Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  21  |  22  |  23  |  24  |  25  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

25, female

Level 37

Re: ORPG||||

from walkingdead on 11/25/2019 03:20 PM

Easton

Als hij het wijden neuken aan mij overlaat en verklaard dat hij een vaste relatie heeft. Zwijg ik "ik zie je later" zei ik toen bot ik startte twilight weer op en zakte onderuit in mijn bed. 

Saia

Onderweg naar school zag ik dat Mathias iets dwars zat. Ik keek naar hem  "Babe alles oké?" Vroeg ik hem zacht de limo parkeerde voor de school . School was niet meer hetzelfde sinds Easton absent was.. hij hield iedereen bezig.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 11/25/2019 03:03 PM

Easton
´Ik word helemaal gek hier, ik heb zowat heel netflix gezien.´ Zei ik tegen Mathias Als Mathias naar school moest verveelde ik me ter pletter hier ik kwam dan ook niet uit mijn kamer.. ik had geen zien om mijn ouders te zien. Ik dacht aan Christel had ik nog steeds een relatie met dat kutwijf? Ik kon niet wachten tot ik mijn telefoon terug had snaps maken van dat ik ergens in de club half dronken tegen een wijf sta aan te dansen.' Gaan we uit als ik beter ben?' Vroeg ik Mathias 'wijfen neuken.' Zei ik grijnzend.
Saia
De limo stopte voor de hugeus mansion terwijl ik wat zat te klooien op mijn telefoon. Ik vond het maar raar dat Easton zoveel van zijn leven verzwegen heeft voor Mathias. En nu hij zijn geheugen kwijt was.. was het waarschijnlijk weer zo een klojo die Mathi wilt overtuigen om vreemd te gaan en domme dingen te doen. Hij kon maar beter met Alvira in Barcelona blijven daar doen ze beide iedereen goed mee.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 11/25/2019 10:07 AM

Easton

Eenmaal terug in Madrid hadden mijn ouders geen moer te zeggen Mathias stond aan mijn kant  dus was ik weer terug thuis. Ik kon voorlopig niet lopen en bleef zo een tijdje in mijn bed naar rottige films kijken. Alles voelde kut aan Mathias had ook nauwelijks tijd omdat hij terug was met die teef. Die Alvira is terug naar huis en alles leek een waas voor mijn ogen ik was de enige hier die niet wetend was. Ik zette twilight op en liet Matilde een bakkie ijs voor me brengen mijn telefoon was ik ook ergens verloren.. gelukkig dat ik rijk ben want ik heb gelijk een nieuwe besteld. Als ik weer vrij was om te doen wat ik wil zou ik eerst is goed neuken en drinken. 

Saia
Ik keek uit het raam en kon me niet voorstellen dat Easton voorlopig zijn geheugen niet terug zou krijgen. Hij blijkt me ook weer niet te mogen en hij wilt niets weten van Alvira.. het meisje die hij lief heeft maar ook verschrikkelijk haat vanwege haar grootse naam. Ik trok een badjas aan en appte Mathias dat ik straks met de limo hem kom ophalen voor school. 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 11/25/2019 07:50 AM

Saia

Als Alvira dat zegt wil ik er een stomp geven maar ik hield me voor het eerst in." Ik heb geen tijd om ruzie met je te zoeken je leven is toch al miserabel genoeg," zei ik verzuchtend alsof dat de eerste keer is dat het me niet boeit wat ze zegt. 

Easton
Als Mathias tegen Alvira zo wat schreeuwt uit frustratie probeer ik me te focussen om hier vandaan te komen." Is de privéjet er?"  Het leek me niks te intreseren wat er met mij daadwerkelijk is gebeurt het enige wat ik wist was dat ik niet met een Vargas in 1 kamer wou zijn.. dat was nog erger dan met Saia een dag doorbrengen. 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 11/24/2019 10:56 PM

Saia

Ik bekeek Easton "en hij herinnerd je niet meer?" Easton keek me fel aan alsof ik ongedierte was "zijn jullie weer een item?" Vroeg hij ik rolde mijn ogen "waarom denk je anders dan ik met hem mee gekomen ben." Ik keek Alvira aan hier zat ze dan met de 3 rijkste tieners van Spanje ik kon me toch echt wel herinneren dat Easton mij de levensles had gegeven en dat ik nu weer terug ben met Mathias daardoor." Wacht effe heb je ook nog is geheugen verlies?" 

Easton
Als Saia dat vraagt kijk ik haar cranky aan "Waar de fuck praat je over.. Mijn geheugen is prima.. Ik heb gewoon een ticket waarschijnlijk geboekt naar de club geweest en toevallig kogels voor haar gevangen." Ik wees naar Alvira ik was helemaal niet blij dat Mathias terug was met Saia en dat ik als een domme koe overkwam." Laten we gaan Mathi" ik wenkte de verpleegster om krukken voor me te pakken ze deed wat ik zei en zo kwam ik langzaam overeind "teringzooi ik lijk wel een opa." Mompelde ik. 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 11/24/2019 12:55 PM

Easton

Als de naam Vargas uitspreekt trek ik mijn mond langzaam open." Easton!" Mathias en Saia kwamen binnengelopen ik fronste waren ze weer een item? Saia die stomme teef die Mathias weerhield van lol maken.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 11/24/2019 12:46 PM

Easton

Als ze zegt dat ik haar niet herinner bijt ik op mijn onderlip." Laten we beginnen met je naam aangezien je die van mij al kent." Ze leek echt upset dat ik haar niet meer herinner.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 11/24/2019 12:36 PM

Easton

Als de beveiliger het meisje terug brengt bedank ik hem." Waarom ga je weg?" Vroeg ik haar direct "heb ik je iets aangedaan?" Ik bekeek haar ze zag er fragiel uit maar ze had een knap kopie. Ik zag wazig voor me wie ze is maar nog steeds waren mijn gedachtes blank.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 11/24/2019 12:24 PM

Easton
"Wat?" Maar hij hing me al op ik probeerde overeind te komen maar alles deed pijn. Ik drukte snel op het verpleegers knopje als ze er eenmaal is en vraagt wat ze voor me kan doen "stop het meisje die bij me lag.. Ik heb haar nodig." Ze knikte en rende er vandoor terwijl ik me probeerde te bewegen. 

Saia
"Ik ga mee," zei ik tegen hem ik trok mijn kleding en schoenen aan." Wie weet wat je daar tegen komt" zei ik tegen hem terwijl ik hem niet alleen wilde hebben met Easton. Vooral hoe hij zo een chaos had gecreëerd.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 11/24/2019 12:07 PM

Easton
Ik keek op me heen en herinnerde me toen wat mijn moeder zei "Barcelona ik maak geld naar je over.." als ik zeg dat ik geld ga overmaken besef ik dat ik helemaal niks mee had." Fuck man ik weet niet wtf ik heb gedaan 1 of ander raar wijf zei dat ik kogels voor haar had gevangen.. en nu is die ook weg." Ik was Easton Salazar Ik hou van seks, geld, en dingen niet mogen. 

Saia
Ik fronste als Mathias overeind komt als ik Easton zijn stem hoor besef ik hoe vredig het wel niet was hier zonder hem." Barcelona?" Jezus wat was zijn familie soms raar zeg. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  21  |  22  |  23  |  24  |  25  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page