O) Ghosts are everywhere.. (18+)
Erste Seite | « | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | » | Letzte
[ Nach unten | Zum letzten Beitrag | Thema abonnieren | Älteste Beiträge zuerst ]
Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)
von Anelore33 am 09.04.2016 12:21Andrew
"Laten we maar niet meteen als gaan verdenken. Dit is een griezelhuis, logisch dat er een paar dingen zijn dat ons doen verbazen." zeg ik met een glimlach en kijk nogmaals naar het beeld. "Waarschijnlijk zit er ergens een knopje ofzo aan." zeg ik en kijk haar even aan. "Stel je er maar niks bij voor." probeer ik haar rustig te houden en stap naar de kamer naast ons heen, waar er een grote woonkamer was.
Jade
Ik grinnik even. "Jammer, anders was ik de eerste liker hoor." lach ik zacht en voel hoe zacht zijn armen nog zijn. Ik streel nog steeds over zijn duim heen en glimlach wanneer hij dat zei. "Ik ben blij om dat te horen." geef ik dan eerlijk toe en laat na een tijdje zijn handen los. "Gaat het wel al beter?" vraag ik en bestudeer even kort zijn handen die zoveel groter worden dan de mijne. "Wat vind je van onze verassing?" vraag ik dan en kijk hem nieuwsgierig aan.
von buffy_ am 09.04.2016 12:05Christa
"Dat kan..." Ik vroeg me echt af hoe dit kon gebeuren. Van een raar en ook wel lelijk beeld, naar een beeld dat zo levensecht leek. En hoe hebben ze het dan veranderd? Het zou toch lawaai maken als je het andere beel zou weghalen? Of niet soms.
Hier zat echt een luchje aan en het stonk.
James
"Dat gaat dus niet gebeuren..." Ik hoopte ergens dat ze het ooit zou vergeten, of misschien heeft ze zo'n observeer boekje. Dat zou te raar zijn, eerlijk gezegd.
Ze trok me naast haar op het bed en ze begon mijn duim te masseren. En dat was eigenlijk zo slecht nog niet, de pijn in mijn duim ging na een tijd ook echt wel weg.
"Je bent een professional!" zei ik uit verwondering hoe helend het eigenlijk wel werkte.
Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!
von Anelore33 am 07.04.2016 11:04Andrew
"Misschien veranderd het altijd na een bepaalde duur?" zeg ik en dat klonk best logisch. Het gaf dan inderdaad een mysterieus effect. Ik bekijk het beeld goed en slik even. De kunsternaars werden steeds beter en beter want dit beeld leek zo echt. Ik voel armen rond mijn arm en kijk dan opzij, waar Christa staat. Ik grijns even wanneer ze dat zegt. "Het stelt vast niks voor. En trouwens het is hier een griezelhuis er moet wel iets spannends aanwezig zijn." zeg ik en wiebel met mijn wenkbrauwen.
Jade
Ik grinnik wanneer hij dat zegt. "Populaire eenhoorn. Als je een foto van je eenhoorboxer zou nemen, zou je waarschijnlijk nog populairder worden." fluister ik plagend in zijn oor en laat me van hem afglijden. Ik neem zijn ene hand beet en trek hem naast me neer op het bed. Ik laat mijn duimen over de zijne heen glijden en masseer het terwijl wat.
von buffy_ am 07.04.2016 05:30Christa
"Nu je het zegt, het is veranderd." Ik keek met ongeloven naar het beeld, ik wist wel zeker dat het niet recht stond, maar in elkaar gedoken. "Dit moet weer een grap zijn..."
Ik was zo bang, maar na een paar minuten kreeg ik door dat ik Andrews arm vast had. "Euh sorry." Ik dacht nu echt dat ik aan het blozen was.
James
"Pff, helaas wel." Jade keek mee, maar dat maakte niet zoveel uit. Ze wist toch al alles over mij en steeds kreeg ze meer en meer informatie te pakken. "En ja een vinger massage zou goed doen!" Ik was echt blij dat ze het vroeg.
von Anelore33 am 07.04.2016 05:09Jade
Ik knik naar Christa en zie haar de kamer uit verdwijnen. Doordat dit een spookhuis was, verbeelde je veel dingen. Ik ga dan ook de kamer uit en ga een willekeurige kamer in. Ik zie James staan en spring onverwachts op zijn rug. Gelukkig was hij het gewoon en reageerde hij er niet meer al te hard op. "Wel is de jarige jongen populair?" grinnik dan wanneer ik over zijn schouder meekijk en de vele berichtjes zie. "Awwhh, moet ik je een vinger massage geven?" lach ik dan en leg mijn kin neer op zijn schouder.
Andrew
Ik hoor boven veel kabaal. Gelach, gepraat, rommel dat werd op de grond gegooid, alles gewoon. Ik kijk rond me heen. Ik zag niets, momenteel. Ik stap naar het beeld heen en frons mijn wenkbrauwen. "Is het nu veranderd van positie?" mompel ik dan tegen mezelf en zucht even. Werd ik gek of had het beeld daarnet ook al die houding. Ik hoor de trap kraken en kijk naast me. "Is dat beeld veranderd of niet?" vraag ik dan aan Christa.
von buffy_ am 07.04.2016 04:55Christa
Ik hing het schilderij andersom, die bruine vlek was al even 'mooi' als het schilderij zelf. Jade had gelijk, over het aanstaar gedeelte.
Ik glimlach naar Jade die zichzelf heel comfortabel op het bed heeft gelegd, maar dan hoorde ik geluid van beneden.
"Euh, hoorde jij dat ook?" Ik dacht dat ik Jade haar hoofd zag schudden. "Ik ga kijken, maak je geen zorgen. Waarschijnlijk probeert iemand al een grap uit te halen."
James
Ik liet andrew zijn gang maar gaan. Ik was nu eenmaal bezig met het op berichtjes reageren. Mijn ouders konden maar niet ophouden. komt waarschijnlijk omdat ik iets te doen had op mijn verjaardag. Zo gemeen.
"Tss..." Ik kreeg krampen in mijn duimen en liet ze even rusten.
von Anelore33 am 07.04.2016 04:46Jade
Ik trek een vies gezicht. "Jakkie.." mompel ik en kan het niet laten om mijn vinger langs de plek heen te laten glijden. De bruine stof valt op de grond en ik zie dat de muur er zelf helemaal door verkleurd is. "Hang hem omgekeerd." zeg ik dan zodat we de plek niet meer zien én het schilderij. 2 vliegen in één klap." zeg ik en glimlach wanneer ze dat doet. "Nu ga ik eindelijk kunnen slapen zonder dat ik me voel aangestaard." zeg ik met een glimlach en laat me op het bed neervallen.
Andrew
"Euhh.. heb je ook iemand op het oog? Dan doen we anders gewoon een trio hoor, ik ben niet kieskeurig." lach ik en keer me om naar mijn bed. Ik draai me om wanneer ik een geluidje hoor en zie dan dat het van James komt want hij houdt zijn telefoon al bast. Ik grijns wanneer hij dat dan zegt. "Ga je gang." zeg ik en hoor dan een geluid. Het kwam van beneden, maar ik vond het raar want iedereen was boven. Ik kijk naar James en stap onze kamer dan uit.
von buffy_ am 07.04.2016 11:31Christa
"Tuurlijk niet," zei ik lachend. "Het hemelbed is echt mooi en deze kamer heeft veel lichte tinten." Jade keek naar een schilderij en ik kwam naast haar staan.
Het leek ook zo echt, net zoals ze zei, ze had zelfs gelijk over het eng gedeelte. "Misschien moeten we het even van de muur halen of zo?" Jade protesteerde niet dus haalde ik het er af, achter het schilderij was er een bruine plek.
Ik wou het schilderij er terug ophangen, want ik vond die bruine plek nog griezeliger dan het schilderen. "Precies opgedroogd bloed..."
James
"En wie wordt het?" Ik lachte en deed mijn koffer open die ik al had meegenomen toen ik naar deze kamer liep.
Mijn telefoon maakte plots een geluidje, dus nam ik het uit mijn broekzak. Het was een bericht van mijn ouders: Gelukkige verjaardag, James. We zijn blij dat je vrienden iets georganiseerd hebben, geniet van je verjaardag he! Liefs,
Ik glimlachte, ze hadden me toch een gelukkige verjaardag gewenst.
"Krijg ik het bed dicht bij het raam? Oh wacht, ik ben jarig!" Ik sleurde mijn open koffer naar het bed bij het raam.
von Anelore33 am 06.04.2016 09:17Andrew
Ik sleurde mijn koffer mee naar boven heen én die van Jade, die percies 10 ton woog. Ik kijk naar James die vanuit de kamer staat te roepen waardoor ik zacht grijns. Ik stap naar binnen heen en schud mijn hoofd. "Deze is perfect en als ik één van de meisjes het bed in krijg, moet je het maar aanhoren." plaag ik hem dan en kijk naar het boek dat hij vast had. "Wat is dat?" Ik stap naar hem toe en kijk over zijn schouder heen naar het boek. "Wauw, dat klinkt spannend." lach ik dan.
Jade
Ik kijk naar Christa en glimlach eens. "Dit wordt onze kamer. Ik hoop dat je het niet erg vindt om samen met mij één bedje te delen." plaag ik haar en ga langs mijn haar. Andrew zet mijn koffer dan voor de deur en ik bedank hem dan. Ik kijk even rond en zie oude schilderijen hangen van landschappen, maar ook portretten. "Deze zien er echt zo eng uit." zeg ik en staar ernaar. "En zo echt." Ik til mijn ene wenkbrauw op en kijk dan naar Chrisa en glimlach.
von buffy_ am 06.04.2016 01:29Christa
"Ja, maar..." Ik wou net beginnen met het vragen wie bij wie op de kamer zou slapen, maar dat was al niet meer nodig... Iedereen heeft zich zodanig opgesteld, dat ze al met twee waren.
Jade was er al vandoor en ik stond daar als enige, niet met een andere persoon. Dat zou dus betekenen dat ik met Jade op een kamer moest slapen. Andrew en James deelden een kamer, Jayden en Tobias deelden ook een kamer. En dan gingen we over naar de meisjes... Dat was gewoon al beslist.
"Jade! Wacht eens even!" riep ik en liep de richting die zij had genomen.
James
Ik liep voorop en nam de eerste kamer met twee aparte bedden. "He bro, is dit oke?" Ik liep de kamer al in voordat ik een antwoord kreeg, ik vind het een prima kamer.
Ik liep naar de boekenkast die precies elk moment in elkaar kon vallen. Er stonden oude versleten boeken in, dus nam ik er een willekeurig boek uit. De geschiedenis van dit huis, wat een originele titel, dacht ik sarcastisch.
Toen Andrew binnen kwam, zette ik het boek weer op zijn plek. "En? Of wil je liever met een van de meisjes op de kamer slapen?"

Antworten