Suche nach Beiträgen von walkingdead
Erste Seite | « | 1 ... 19 | 20 | 21 | 22 | 23 ... 318 | » | Letzte
Die Suche lieferte 3177 Ergebnisse:
Re: ORPG||||
von walkingdead am 03.12.2019 09:46Easton
Ik trok een smerig gezicht en kreeg kippenvel bij het denken aan hoe ze die middag hadden gespendeerd." Effe weg" zei ik kort af ik nam een slokje van mijn flesje spa en besloot toen maar toch te vragen of ik Alvira wel kan vertrouwen "kan ik.." Ik stopte halverwege mijn zin bij geroffel en zag toen de oudste Hugues binnenkomen "Joshua."
Joshua Hugues
Ik kwam de keuken binnen en zag mijn 2 broertjes Easton leek wel op een kreupelpoot en Mathias mijn domme onderdanige broertje leek iets vrolijker dan de laatste keer. Ik ben Joshua Hugues de oudste in huizen Hugues en studeer op een universiteit genaamd State zodat ik mijn vaders business kan overnemen. Sinds het overlijden van mijn moeder waren mijn gedachtes alleen maar bij studeren en mijn moeders wensen vervullen. Maar toen ik nog op de elite school zat was dat helemaal niet zo "Wat doe jij hier?" Vroeg Easton met een grijns zo breed dat ik er soms van moet walgen want ik weet dat hij zichzelf forceerde. Ik had namelijk zijn Charlotte geneukt en toen was hij helemaal uit zijn slof geschoten "vader zei dat je grof gedrag vertoond en hij je wilt verbannen naar Barcelona dus ik kom effe polshoogte nemen." Mijn blik ging vervolgens naar Mathias "neuk je nog steeds met iedereen, ben je nog steeds verslaafd aan drugs liefste broertje." Een gemene grijns kwam op mijn gezicht terecht "staat je ziekte je nog in de weg?"
Joshuaaa
von walkingdead am 03.12.2019 06:28Easton
"Ik ben niet sloom!" Protesteerde ik terwijl ze me liet lachen. Wat een vreemd gevoel bij me wekte. Eenmaal thuis kwam ik Mathias tegen in de keuken "Saia is er toch niet?" Vroeg ik hem snel en moeizaam ik strompelde naar de koelkast voor een fles water. Terwijl ik aan hem kon zien dat hij hij happy was zeker net seks gehad ofzo.
von walkingdead am 03.12.2019 10:55Easton
"Ik weet niet tot hoe ver mijn geheugen is verwijderd." Zei ik tegen haar "volgens mijn doctor moet ik het rustig aan doen en in stapjes doen anders maak ik mezelf gek.. En ik word nu al gek." Als ze vraagt of ik de goeie dingen wil herinneren schud ik mijn hoofd "ik kan net zo goed opnieuw beginnen." Waarom was ik zo koppig.. bang dat de ik van toen der tijd een stomp op zijn smoel verdiend." Ik denk dat ik beter nu naar huis kan gaan voordat mijn ouders Mathias een kogel door zijn kop schieten."
von walkingdead am 02.12.2019 09:42Easton
"Saia is een kutwijf maar kan best aardig zijn als ze dat wilt.. maar als het uit is tussen haar en Mathias word ze de heks van Madrid." Mompelde ik als ze zegt dat ze mijn geheugen wilt triggeren kijk ik haar aan alsof ze iets doms had gezegd "nee ik wil het niet." Als ik het zou triggeren dan zou alles naar boven komen waarschijnlijk en dan zou ik me als shit voelen tegenover haar." Ik was waarschijnlijk verbitterd en gekropt door haat.. er moet een reden zijn geweest waarom ik jou wilde neerschieten.. En die hoef ik niet te weten." Ik keek naar de blauwe avond lucht en nam diep adem "Madrid is een shit stad met shit mensen nu je vader dood is kan ik net zo goed uit de mafia stappen niet dat het in 1 keer gaat." Ik dacht aan Amine gore trut die me van de straat had geplukt.
von walkingdead am 01.12.2019 09:59Easton
"Wat een shit streek je had beter mij moeten neerschieten en dan je vader." Zei ik tegen haar terwijl ik gewoon aan het praten was over mijn zogeheten "geheugen verlies" ik ging rechter zitten." Als ik weer naar school ga zal ik denk ik de mist in lopen en mezelf vernederen.. gelukkig heeft Mathias me gewaarschuwd dat het uit is met Charlot en dat iedereen me haat." Ik moest me met van alles aanpassen alleen door een beetje geheugen verlies. Ik nam het ook niet serieus want ik was zelf niet eens serieus.
von walkingdead am 30.11.2019 11:24Saia
Als hij me begint te neuken op het keukeneiland. Kreun ik zo hard dat ik me stem hoor weergalmen door het gigantische huis. Neuken met Mathias Hugues was toch wel wat anders vooral hoe hij zo aanstaanjagend dominant was. Ik keek hem aan in zijn ogen "je bent toch wel een klootzak," zei ik in een kreuntje.
Easton
"Dat klinkt als een mooi liefdes verhaal." Ik nam de joint van haar over en nam nog een hijs." Hoezo schoot je me niet neer.. het klonk alsof ik de pest pleures aan je had." Ik zakte onderuit en wist dat ik Alvira gebruikte om tijd te doden ik moest niks van die meid hebben. Al betwijfelde ik het van alle kanten neem het nou serieus Easton straks word je nog een keer neergeknald." Amine is een rot oud wijf die ik geneukt heb.. om" als ik niet kan vinden waarom laat ik een zucht gaan
von walkingdead am 29.11.2019 11:21Saia
Zachte kreunen rolde over mijn lippen bij het voelen van zijn vingers en tong." Die volgende ochtend werd ik wakker bij de haard en jij lag half.. op me." Mijn ogen rolde naar boven bij elke move die hij deed mijn adem stokte in mijn keel "op school probeerde ik je zo erg te vermijden.. Ik kon gewoon niet weerstaan hoe verschrikkelijk heet je bent." Mijn rechterhand glee door mijn haar terwijl ik een orgasme op zijn tong voelde stromen.
Easton
"Ja vast" zei ik verbluft alsof ze net een grapje met me maakte. Ik nam de joint haastig van het dashboard "godver dit heb ik nodig." Ik nam de joint tussen mijn lippen en stak hem snel aan met haar aansteker waarna ik een heerlijke hijs nam mijn longen vulde zich op met marihuana." Pull over" zei ik tegen haar wijzend naar een bankje midden in het bos "laten we samen deze vredes joint op roken.. Alvira Vargas" eigenlijk moest ik haat haten maar ik haten haar niet. Ze was verliefd op je geweest maar was ik ook verliefd op haar geweest?
von walkingdead am 29.11.2019 10:47Easton
"Jou bed waarschijnlijk?" Zei Ik met een lachje "Als ik me kan herinneren dat ik verliefd op je was.. Ik heb namelijk een ding voor meisjes die van relaxen houden" stop met flirten. Ik herpakte mezelf "maar een andere optie is de club ik hou wel van een gin toxic." Zei ik alsof ik een opa was "gecondoleerd met je vader trouwens niet dat het me veel kan schelen." Ik had niks met dat tuig ik had graag met mijn eigen handen de daad willen oplossen maar daar was het nu al te laat voor.
Saia
Ik grinnikte om hoe hij het vertelde als ik in de keuken terecht kom herinner ik me ineens hoe ik was ontmaagd." Ja ik kwam toen hier helemaal boos binnen wandelen terwijl het feest allang al voorbij was... je zat tegen het aanrecht geleund met je biertje in je trillende hand.. en ik vroeg je waar Carlos was en toen werd je helemaal kwaad en ik ook." Zei ik terwijl ik me hoofd in me nek legde "je schold me uit alsof ik de hoer was die vreemd op je was gegaan en ik schold jou uit omdat ik dacht dat je een psycho was.. en toen waren we beide gaan zitten." Ik keek hem aan in zijn mooie ogen "en gaan praten over hoe stom mensen zijn met een laatste beetje hennesy.. wat me mijn maagdelijkheid koste." Ondertussen dat ik sprak had ik zijn shirt al over zijn hoofd heen getrokken zijn ziekte boeide me geen ene reet.. hij mocht dan wel de rijkste jongen van Madrid zijn maar voor mij gevoel was hij gewoon Mathias Hugues die een slecht temperament heeft.
von walkingdead am 29.11.2019 09:19Saia
Ik stopte even en bekeek zijn hongerige maar ook jaloerze gezicht. De limo stopte terwijl we uitstapte de bungaloo was een plek die we in geen tijden hadden bezocht. De laatste keer was een jaar geleden toen ik ontmaagd werd. Het gaf me wel nostalgie toen Easton en Alvira er nog niet waren zaten Carlos mijn broer en Mathias voormalig vriendinnetje in hun laatste jaar. Ik kwam hier ram boos aan op 1 van zijn feestjes om mijn broer weg te houden bij Clay Thompson grote behaarde jongen die maar niet uit de kast wou komen. En dan had je Jody Kennington die Mathias zijn hart in stukken had gerukt." Kan je nog herinneren toen ik hier naar binnen liep.. en je dat rot afscheid feest hield voor Jody en alle laatste jaars." Zei ik met een glimlach.
Easton
Het klonk alsof ik een steek door mijn hart kreeg fijn dat ze me herinnerd dat mijn geheugen kwijt is. Ik viel normaal gesproken niet voor arrogante rijke trutten maar zij had toch wel wat anders." Sorry" zei ik toen tegen haar "Ik kan het niet verhelpen maar sorry dat ik die gevoelens bij je heb gewekt.. Ik moest vast een klootzak zijn." Het leek alsof ik net vertelde dat ik geen verkering met er wil alles was zo wazig en kut." Wil je rijden?" Vroeg ik wenkend naar de zitplaats naast haar "gewoon praten over leven." Wtf Easton dat vraag je niet aan iemand waarvoor je geen gevoelens hebt ik deed het portiertje moeizaam open." Je lijkt alleen en ik ben ook alleen.. al kan ik geen gebruik maken van mijn pik want normaal gesproken lag ik nu ergens in de club om vervolgens wakker te worden met mijn stijve tegen een reet aan."
von walkingdead am 29.11.2019 02:19Saia
"Hij vroeg wanneer ik mijn toetsen kom inhalen." Zei ik tegen hem terwijl ik zijn nek begon te kussen en zijn riem met mijn rechterhand opende." Ik heb zo een zin in je" fluisterde ik toen in zijn oor. School boeide me niet eens Mathias boeide me.
Easton
" Ik haten je?" Al vond ik dat niet zo vreemd ze was namelijk een Vargas als ze zegt in andere woorden dat ik gehecht aan haar was. Kan ik het me niet voorstellen ik heb nooit haat seks met iemand gehad. Ik ging rechter staan en bekeek haar "was je verliefd op me?" Tering wie vraagt dat nou aan een vreemde

Antworten