Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 23 | 24 | 25 | 26 | 27 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG||||
from walkingdead on 11/12/2019 11:32 PMSaia
"Zij heeft mij nooit iets misdaan?" Herhaalde ik.. Ik kwam overeind "ze heeft aan je pik gezogen je lippen gekust dat heeft ze mij misdaan." Zei ik bezitterig " ik heb haar leven niet geruïneerd jij debiel.. dat heeft ze te danken aan haar scheinheilige familie." Zei ik boos tegen hem Mathias was me heel goed boos te krijgen maar hij vond het ook niet leuk als ik vraag of Easton onder mijn rokje wil kruipen heerlijk een trio.
Amine
"Hij jou veraden?" Ik lachte bespottend " de enige die jou veraden heeft is je vader.. Als Easton geen medeleven met je had gehad zou hij je hele familie uitmoorden.. Jou vader heeft zijn vader voor zijn ogen neergeschoten toen hij pas 12 jaar oud was.. hij had alle recht om hem neer te schieten maar gaf jou de eer omdat je daadwerkelijk misschien toch wel wat betekend voor hem.. maar stap niet gelijk in de lovetrain die jongen is zo gebroken." Ik bracht mij lippen naar haar oor "dat hij me elke dag een goeie beurt moet geven om me op te klaren en het feit dat jij nog leeft.. te laten bekoelen."
from walkingdead on 11/12/2019 10:31 PMAmine
Ik glimlachte vals "hoezo ben je hier?" Ik keek even naar Easton die binnen aan het afrekenen was. Ik trok Alvira mee een steeg in "hoezo ga je niet naar huis je happy family leven.. het liefst zou ik je onder de grond zien maar dankzij je vriendje ben je vrij van de mafia." Ik bekeek haar ze was jong en bloedmooi ik kon me nog herinneren dat Easton als 14 jarig jongetje zich aankwam sluiten bij mijn kartel. Vastberaden om zijn vaders vijanden 1 voor 1 om te leggen.
Saia
"Nee mijn vader neukt zijn golddigger slet.. ik heb ruzie met Carlos en heb dus alleen jou want Yara.die stak een mes in me rug voor Alvira.. het meisje die iedereen als een prinses hierzo beschouwd." Ik was niet jaloers ofzo.. maar de Hugues broers waren beide ietsje meer beschermend over haar. Althans dat Easton ooit de jongen die me verkracht heeft in mekaar heeft gemept.
from walkingdead on 11/12/2019 10:09 PMSaia
Aan zijn hele houding kon ik de teleurstelling zien. Ik drukte mijn joint uit en kroop naar hem toe." Je bent schattig als je gekwetst bent" ik drukte een kusje op zijn neus en kwam vervolgens overeind. Waarna ik kort naar een foto van Easton en hem keek ze waren 14 ofzo toen ze stiefbroers werden. Easton was dan ook wat groter en langer dan hem geweest.
Amine
Terwijl Easton de producten haalde die ik wilde zag ik vanuit mijn ooghoek een rat. Ik liep nonchalant naar buiten en zag toen Alvira Vargas gekleed in de goedkoopste kleren van vlooienmarkt ofzo. Ik bekeek het magere kind en liep op haar af "beunos dias." Glimlachte ik.. Ik haalde een briefje van 100 uit mijn tasje en stak die haar toe "armkind haal is wat nieuwe kleding voor jezelf." Nu ik Easton in mijn macht had kon ik maar beter op hem beginnen te letten.
from walkingdead on 11/12/2019 10:04 PMSaia
Aan zijn hele houding kon ik de teleurstelling zien. Ik drukte mijn joint uit en kroop naar hem toe." Je bent schattig als je gekwetst bent" ik drukte een kusje op zijn neus en kwam vervolgens overeind. Waarna ik kort naar een foto van Easton en hem keek ze waren 14 ofzo toen ze stiefbroers werden. Easton was dan ook wat groter en langer dan hem geweest.
Amine
Terwijl Easton de producten haalde die ik wilde zag ik vanuit mijn ooghoek een rat. Ik liep nonchalant naar buiten en zag toen Alvira Vargas gekleed in de goedkoopste kleren van vlooienmarkt ofzo. Ik bekeek het magere kind en liep op haar af "beunos dias." Glimlachte ik.. Ik haalde een briefje van 100 uit mijn tasje en stak die haar toe "armkind haal is wat nieuwe kleding voor jezelf." Nu ik Easton in mijn macht had kon ik maar beter op hem beginnen te letten.
from walkingdead on 11/12/2019 09:13 PMSaia
Nu hij zo over Easton sprak schoot het me ineens te binnen "Alvira's moeder en broertje zijn terug maar zij zelf niet," ik blies een wolkje uit." Easton en Alvira zijn raar 2 vreemde geheimzinnige vogels die precies opelkaar passen.." Easton en Alvira hadden beide geen activiteit meer op hun socials.
Easton
"Al wakker Easton?" Zei Amine warrig ik kleden me om in een polo en jeans en fixeerde mijn haar." We zijn al geland" zei ik alleen terwijl ze vermoeid overeind kwam. Eenmaal later kwamen in een berucht stadje aan Waar Amine ook bekende connecties had. Overal was armoede te verkennen je zag vrouwen wachten op klanten alsof hun leven ervan afhing. Ik nam diep adem en probeerde zo min mogelijk op te vallen Gulio gaf me een por dat we ergens naar binnen moeste.
from walkingdead on 11/12/2019 08:44 PMSaia
Als zijn vader binnenkomt en al die vragen steld frons ik. Ik liet mijn handen langs Mathias zijn rug gaan " Je broer is al.3 weken weg en nu pas beseffen je ouders dat hij echt weg is." Zei ik met een lachje ik ging recht zitten en stak een joint op.
Easton
We kwamen aan in Barcelona Amine had een privé jet afgehuurd. Ik werd net naakt naast haar wakker die vrouw was iets in de 50 maar ze had wel een rijp lichaam voor een oud kutwijf. Ik stak een joint op en keek op mijn telefoon naar een foto van Alvira. Waarom dacht ik zoveel aan haar.. je hebt er haar vrijheid gegeven Easton laat haar los. Ik was nu wel Amine's boytoy alleen maar om Alvira uit de brand te helpen Amine zou haar hele familie slachten als ik niet akkoord ging met haar deal. De Vargas moesten vervangen worden door een andere rijke familie.
from walkingdead on 11/12/2019 05:09 PMAlex
Ik stond met mijn moeder in ons oude huis terwijl mijn vaders dood ons terug had gehaald in Madrid. Al het geld voor de begrafenis had ons geen enkele cent gekost het fortuin dat hij nu achter had gelaten ging naar mij en mijn zus. Alle bedrijven die met Vargas foundation werkte hebben al hun aanklachten ingetrokken alsof er niks is gebeurt. Mijn moeder was nu aan het achterhalen wie er achter zat en of Alvira weer zou opduiken.
Easton
Ik had me uitgeschreven van Royal high en had een nette brief voor mijn moeder achtergelaten. Ik zou een tijdje Madrid verlaten Mathias zal het niet leuk vinden vooral.hoe ik zoveel geheimen voor hem had.. en zijn enige broer het land uitging. Ik dacht constant aan Alvira Amine had alle aanklachten op haar familie laten innemen de kosten betaald van hun hypotheek en de begrafenis van hun vader. Het ging rond dat een kartel hem.het leven had gekost dus moest ik onder de radar blijven voor het geval dat politie me aanhoud.
Saia
Ik lag bij Mathias in bed terwijl ik de hele avond alleen maar had geneukt.
from walkingdead on 11/12/2019 03:36 PMEaston
Ik keek naar het levenloze lichaam van mijn aartsvijand net vermoord door zijn dochter. Als Alvira ons ontglipt stop ik Amine en Gulio om er achter aan te gaan." Laat er gaan de klus is geklaard ik heb me aan mijn deal gehouden.." Amine knikte "dat klopt" ze glee met haar oude handen langs mijn arm. Terwijl ik mijn Mercedes in de verte weg zag rijden." Het meisje is vrij om te gaan en jij zal nog onder mij dienen.. met die triceps van je" fluisterde ze in mijn oor "lekker jong ding."
Saia
Ik liet een kreuntje gaan en maakte zijn riem open waarna ik zijn vriend er speels uithaalde." Niet eens voorspel nodig ik ben zo nat als een regenwolk" zei ik snel.en hijgend voor meer
from walkingdead on 11/12/2019 02:52 PMEaston
Ik stapte uit en stopte een joint tussen mijn lippen. Waarna Gulio me een pistool gaf ik legde het koude ding op Alvira's vader zijn voorhoofd." Wie de fuck ben jij?" Vroeg hij met een beetje angst in zijn stem maar zijn woede verscherpte het. Ik grijnsde breed "wie ik ben?" Zei ik met een grijns "Easton Narcos zoon van Gabe Narcos de man die je hebt vermoord." Ik wees mijn pistool nu richting Alvira en legde mijn vinger op de trigger." Je mag kiezen het is jij of Alvira bloed voor bloed." De man keek me ijzig aan maar herstelde zich "Ze is niet eens mijn dochter ik ken haar niet.. al schiet je haar ze heeft me verraden een dochter veraad haar vader niet." Amine keek me schichtig aan wat was mijn keuze?
Saia
Voor ik het wist zat ik boven op zijn schoot ik trok zijn bloes met een ruk open en liet mijn rechterhand door zijn haren glijden. Ik voelde zijn pik stijf worden tegen mijn vriendin en grijnsde breed. Goed dan wist ik dat ik nog even geil voor hem ben.
from walkingdead on 11/12/2019 12:41 PMSaia
Als hij me aanraakt schiet er een kreuntje vanuit mijn keel. Wat als dit een streek was Saia? Ik keek Mathias aan terwijl het nat begon te worden tussen mijn benen." Heb je een joint?"
Easton
"Stap uit" zei ik tegen haar Ik keek haar niet aan terwijl ik Amine vanuit de mercedes zag komen. Had ze zich verdomme aan die deal gehouden? Als ik Gulio daarna met haar vader heel huids uit de auto zie komen. Worden mijn handen jeukerig ik kon niet wachten om mijn prijs in handen te nemen.

Reply