5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]
Erste Seite | « | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 ... 76 | » | Letzte
[ Nach unten | Zum letzten Beitrag | Thema abonnieren | Älteste Beiträge zuerst ]
Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]
von Violet. am 04.06.2016 06:22Sam
Ik glimlach als Calum em gelijk knuffelt. Ik leun met me rug tegen hem aan zoals ik altijd doe. Ik draai me om en kijk omhoog naar hem en ga met me handen door zn haar.
Michael
Ik glimlach en druk d'r goed tegen me aan,
Wanting to be someone else is a waste of the person you are.
von AestheticRain am 04.06.2016 06:06Myrall.
Ik draai me om zodat ik hem aan kan kijken. 'Ik ook van jou.' zeg ik na een tijdje. Ik ben wel blij dat ik hem weer zie, ook al hadden we een soort conflictje.
Calum.
Ik glimlach and leg mijn armen om haar middel heen. Ik druk een kus op haar haar en laat mijn kin op haar hoofd rusten. Ik knuffel haar eigenlijk elke morgen zo als ze al beneden is. 'Ik hou van je, Sam.'
''In the end, we only regret the chances we didn't take.''
von Violet. am 04.06.2016 06:00Sam
Ik pak een glas en voel dat Calum achter me staat te kijken. ''Ik weet wat je nu wilt doen, en je mag het doen'' zeg ik lachend en vul het glas met water.
Michael
''Ík hou zoveel van je'' zeg ik en druk een kus op d'r hoofd.
von AestheticRain am 04.06.2016 05:58Myrall.
Ik sluit mijn ogen weer. 'Het geeft niet.' zeg ik met een kleine glimlach. Ik voel me nu eigenlijk al veel beter omdat hij er is.
Calum.
'Ja, is goed.' zeg ik. 'Het is nog vroeg dus doe maar zo iets als water of zo.' Ik ga bij d'r staan en wilt het liefst mijn armne om haar heen leggen en mijn kin op haar hoofd laten rusten. Maar dat gaat nu niet, dus ik probeer al mijn gevoelens opzij te schuiven.
von Violet. am 04.06.2016 05:54Sam
''Ohw, uh oke'' zeg ik. ''Wil je wat drinken?'' vraag ik en loop naar de keuken die aan de huiskamer is.
Michael
''That's my girl'' zeg ik lachend en ga naast d'r liggen. ''Het spijt me zo erg van alles'' zeg ik en leg me armen om d'r middel heen. Eindelijk lig ik lekker.
von AestheticRain am 04.06.2016 05:51Myrall.
Ik schrik als ik een hand op mijn wang voel. Het is niet die van Sam en ook niet die van Jake. Ik open mijn ogen en kijk in de ogen van Michael. Ik kijk hem verward aan, ben ik aan het dromen of is hij nu echt zo vroeg hier? Nee, volgens mij ben ik wakker. 'Hoezo zo vroeg?' vraag ik slaperig.
Calum.
'Nou... we missen jullie.' zeg ik. 'Ik wilde eigenlijk vandaag pas gaan maar Michael wilde dus gister avond al vertrekken.' Ik schenk haar een kleine glimlach. Je kunt duidelijk zien dat ze niet heeft geslapen, maar ze is nog steeds mooi.
von Violet. am 04.06.2016 05:44Sam
Shit.. Ik voel me nu best ongemakkelijk. Ik loop de huiskamer in en kijk naar Michael en schenk hem een glimlach. ''Waarom zijn jullie hier?'' vraag ik uiteindelijk.
Michael
Ik glimlach terug naar Sam en kijk dan naar Calum die nogal... Sad kijkt.. ''Ik ga kijken bij Myrall'' zeg ik en loop wg voordat ze me tegen houd. Ik loop gelijk de goede slaapkamer in en kijk naar d'r. Ze ligt nog in bed.. Ik buig me voorover naar d'r en ga met me hand over d'r wang.
von AestheticRain am 04.06.2016 05:40Myrall.
Ik hoor de deur na een tijdje weer dicht gaan. Misschien is haar moeder al eerder thuis kan altijd.
Calum.
Ik zucht als ze zich losmaakt. Ja... snap ik ook wel. Ik doe de deur dicht en vervolgens mijn schoenen en jas uit. Ik richt me weer op Samen schenk haar een glimlach. Ik moet nu wel opassen met mij acties en zo eigenlijk.
von Violet. am 04.06.2016 05:28Sam
''wow'' zeg ik als ik gelijk word omhelst door Calum en word opgetilt. Ik hou hem vast zodat ik niet val en kijk naar Michael. Wat doen ze hier? ''Uhm Myrall slaapt nog en Jake ook, dus doe stil.'' zeg ik en maak me los van Calum.
Michael
Ik knik en loop het huis veder in. Ik doe me schoenen en jas uit en ga aan tafel zitten. Het is hier nog hetzelfde..
von AestheticRain am 04.06.2016 03:16Myrall.
Ik ga weer liggen om toch nog een beetje slaap te krijgen.
Calum.
Ik sta eerst maar een beetje te kijken als ze net de deur opent. Ik twijfel geen moment en sla mijn armen strak om Sam heen en til haar op. Vind ze misschien niet fijn...

Antworten