Re: orpg i am mummy

Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  9  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Älteste Beiträge zuerst ]

Abrikoosje

24, Weiblich

Level 14

Re: Re: orpg i am mummy

von Abrikoosje am 23.06.2016 07:21

Liz
Als Djennah de eerste nachten aanbied om op te staan voor mijn kleintje vind ik het helemaal goed. Kan ik mooi uitrusten. Maar als ze echt niet wakker wordt dan moet ik er toch zelf wel uit. Maar dat vind ik niet erg dan kan ik ook een beetje oefenen.  

Volg je hart, want dat klopt. 

Antworten

painkillers

28, Weiblich

Level 18

von painkillers am 22.06.2016 08:10

Arts
'In hoeveren hij gehandicapt is moet de tijd uitwijzen zeg ik tegen liz en kijk naar het kindje dat lekker op der borst lig en probeer of die der bort wil pakken.

djennah
'Je word vast een onwijs goede moeder en aangezine je rust moet hebben ga ik de eerste paar nachten voor hem er uit'ze ik 

Antworten

Abrikoosje

24, Weiblich

Level 14

von Abrikoosje am 22.06.2016 07:53

Liz
Als ik mijn kleintje in mijn armen krijg knuffel ik hem en geef ik hem een kusje. Wat is hij mooi. Maar dat heb ik al zovaak gezegd denk ik.  

Antworten

painkillers

28, Weiblich

Level 18

von painkillers am 22.06.2016 07:46

Arts
Rustig leg ik het kleine hummeltje op haar buik neer aangezien die niet op de ic hoeft te liggen met beademing kan die best bij zijn mama.

djennah
'hij is mooi'zeg ik tegen liz. 'je hebt echt een heel mooi kindje gekregen'zeg ik.
1478297889.jpg 

Antworten

Abrikoosje

24, Weiblich

Level 14

von Abrikoosje am 22.06.2016 07:40

Liz
Als ik hoor dat ik een gehandicapt kindje heb krijg ik tranen in mijn ogen. Ik wil dit helemaal niet. Ik kan even nergens meer aan denken en sluit mijn ogen. Als Djennah vraagt hoe ik mijn kindje wil gaan noemen denk ik heel goed na. ''Ik wil hem Tycho noemen. Dat vind ik wel een leuke naam voor hem.'' Ik kijk mijn kleintje aan, maar hij slaapt. 

Antworten

painkillers

28, Weiblich

Level 18

von painkillers am 22.06.2016 07:33

ts 4 uur later.

Arts
Rustig loop ik met het jongetje naar Liz het ging niet heel goed met hem hij kan niet zonder beademing en niet eten en is eigenlijk zoals nu naar uit ziet meervoudig gehandicapt. Terwijl die kerngezond in haar buik zat wat een complicatie wel niet kan laten gebeuren bij die kleintjes.

djennah
'Hoe wil je hem eigenlijk noemen?'vraag ik aan liz. 

Antworten

Abrikoosje

24, Weiblich

Level 14

von Abrikoosje am 22.06.2016 07:25

Liz
Als we klaar zijn word ik naar een andere kamer gebracht waar ik even kan bijkomen. En dat heb ik ook wel nodig. Ik doe mijn ogen dicht en val in slaap.  

Antworten

painkillers

28, Weiblich

Level 18

von painkillers am 22.06.2016 07:24

Arts
'We gaan hem naar de ic brengen aangezien die zuurstof te kort heeft gehad van 30 minuten en dat is niet heel goed voor zo'n klein hummeltje'zeg ik tegen liz en djennah en we brengen dan ook liz naar een kamer toe waar ze bij kan komne.

djennah
Ik hou liz der hand goed vast . 'je hebt het goed gedaan schat'zeg ik 

Antworten

Abrikoosje

24, Weiblich

Level 14

von Abrikoosje am 22.06.2016 07:22

Liz
Als het eindelijk klaar is word die naar me toe gereden en kijk ik hem aan. ''Hee lieverd, hier ben je dan.'' Ik ga weer liggen en kijk naar Djennah. Ik glimlach naar haar en dan vallen mijn ogen dicht.  

Antworten

painkillers

28, Weiblich

Level 18

von painkillers am 22.06.2016 07:19

Arts
Rustig haal ik het jongetje uit der buik dat dood lijkt. 4 Artsen nemen hem gelijk mee om hem te laten ademen, terwijl 5 artsen met der buik verder gaan aangezien het heel veel complicaties mee brengt al je placenta los laat en lekt. Ik glimlach als na een half uur een zacht gehuil hoor en een arts het jongetje in een courveuze mee neemt naar zijn moeder 'gefeliciteerd u heeft een zoontje'zeg ik.

djennah
Ik hou liz goed vast. 

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  9  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum