Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  20  |  21  |  22  |  23  |  24  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

25, female

Level 37

Re: ORPG||||

from walkingdead on 11/27/2019 11:33 PM

Easton

Ik bekeek haar waarom drong ze zich op aan me? Ik ging rechter staan en vroeg het haar toen direct "hebben wij seks gehad of zijn wij vrienden geweest?" Ik kon me het niet voorstellen dat ik iets heb gedaan met haar. Ik deed automatische een stapje na achter zodra ze was uitgestapt." Ik vermaak me prima zodra ik opgeknapt ben." Zei ik tegen haar.

Saia

Als Mathias me bij Duncan vandaan haalt. Kijk ik kort over mijn schouder hij kon een grijnsje niet onder drukken." Waar gaan we naartoe?" Vroeg ik Mathias "de bungaloo of je suite in Madrid?" Vroeg ik met speelse bambi oogjes school was voorbij en ik had zin in seks.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 11/27/2019 11:02 PM

Easton

Als ze vraagt wat ik hier buiten doe huiver ik "wat doe jij eigenlijk hier voor mijn huis?" Vroeg ik toen terwijl ik haar bekeek haar mascara was uitgelopen." Heb je gehuild?" Vroeg ik toen als een onwetend jongetje ik wist dat ze de dochter van mijn vijand was maar die was nu dood. Ik kon Amine niet bereiken en was zo goed als de weg kwijt. 

Saia
Na de les kleden ik me om in mijn uniform en ging ik rechtstreeks naar buiten." Saia!" Ik keek op en zag dat het de gymleraar was ik bleef staan en bekeek de man." Ja meneer?" Zei ik verontwaardigd "Ik heb een mailtje van je ouders gehad.. je zal een uur extra op school moeten blijven vanwege gemiste toetsen bij mij in lokaal 13 om 17:00."  Ik keek hem bespottend aan "dan kan ik niet." Zei ik direct.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 11/27/2019 11:11 AM

Saia

Als Mathias mij aankijkt kijk ik de andere kant op." Wat weet jij er nou van?" Zei Xavier  "door haar familie kan mijn vader nauwelijks nieuwe klanten tevreden houden." Zei hij "jij en je broer zijn de 2 met het meeste klons geld dus het zou jullie zorg niet wezen." Zei Sabrina "tenslotte neukt ze jullie beide." Ik trok mijn staart wat strakker "Gaan we nog spelen of wat?" Vroeg ik de coach hij floot op zij fluitje "geen geruzie meer begin met het spel." Ik keek Mathias kort aan en begon met spelen. 

Duncan
Ik had het gehoord over de Vargas veel mensen zijn hun baan verloren wat gevolgen heeft gehad. Ik zou me er niet te veel mee bemoeien maar wel er naar kijken. Ik liep toen op Mathias af "beterschap met je broer." Zei ik ijzig terwijl ik mijn gymles verder gaf als leraar had ik een plicht en ik moest me zo min mogelijk bemoeien met hun zaken. Al zou ik zo een jonge rijke slet graag willen doen. 

Easton
Ik strompelde door het huis met krukken zo naar buiten naar mijn auto. Ik moest weg hier mijn blik glee naar een witte cabrio die ik niet kende. Ik liep er op af en zag Alvira aan het stuur zitten Alvira Vargas. Ik tikte op het raam en vroeg me af wat ze hier deed. Haar achternaam terzijde haar vader was dood horde ik op het nieuws wat een goed teken was.. maar het had stront veel te maken met waarom ik beschoten ben volgens Mathias. Ik wilde mezelf niet in de shit werken dus kon ik er maar beter achter komen voor wie en wat ik moet oppassen.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 11/27/2019 08:36 AM

Duncan

"Enig idee waar Easton Hugues is.. hij is de enige op mijn lijst die absent staat." Zei ik achterdochtig "en aangezien jullie dezelfde achternaam hebben." Mathias Hugues de zoon van de rijkste man in Madrid hij zag er uit als een probleem. Dat zou alleen maar betekenen dat die andere ook een gedrocht is die me hoofdpijn zou bezorgen. 

Saia
Ik zag wat Alvira deed en besloot ook herrie te schoppen ik gooide de bal op Alvira's achterhoofd." Als we toch gaan trefballen" zei ik met een glimlachje Xavier hielp Sabrina overeind terwijl ik stond te wachten op Alvira haar reactie. Maar algauw vlogen er ballen op Alvira af "ga weg slet niemand moet je hier." Ik bedacht me ineens dat veel families aandelen hadden met de Vargas maar blijkbaar was het een hele groep die hun nu niet moesten. Als Easton hier geweest was had hij iedereen inelkaar gemept maar er was geen Easton om haar te beschermen.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 11/26/2019 12:38 PM

Saia

Als Mathias mij als eerst kies glimlach ik. Ik zag de jaloezie van zijn gezicht afdruipen ik liep op hem af en gaf hem een kusje op zijn wang  waarna ik me aansloot bij zijn team. Mijn ogen gleden toen naar de nieuwe gymleraar en naar Alvira die best wel geintresseerd leek "dios mios." Zei ik met een lachje. 

Duncan

Als ze getint met me flirt glimlach ik floot op mijn fluitje zodat de wedstrijd kon beginnen. En wenkte naar Hugues dat hij even hier moest komen. 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 11/26/2019 10:44 AM

Duncan

Als bambi eyes als laatste binnen komt glimlach ik zwak." Normaal gesproken stuur ik laat komers weg." Ik liep op haar af "maar we kunnen wel een uitzondering maken wat is je naam?" Vroeg ik haar terwijl het al geroepen werd "Alvira Slet Vargas!" Liep een blondine "het kutwijf hord hier niet." Ik draaide me om "stilte graag!" Zei ik "anders krijg je direct een 1 en dan kan je het gaan uitzoeken." Mijn ogen vielen toen op de spierbonk die me fel aankeek "jij en Xavier mogen alvast teams maken vandaag doen we volleybal." 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 11/26/2019 10:27 AM

Saia

Ik kleden me om in een kort broekje en een buiktopje zodat je mijn figuur goed kon zien." Saia je bent echt knap" horde ik een meisje zeggen terwijl ik mijn haar in een strakke staart draaide "thx." Zei ik glimlachend ik was weer de nieuwe it girl dus ik moest mijn status behouden. Ik verliet de kleedkamer en zag jongens al kijken hoe ram hot ik was. 

Duncan 

Ik was net klaar met mijn gymdocent opleiding en was uitgeschreven om deze elite school te gaan begeleiden. Je zag hier alle socialites sommige namen op mijn lijst kwamen me bekend voor. Vooral Hugues en Vargas ik keek rond en zag dat bijna iedereen al in de zaal was." Welkom iedereen vele van jullie kennen me al ik ben Duncan.. jullie njieuwe gymleraar" zei ik tegen de groep "jij onze leraar.. je zou zo een klasgenoot kunnen zijn." Zei het meisje waarvan ik de naam al wist "Saia toch.. bedankt voor het compliment maar ik ben al 25 jaar." Zei ik met een knipoog en uitdagend de jongens keken me aan alsof ze me konden doden. 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 11/26/2019 09:56 AM

Saia

Ik kotste Alvira nogsteeds volledig uit maar ik wilde dat Easton zijn geheugen terug kreeg." We hebben gymles" onderbrak ik hun Xavier kwam op ons afgelopen "Ik heb het gehoord van je broer." Zei Xavie tegen Mathias "hoe erg ik hem ook niet mag niemand verdiend het om beschoten te worden." Zei hij enkel alleen tegen Mathias Alvira negeerde hij  volledig." Heb je het gehoord we hebben een nieuwe gymleraar." Ik was blij dat Xavier nu over School dingen begon te praten inplaats van het hele gebeuren. We liepen de zaal binnen ik liep iemand tegen het lijf en zag dat het een jongen was in een trainingspak en een petje waarop coach stond. Hij was jong en knap "ho sorry" zei hij enkel Ik bekeek hem grondig hij leek op 24 ofzo. 

Nu Easton toch invalide is speel ik de lekker coach wel

Duncan Gerard Ozuna

Ik bekeek het meisje die mij ook bekeek en stak mijn hand uit "jou ken ik nog niet ik ben Duncan jullie nieuwe gymleraar." Glimlachte ik ze keek naar me uitstekende hand alsof er vuil op zat maar ze nam hem toch aan." Saia" Ik draaide me toen om naar de rest van het groepje. Mijn oog viel al gelijk op een jong ding achter die spierbonk ze had blauwe grote bambi ogen en brunette lang haar.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 11/25/2019 06:56 PM

Saia

Ik deed alsof ik na dacht "eigenlijk niet, maar het werkt zowel in mijn voordeel en in jou voordeel." Ik draaide me kort om naar Mathias "jij bent tenslotte verliefd op Easton Salazar is het niet.. Ik bedoel waarom zou je anders bij die lul blijven." 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 11/25/2019 06:09 PM

Saia

"We zijn vroeg uit" zei ik tegen hem "hij zal je gezelschap wel kunnen gebruiken," merkte ik op terwijl we naar binnen liepen. Ik zag Alvira staan alsof ze de weg kwijt was ik zag Mathias al kijken maar hij bleef behoedzaam staan. Ik rolde kort mijn ogen en liep toen op haar af "kom je met ons mee?" Vroeg ik haar toen wetende dat ze Easton ergens wel wilt zien.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  20  |  21  |  22  |  23  |  24  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page