ORPG//: Noah
Erste Seite | « | 1 ... 10 | 11 | 12 | 13 | 14 ... 42 | » | Letzte
[ Nach unten | Zum letzten Beitrag | Thema abonnieren | Älteste Beiträge zuerst ]
Re: ORPG//: Noah
von Noah am 04.01.2018 07:46Justin
Ik grijns als ze zegt dat ik me kan laten gaan en ik zoen haar weer. Als ze mijn naam kreunt grijns ik weer even. Ik merk dat ze ongeduldig is en lach zacht. Ik zoen haar nog even en laat hem dan in haar gaan. Ik kreun zacht en geef weer een kus in haar nek.
von Justfororpgs. am 04.01.2018 07:41Fayena
Ik knik “ gelukkig maar “ zeg ik grijnzend “ laat je gaan “. Ik blijf met hem mee zoenen en als iknzijn lippen voel krullen tot een grijns open ik m’n ogen en glimlach door hem ook, hij was nog zoveel knapper dichtbij. Ik sluit genietend m’n ogen weer als hij in mijn nek beland met z’n lippen “ oh Jason “ kreun ik zacht en wiebel ongeduldig tegen hem aan.
von Noah am 04.01.2018 07:37Jason
Ik grijns en zeg "Ik ben nog lang niet klaar met jou" Ik kijk haar aan en maak grijnzend haar bh los. Ik voel haar handen in mijn nek en zoen haar verder. Ik grijns als ik haar benen om mijn middel voel. Ik glimlach weer als ze me dichter naar zich toe trekt en ik kus haar nek. Ik kan het niet laten om een zuigzoen in haar nek achter te laten en grijns even.
von Justfororpgs. am 04.01.2018 07:28Fayena
Ik glimlach breed “ je bent nog niet eens met me klaar, ik zal je verslaving veel erger maken “ knik ik grijnzend. Even later kom ik glimlachend omhoog en kijk grijnzend naar Jason. Ik voel hoe hij ons weer omdraait en leg m’n handen in z’n nek en zoen even met hem mee. Ik sla m’n benen om z’n middel en trek hem dichter naar me toe en streek Weel met m’n handen over z’n buik heen.
von Noah am 04.01.2018 07:24Jason
Ik lach zacht en zeg "Dat heb je allang gedaan" Ik glimlach als ze onze weer omdraait en kreun zacht als ik haar lippen op mijn lichaam voel. Als ze een stap verder gaat glimlach ik en kreun weer. Als ze klaar is draai ik ons weer om en kijk haar even glimlachend aan. Ik zoen haar weer en ga in haar.
von Justfororpgs. am 04.01.2018 07:18Fayena
Ik grijns even als hij. Er mee eens is dat ik heb verslaafd vannme raak “ dan zal ik het gelijk doen” knik ik. Ik sluit weer genietend mijn ogen als ik de kusjes vorl die Jason op m’n lichaam plaats. Ik kreun even zacht en als ik zijn lippen voel zoen ik met hem mee. Ik draai ons weer 180’gradem en doe eigenlijk het zelfde als Kason alleen ik neem een stapje meer en neem het in mijn mond en verwen hem zo goed mogelijk.
von Noah am 04.01.2018 07:09Jason
Ik lach zacht en zeg "Goed plan, maar misschien wil ik wel vrijwillig nooit meer van je af komen" Ik grijns als ze alles van ben trapt en zoen haar. Als ze naar onder schuift grijns ik even en ze trekt mijn broek uit. Ik laat een spoor van kusjes achter vanaf haar mond, naar haar nek, in haar hals, over haar buik tot de rand van haar slip. Dan ga ik weer omhoog en zoen haar.
von Justfororpgs. am 04.01.2018 07:04Fayena
“ ik hypnotiseer je gewoon “ knik ik “ zo Kan je nooit meer van me af komen “ grijns ik en til m’n kont wat omhoog als hij m’n korte Broeke uit trekt en trap alles naast bed. Ik schuif iets meer naar onderweg zodat ik met m’n handen bij z’n broek komt. Ik streel er eerst eventjes overheen en knoop dan langzaam zijnn broek los en. Trek hem uit.
von Noah am 04.01.2018 06:59Jason
Ik glimlach en vraag grijnzend "En hoe wil je zorgen dat ik er geen genoeg van krijg" Ik grijns even als ze haar hemdje uittrekt en me weer kust. Ik beantwoord haar kus en glimlach tegen haar lippen als ze mijn blouse uittrekt. Ik trek haar broekje uit en kijk haar even glimlachend aan.
von Justfororpgs. am 04.01.2018 06:17Fayena
Ik beantwoord z’n kus eventjes en glimlach als hij het lekker vind “Gelukkig maar “ glimlach ik. Als ik z’n lippen weer op de mijne voel zoen ik met hem mee tot hij stopt en open ik langzaam m’n ogen “ en anders zorg ik dat je er geen genoeg van krijgt “ grijns ik en kom licht omhoog en trek m’n hemdje uit en druk een lange kus op z’n lippen terwijl ik z’n blouse van zich af laat glijden.

Antworten