ORPG|| Feat. walkingdead

Erste Seite  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  82  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Älteste Beiträge zuerst ]

LostSouls

27, Weiblich

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

von LostSouls am 04.06.2017 11:31

Jennifer
Ik zuchtte. 'Vi...' zei ik maar ze was de kamer al uit. 'Ik had het niet moeten vertellen.' zuchtte ik en voelde een schuldgevoel aan me vreten. Ze moest niet zomaar een contract tekenen. Ik draaide me naar Levi wanneer Seth zegt dat Ian net als hem zijn vrouw moet vermoorden. 'Levi dit is Seth. Mama houd heel veel van Seth maar opa en oma mogen nog niet weten dat Seth hier is oké? Seth speelt verstoppertje met opa en oma.' zei ik tegen hem en zag hem grinnikend knikken. 'Papa Seth?' vroeg hij. Waarom deed hij dit toch bij iedereen. Ik beet op mijn lip en schudde mijn hoofd. 'Seth is niet je papa. Papa komt niet meer terug.' zei ik. Ik wou Seth wel voorstellen als zijn nieuwe papa, maar dan denk ik dat mijn ouders het sneller dan nodig wisten dat hij hier was.

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 04.06.2017 11:06

Violet
Als ze dat zegt voel ik mijn maag alleen maar meer draaien." Wauw ik voel me nu veel beter Jenn" zei ik niet menend en eigenlijk heel down. Ik kwam overeind " ik ga een contract ondertekenen vanaf volgende week ben ik officieel getrouwd." Ik verliet hun kamer terwijl ik een gigantische pijn voelde. 

Seth 
Als Jennifer het uitlegd en Violet er heel down op reageerd neem ik diep adem." Ian zou meer als mij moeten zijn.. gewoon zijn verloofde killen en met het meisje zijn waar hij echt mee wil zijn. " Zei "ja ja" zei Levi klappend terwijl ik grinnikte en het een vrolijk mannetje was.

Antworten Zuletzt bearbeitet am 04.06.2017 11:08 .

LostSouls

27, Weiblich

Level 37

Maandmodel

von LostSouls am 04.06.2017 10:55

Jennifer
'Wanhopig?' vroeg ik en zuchtte. 'Die jongen moet leren praten onder druk.' zuchtte ik. Wanneer Seth opmerkt dat Vi jaloers lijkt knikte ik. 'Is ze ook.' Ik nam Violet haar handen en keek haar aan. 'Wat ik je nu ga vertellen, mag je aan niemand vertellen. Als ook maar 1 iemand erachter komt en ermee naar het nieuws gaat is Ian zijn leven over.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. 'Ian gaat vreemd. Hij houd helemaal niet van Celina. Hij heeft dat contract niet eens willen ondertekenen, maar werd onder druk gezet.' zei ik tegen haar. 'Hij doet alles eraan om maar niet bij Celina te hoeven zijn in privé. Hij heeft zich nooit van zijn gevoelens voor jou kunnen afzetten maar jou kan hij niet krijgen, Celina wilt hij niet dus zoekt hij afleiding bij andere vrouwen.' zei ik. 'Dit heeft hij me vorige maand vertelt.

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 04.06.2017 10:35

Violet
"Levi en ik kwamen hem tegen met zijn vrouwe." Het laatste zei ik overdreven "en hij zei dat ik wanhopig ben maar anders." Zei ik mompelend terwijl ik eigenlijk een beetje verliefd op hem was.  Vooral toen hij doorhad dat ik loog. Ik zette mijn handen in mijn haar alsjeblieft Violet het is over get over it! 

Seth 
Ik keek naar Levi en glimlachte zwak nu wilde ik alleen maar meer een kindje. Ik aaide door zijn haartjes terwijl hij met mijn  vingers speelde." Klinkt alsof je jaloers bent" merkte ik op.

Antworten

LostSouls

27, Weiblich

Level 37

Maandmodel

von LostSouls am 04.06.2017 12:05

Jennifer
Ik glimlachte als de deur open ging en Levi binnen kwam gelopen. Ik kietelde hem toen hij tussen Seth en mij in lag waardoor hij begon te schaterlachen. Ik keek Violet aan. 'En? Wat is er gebeurd?' vroeg ik verbaasd an trok Levi naar me toe. Hij keek naar Seth met grote oogjes en pakte 2 vingers vast van hem.

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 03.06.2017 11:20

Violet
Ik liep Jennifers kamer binnen terwijl Levi mama uitroepte. En tussen Seth en Jennifer ging liggen en zijn mama knuffelde." Kan iemand mij vertellen waarom Ian is getrouwd met zo een trut?" Vroeg ik suf terwijl ik neerplofte in een zetel. En de 2 denken ik al een hoop hadden uitgepraat.

Antworten

LostSouls

27, Weiblich

Level 37

Maandmodel

von LostSouls am 03.06.2017 11:02

Jennifer
'Ik heb Levi ook kunnen krijgen dus na heel veel proberen zal het vast lukken.' zei ik met een grijnsje en drukte mijn lippen teder tegen de zijne. Kort trok ik met mijn tanden een beetje aan zijn onderlip en liet deze vervolgens los om hem weer recht in zijn ogen aan te kijken.

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 03.06.2017 11:00

Seth 
Als ze dat zegt kijk ik haar een tijdje aan ik nam diep adem." Gaan we wel een kindje maken?" Vroeg ik "als we gaan trouwen?" Zei ik zodat ze kon merken dat ik rustig was geworden en me er wel over heen kon zetten.

Antworten

LostSouls

27, Weiblich

Level 37

Maandmodel

von LostSouls am 03.06.2017 10:31

Jennifer
'Zelfs al was Jake er nog geweest. Ik was voor jou gegaan. Jake wist van mijn gevoelens voor jou Seth. Ik zou altijd voor jou gaan.' zei ik en beet op mijn lip. Ik wou niet dat hij moest nadenken. Misschien bedacht hij zich en vertrok hij weer. Niemand die hem kon vinden. Mijn hand haalde ik door mijn asblonde lokken terwijl mijn groene ogen niet van de zijne afwijken.

Ian
Ik zuchtte en keek Violet na. 'Nou haar charme is volgens mij niet waarvoor je gevallen bent niet?' vroeg Celina terwijl ze lichtelijk beledigd verder liep. 'Violet ligt in het verleden Celina, maak je maar niet druk.' zuchtte ik.

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 03.06.2017 10:26

Violet
Ik bloosde en keek de andere kant op." Violet Lincoln aangenaam" zei ik straight ik deed niet aan handjes schudden. En zeker niet die van Ian's vrouw." Ik moet gaan mijn neefje wacht op me" zei ik terwijl ik zonder een Doei de auto instapte en weg racete." Levi zet je handjes maar op je oren" hij giechelde en deed wat ik zei "ik haat je Ian sirieus ik haat je voor het überhaupt in mijn leven komen!" Zei ik vloekend terwijl ik de snelweg opreed en min maag draaide.

Seth
Ik was stil en was altijd een grote baby zodra ik bij haar was. Ik liet een paar traantjes gaan." Wat als hij er nog wel was?" Zei ik "dan was ik nooit hier geweest." Ik wilde dat ze die ring afdeed dat het kasteel gevuld was met alleen maar herinneringen van ons aan de muur. Ik had nog steeds een paar foto's van toen we tieners waren. Maar dat wilde ik Levi niet aandoen." Ik denk dat ik gewoon even moet na denken" zei ik eerlijk terwijl ik in haar buik prikte ik wilde alleen maar kinderen met haar. 

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  82  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum