Re: orpg i am mummy

Erste Seite  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Älteste Beiträge zuerst ]

Abrikoosje

24, Weiblich

Level 14

Re: Re: orpg i am mummy

von Abrikoosje am 29.04.2016 03:51

Liz

''Ja de kleine die wil nog even blijven zitten, het is daar lekker warm denk ik.'' Ik heb wel vaker dingen gelezen over baby's als ze eruit komen dat ze het dan super warm hebben. Daarom huilen ze ook altijd zo, maar gelukkig zijn ze daarna altijd stil. ''Wanneer gaat het gebeuren?''

Volg je hart, want dat klopt. 

Antworten

painkillers

28, Weiblich

Level 18

von painkillers am 29.04.2016 03:47

djennah
Ik kijk even naar liz. 'Ja hoop dat die kleine zo geboren i mijn kleine meisje, wil die van jou nog even blijven zitten?'Vraag ik aan liz en kij naar der buik terwijl even zucht en dan me hand op me buik hou. 'Heb nu 3 cm ontsluiting dus nog 8 cm'Zeg ik tegen liz en glimlach even zachtjes. 

Antworten

Abrikoosje

24, Weiblich

Level 14

von Abrikoosje am 29.04.2016 03:41

Liz

Als ik binnenkom zie ik dat Djennah heel erg wit ziet. En voornamelijk heel erg zwak. ''Het komt goed,'' zeg ik. ''Ik ben bij je en het is zo gebeurd hoop ik.'' Ik zie dat de dokters binnen komen en even kijken of alles goed is. Gelukkig wel want ik weet hier niks van af.

Antworten

painkillers

28, Weiblich

Level 18

von painkillers am 29.04.2016 03:35

Djennah
Ik zucht even ik ben 2 wekken geleden met hoge koorts opgenomen maar ben nu dan 9 maanden en mijn vliezen waren inmiddels gebroken wat inhoud dat me kleine meisje geboren gaat worden maar dat kan 4 uur tot 34 uur duren dus dat is best wel even griezelig omdat het zo lang duurt. Ik zie uiteindelijk me zus binnen komen. 'Hoi'Zeg ik zwakjes en kijk even naar de muur ik voelde me nog steeds niet helemaal goed. 

Antworten

Abrikoosje

24, Weiblich

Level 14

von Abrikoosje am 28.04.2016 05:22

Liz

''Ja het is zeker lekker.'' Als ik het op heb, zet ik mijn bord in de keuken.

6 maanden later.

Ik rij naar het ziekenhuis, Djennah ligt in het ziekenhuis en gaat bijna bevallen. Ik ren naar binnen toe, en vraag in welke kamer ze ligt. 303 zegt de vrouw aan de balie. Ik neem de lift en ga naar boven toe. Ik zie Djennah al in bed liggen

Antworten

painkillers

28, Weiblich

Level 18

von painkillers am 28.04.2016 05:00

djennah
Ik ga dan aan tafel zitten met het eten en glimlach even. 'Lekker eten'Zeg i lachend en kijk naar der 

Antworten

Abrikoosje

24, Weiblich

Level 14

von Abrikoosje am 28.04.2016 03:46

Liz

''Ik neem ook wel een frinkandel speciaal.'' Het bakken gaat altijd super sloom maar ik heb het ervoor over. Als het bijna klaar is dek ik de tafel snel en zet ik ook de sauzen erneer. Ook zet ik glazen en borden neer.

Antworten

painkillers

28, Weiblich

Level 18

von painkillers am 28.04.2016 03:43

djennah
'frikandel speciaal'Zeg ik tegen der en loop dan naar beneden toe ik zucht even de kleine trapt zo hard momentele. 

Antworten

Abrikoosje

24, Weiblich

Level 14

von Abrikoosje am 28.04.2016 03:31

Liz

''Ja ik vind het goed, daar heb ik wel zin in,'' zeg ik met een lachend gezicht. Ik loop naar beneden toe en zet alvast de spullen klaar. Zodat we straks meteen kunnen beginnen. ''Wil je er ook nog iets speciaals bij?'' roep ik naar der. Ik snij alvast wat aardappelen en leg ze in een bak.

Antworten

painkillers

28, Weiblich

Level 18

von painkillers am 28.04.2016 03:27

djennah
'Zullen we vanavond frietjes bakken?; Vraag ik aan liz en glimlach even zachtje en leg me hand op me buik. '' 3 maanden al nog 6 te gaan'zeg ik 

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum