi
'Ja dat weet ik, helaas.' zei ik tegen haar en drukte de tv aan. 'Zullen we binnen kort weer even weg gaan? Vakantie'tje?' vroeg ik Rosie. Volgens mij kon ze wel wat ontspanning gebruiken.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 09/30/2017 11:38 PM

Rosie
''Well dat is nou eenmaal Darren.'' Zei ik zuchtend terwijl ik overeind kwam en de familie foto die ik net had ingelijst op de kast plaatste. Conor stond er ook op Tyler zat in een dekentje gewikkeld terwijl ik hem vasthield en Levi een arm om mij had geslagen en Conor vasthield. Ik haten Conor niet hij was een prima jongen maar ik had alsnog moeite ermee. Vooral omdat ik later moest gaan uitleggen aan Tyler hoe het kan dat zijn nichtje ook zijn broer's zusje is. 

Darren
Ik was al snel klaar en liep naar beneden waar ik Sarah aantref mt conor en Teresa. Being a mom van  mijn kleine prinses en Conor. Ik nam diep adem ''Conor lijkt op Levi.'' Zei ik ineens ''dan zou Tyler waarschijnlijk op mij lijken.'' Terwijl ik het had over mijn neefje die ik nog niet had gezien.''Teresa lijkt op jou misschien het karakter van mij'' gniffelde ik. 

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 09/30/2017 11:23 PM

Levi
Ik beet op mijn lip wanneer ik binnen kwam en zuchtte. 'Zoals normaal... achterlijk dus.' zei ik en plofte naast haar op de bank. Het leven van ouders was super vermoeiend, maar ik zou mijn kinderen nooit willen missen.

Sarah
'Ja baas.' mompelde ik geërgerd en ik liep met Conor in mijn arm naar binnen. Eenmaal in de woonkamer zette ik Conor neer en haalde ik Teresa uit de wieg die in de woonkamer stond. Ik liet door de bediendes een flesje brengen met opgewarmde melk en ging met Teresa in mijn armen op de bank zitten. 'Lekker eten schatje.' zei ik. Conor kwam nieuwsgierig naast me zitten. 'Ik wil dat doen.' zei hij. Ik glimlachte. 'Houd het flesje maar zo vast.' zei ik tegen hem terwijl hij nu dus zijn zusje de melk liet drinken.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 09/30/2017 10:11 AM

Darren
Ik keek naar Conor en nam diep adem." Zorg jij dat Teresa eet.. ik heb nog kantoorwerk te doen" zei ik tegen Sarah ik was niet echt een familieman. Al moest ik dat wel zijn voor mijn kleinemeid maar ik had geen behoefte om de happy familie te spelen vooral omdat Conor er was. En omdat ik met moeite getrouwd ben met Sarah  ik liep naar binnen.

Rosie
Ik liet Tyler slapen en plofte neer op bed. Een kind hebben of nou ja Conor erbij opgeteld was nogal een moeite voor me vooral omdat ik zelf geen moeder meer had. Ik moest nog van alles leren ik keek naar Levi die binnen kwam "Tyler slaapt hoe deed Darren?" Vroeg ik terwijl ik een glas wijn voor mezelf inschonk. 

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 09/28/2017 09:56 PM

Levi
Ik rolde mijn ogen en beet mijn kaken samen. 'Eikel.' zei ik en liep snel weer terug naar binnen.

Sarah
Als ik Darren de oprit op zie komen rijden liep ik naar de auto waar ik de achterdeur open trok. 'Hey Conor, schatje van me.' zei ik blij en maakte zijn riem los. 'Mama!!' riep hij blij terwijl hij zijn armpjes om mijn nek klemde. Ik tilde hem uit de auto en drukte kusjes op zijn wangetjes. Wat was ik blij om hem te zien.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 09/28/2017 09:53 PM

Darren
''Dan koop ik gelijk 1 die jou aan rukken scheurt.'' Zei ik terwijl ik instapte en de motor startte ''doe de groeten aan Rosie en mijn neefje.'' Ik racete ervan door en keek naar conor via de achteruitkijk spiegel. Hij speelde rustig met zijn knuffel ''het is niet jou schuld..'' zei ik toen zacht terwijl we er alweer waren en Sarah al stond te wachten op de oprit.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 09/28/2017 09:48 PM

Levi
Ik rolde mijn ogen en liet Conor al in stappen. 'Als je iemand wilt afblaffen koop je maar een hond.' zei ik chagrijnig en rolde mijn ogen. Het is allemaal voor Conor wat ik doe. Anders wou ik helemaal niets te maken hebben met Darren. Ik was helemaal klaar met die eikel.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  48  |  »  |  Last

« Back to forum