En ook ik heb nu Wattpad
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | » | Letzte
[ Nach unten | Zum letzten Beitrag | Thema abonnieren | Älteste Beiträge zuerst ]
Re: En ook ik heb nu Wattpad
von Anelore33 am 05.08.2015 11:19Oh wauw ik ben echt heel vereerd! PS. Ik ga even reclame maken ;) Hou aub mijn blog in de gaten, ik wil geen genegeerde blog krijgen want ik wil er een leuke blog van maken (lees ook zeker mijn probleem topic, want ik heb er weer last van). THANKS voor het lezen van deze reclame :)
Oké, kan je me anders een mailtje sturen wanneer je iets nieuws hebt geplaatst? Hoef ik niet altijd te gaan zoeken op de forumpagina :)
*lebber*
Kusjes back, lieve schat!
EternalLove
Gelöschter Benutzer
von EternalLove am 05.08.2015 09:55Ja, want van jou krijg ik kusjes.
*lebber*
von Writer4ever am 05.08.2015 09:54Ja, dat ben je :) Voel je nu maar vereerd ;)
Oh wauw ik ben echt heel vereerd!
PS. Ik ga even reclame maken ;) Hou aub mijn blog in de gaten, ik wil geen genegeerde blog krijgen want ik wil er een leuke blog van maken
(lees ook zeker mijn probleem topic, want ik heb er weer last van). THANKS voor het lezen van deze reclame :)
von Anelore33 am 05.08.2015 09:51Blijf ik schatje nummer 1?
Ja, want van jou krijg ik kusjes.
EternalLove
Gelöschter Benutzer
von EternalLove am 05.08.2015 09:49Ja, dat ben je :) Voel je nu maar vereerd ;)
Blijf ik schatje nummer 1?
von Anelore33 am 05.08.2015 09:48Auw, ik word graag lid ;) xx (ben ik nu ook een schatje? )
Ja, dat ben je :) Voel je nu maar vereerd ;)
EternalLove
Gelöschter Benutzer
von EternalLove am 05.08.2015 09:47Ik ben ook slecht haha, ok ik weet dat het nog erger kan maar toch vind ik mezelf best slecht..
Niet vergelijken jij daar. Jij schrijft zoals jij schrijft en door verder te schrijven kun je alleen maar beter worden.
Niet zeggen dat je slecht bent, dat vinden veel mensen van zichzelf
von Writer4ever am 05.08.2015 09:43Vergelijken is altijd goed. Tenzij je daardoor gaat zeggen dat je slecht bent.
Ik ben ook slecht haha, ok ik weet dat het nog erger kan maar toch vind ik mezelf best slecht..
EternalLove
Gelöschter Benutzer
von EternalLove am 05.08.2015 09:39Haha, tegenover jou stukjes lijken die van mij alleen nog maar slechter Maar toch dankje ;)
Vergelijken is altijd goed. Tenzij je daardoor gaat zeggen dat je slecht bent.
von Writer4ever am 05.08.2015 09:38Dan heb je mijn verhalen nog niet gezien
Nee eigenlijk niet :o Stuur een keer link zodat ik eens kan lezen!
Welcom by the club, sweetheart.
Auw, ik word graag lid ;) xx (ben ik nu ook een schatje?
)@ Writer4ever: je orgp met mij was geen drama hoor, ken mensen die het veel slechter doen DUS WAT ZEG JE
Haha, tegenover jou stukjes lijken die van mij alleen nog maar slechter

Maar toch dankje ;)

Antworten