Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  22  |  23  |  24  |  25  |  26  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

25, female

Level 37

Re: ORPG||||

from walkingdead on 11/24/2019 11:56 AM

Easton
Als ze dat zegt kijk ik haar aan alsof ze een insect was "waarom zou ik kogels voor je vangen ik ken je niet eens?" Maar als het nummer overgaat en Mathias opneemt begin ik in een rap tempo te praten." Mathi waar ben je?" Vroeg ik " ik ben beschoten gister mam en pap hebben me uit huis gezet."

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 11/24/2019 08:08 AM

Easton

Als dat meisje binnenkomt en ze me bij mijn bijnaam noemt kijk ik haar aan. Ze leek me te kennen "wat heb ik gedaan?" Vroeg ik toen ik kon maar beter oppassen met mijn woorden aangezien zij de enige hier was die me blijkbaar kende. Waarschijnlijk was ze 1 van mijn sletjes al leek dat me sterk ze zag er niet uit als 1 of andere domme teef." Ken je mijn broer?" Vroeg ik haar "heb je zijn nummer?" 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 11/23/2019 10:09 PM

Easton

Mijn stiefvader keek het meisje na terwijl mijn vader zich nu op mij focuste." Ik heb je al eerder naar een kostschool hier ver vandaan moeten sturen.. jij en je broer geven alleen maar problemen en hoofdpijn." Zei hij boos ik keek hem verbluft aan ik ben 2 fucking keer geschoten in mijn borstkast! Protesteerde mijn geweten die op het moment niet kon achterhalen door wie ik geschoten was en hoe ik slachtoffer ben geworden." Waar is Mathias dan?" Vroeg ik verveelt aan mijn moeder "hij is thuis in Madrid ik en je vader zijn snel hier naartoe gevlogen." "Hij is mijn vader niet" zei ik protesterend ik dacht aan dat meisje " Genoeg Easton Als je van de intensive care af bent nemen we je terug naar Madrid en zorg je dat je uit huis bent." Zei mijn moeder die blijkba awr denk ik wist wat ik aan het bekokstoven was. Ik kon me alleen herinneren dat ik me bij de mafia had aangesloten een groep waar ze niks mee te maken wou hebben "prima je zoon is net beschoten.. kon wel dood zijn.. en word uit huis gezet." Ik knikte "rot nou maar op ik heb jullie niet nodig." Mijn stiefvader wilde al wat zeggen maar mijn moeder kalmeerde hem "prima." Ze gaf me een knik alsof ik de doodstraf nu kreeg ze verliet de kamer terwijl ik emotieloos voor me uitkeek. 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 11/23/2019 02:23 PM

Easton

Als ze zegt dat het haar schuld is beginnen er belletjes te rinkelen." Waar is mijn broer?" Zei ik toen zacht de doktor kwam binnen gelopen met mijn ouders. Ze keken beschamend om.zich heen alsof ik een rotstreek met ze uit had gehaald het rook in ieder geval niet naar de eerste en beste ziekenhuis hier." Padre.. madre" zei ik kreunend van pijn terwijl ik rechter probeerde te gaan zitten "East.." zei mijn moeder zwak alsof ik een teleurstelling was ze keek me.nauwlijks aan "Waar ben je mee bezig?" 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 11/22/2019 08:34 AM

Saia

Als hij dat zegt zoen ik hem zo teder dat de liefde er van af droop. Ik legde mijn handen op zijn heupen hou gewoon je kop Mathias." Ik zit toch graag aan je ballen" zei ik toen zacht tegen zijn lippen aan.

Easton

Mijn hoofd tolde ik kon niks bewegen het leek alsof al het gevoel in mijn benen en armen waren verdwenen. Ik opende mijn ogen en zag dat ik een mondkap op had om adem te halen. De kamer stonk naar bloed terwijl ik mijn hoofd draaide en een meisje op mijn arm zag liggen. Waar de fuck is Mathias? Was ik zo erg los gegaan gister dat ik mezelf in het ziekenhuis heb geholpen? En wie was dit meisje dat zich aan me vastklampte.. 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 11/18/2019 10:37 PM

Saia

Als er stilte tussen ons valt besluit ik het te breken." De seks was lekker ik ga" zei ik terwijl ik het moeilijk vond om hem te behandelen als vroeger. Bang dat niet alleen hij maar meer dingen pijn gaan doen. Ik liep zijn badkamer uit en zocht mijn telefoon. 

Easton
Als ik aan kom bij een club en ik algauw word binnen gelaten. Zie ik Alvira zitten ik liep op haar af alsof het domste is wat ik ooit heb gedaan. Voor ik het wist werden er schoten losgelaten iedereen begon te gillen terwijl het geluid werd gedempt voelde ik een kogel net langs mijn hoofd vliegen. Mijn enige instinct was Alvira beschermen ik trok mijn pistool en begon weerloos te schieten op de scherp schutter. Ik greep Alvira haar pols vast en trok haar achter me maar een kogel belanden al ergens in mijn borstkast niet 1 maar 2 ik keek recht tegen Gulio aan. Loeiende sirenes waren ineens goed te horen terwijl Gulio wazig werd en verdween in de menigte zakte ik neer op de grond bloed begon ik te kosten als een bezetene.. Ik haalde adem via dichtgeklapte longen het leek alsof ik stikte. De vloer leek ineens op een wolk.. in een flits zag ik mijn familie voorbij vliegen en alle leuke momenten in mijn leven.. Dit heb je aan jezelf te danken Easton.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 11/17/2019 07:42 PM

Easton

Ik kocht net een sleutel voor een kamer en wilde vanavond niet bij Amine in bed komen hangen. Eenmaal bij mijn aangewezen kamer liep er net iemand naast de mijne uit als ik zie dat het Alvira is laat ik mijn pijp automatische valen. Ik liep haar achterna door de menigte mensen die in de stad liepen ik wilde haar naam roepen. Maar dat zou roekeloos zijn. 

Saia
Als hij dat zegt slik ik "nou dat is fijn." Zei ik alsof dat mijn beste antwoord is ik was blij dat hij minder neerbuigend op me was. Dat was altijd al een dingetje tussen ons geweest hij vond het vervelend dat ik mijn bek niet kan houden en hem geen gelijk kan geven... en ik vind dat hij iets meer begrip kon tonen. 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 11/16/2019 11:16 PM

Saia
Als hij opgeeft en ik al een weerwoord had klaar staan frons ik." Wat zei je nou?" Ik priemde mijn ogen hij was nooit zo beschermend over me.. hij wist me altijd wel neer te halen met iets wat ik gedaan heb.

Easton 
Ik stak een sigaar op en stond voor een motel denkend aan thuis. Zou mijn moeder zich druk om me maken of mijn stiefvader? Ik nam diep adem en zag wat vreemde figuren hier rond lopen. Ik keek op mijn rolex en besefte dat ik deze van.Mathi had gekregen voor mijn 17e verjaardag. Ik zat zo diep in de shit nu.. kansloze gevoelens voor een meisje waarvan de vader mijn leven heeft verpest. Mijn moeder die wel op een golddigger lijkt, Mathias die zich in de shit werkt omdat hij niet beter weet dan verwend zijn. En ik de idioot die zo graag zijn vaders naam wilt beschermen. Ik voelde in mijn achterzak aan mijn pistool die Gulio me had gegeven.. Gulio was een vuile gluiperd terzijde dat Amine een heks is en ik haar plastic tieten ernstig zat begin te worden. Vroeger ging er rond dat mijn vader met haar naar bed ging zo vader zo zoon. 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 11/13/2019 02:00 PM

Saia

"Ik loop niet weg ik ben je schoothondje niet!" Zei ik boos tegen hem ik liep de badkamer binnen." Wat vind je ervan als ik je broer lekker doe of hoe heet hij ookalweer Xavier" ik bekeek hem in zijn naakte lichaam "nou?" Zei ik wat nerveus. 

Easton

"Je bent vrij om de buurt te verkennen.. Ik bel je als we weer werk hebben" zei Gulio terwijl hij me een handpistool gaf." Zie je vanavond" zei ik met een knik ik liep weg de stad in een lekker drankje doen met mezelf. Ik kon wel drank gebruiken mijn hoofd spacete al weken. Ik werd moe van het neuken van een oude vrouw ik miste Alvira's jonge kontje en goed gerijpte borsten.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 11/13/2019 07:30 AM

Saia

Ik raakte geïrriteerd en boos tegelijken tijd hij wist donders goed dat hij me nu aardig mijn lontje had aangestoken." Wat boeit het me ook wat fijn dat Alvira nog wat voor je betekend," ik trok mijn jas aan en zocht naar mijn schoenen.. niemand ging me belachelijk maken waar ik bijstond maar ik was volwassen ik zou mijn mond nu ook maar houden over Easton. 

Easton

Ik kwam naar buiten met de boodschappen terwijl Amine elegant kwam aangelopen ze fixeerde haar haar terwijl ik haar een ice tea gaf.," vanavond is het feest jongens.. we zijn namelijk op vluchtelingen bezoek." Grijnsde ze terwijl ik fronste en we een taxi pakte naar een hotel hier in de buurt. Eenmaal bij het hotel zag een contactpersoon van Amine al staan "blijf zitten" zei z e tegen mij en Gulio "Ik ga effe iets afhandelen."

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  22  |  23  |  24  |  25  |  26  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page