5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

Erste Seite  |  «  |  1  ...  10  |  11  |  12  |  13  |  14  ...  76  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Älteste Beiträge zuerst ]

Violet.
Administrator

25, Weiblich

Level 37

Admin

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

von Violet. am 02.06.2016 10:20

Sam
''Calum, ik ben fucking moe'' zeg ik en duw hem van me af en ga recht op zitten.

Michael
''Myrall laat me je polsen zien! Je hebt het toch niet meer gedaan waarom doe je dan moeilijk!" zeg ik wat harder dan normaal en kijk boos. 

Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Antworten

AestheticRain
Administrator

-, Weiblich

Level 37

Admin

von AestheticRain am 02.06.2016 10:10

Myrall.
'Je vertrouwt me echt niet he?' Vraag zacht. Ik hou mijn polsen buiten bereik van zijn handen. Niet te opvallend.

Calum.
Ik ga boven Sam hangen en plaats mijn hand op haar zij. Ik rol kijn ogen als ze alweer afwijst. 'Sam we hebben het al een fucking week niet gedaan en ik kan het niet langer meer houden.' Zeg ik met een redelijk ruwe stem. 

''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Antworten

Violet.
Administrator

25, Weiblich

Level 37

Admin

von Violet. am 02.06.2016 10:06

ts 1 week later (sponsbo voice)
---
Sam
Ik heb net Jake in bed gestopt voor een middag dutje. Hij was erg moe. Als ik eindelijk op de bank zit ga ik liggen en sluit me ogen. Als ik handen voel doe ik me ogen open en zie Calum die boven me gaat hangen. ''Calum, nu niet'' zeg ik

Michael
''Myrall ik vraag het nu voor de laatste keer, mag ik je polsen zien. Ik voel dat je iets verbergd  

Antworten

AestheticRain
Administrator

-, Weiblich

Level 37

Admin

von AestheticRain am 02.06.2016 09:47

Myrall.
'Nou, gewoon oké. Huid met een paar littekens.' Zeg ik waarna ik langzaam mijn pols terug trek. 'Laat me nog slapen, ik ben moe.'

Calum.
Ik ga aan tafel zitten en pak een broodje met ham een kaas. 'Heerlijk.' Ik kijk weer naar Sam en Jake. Het is echt een schattig jochie. En Sam, Sam is prachtig. Ik betrap mezelf na een tijdje op staren. 

Antworten

Violet.
Administrator

25, Weiblich

Level 37

Admin

von Violet. am 02.06.2016 09:40

Sam
Ik smeer een aantal broodjes en kijk naar Jake die weer z'n fantasie heeft gebruikt. ''Zo'n toverdrankje krijg jij later ook'' zeg ik en zet de broodjes op tafel en til Jake op die ik op een stoel zet en ga naast hem zitten. Ik geef hem een broodje chocopasta en pak voor mezelf een broodje ham

Michael
''Nee nee, ik wil gewoon weten hoe het eruit ziet.'' zeg ik en pak d'r pols vast. 

Antworten

AestheticRain
Administrator

-, Weiblich

Level 37

Admin

von AestheticRain am 02.06.2016 09:31

Myrall.
Ik kijk hem teleurgesteld aan. 'Je gelooft me niet..'

Calum.
Ik lach zachtjes en achtervolg ze. Ik ga bij Sam staan en omhels haar van achteren als ze al eten aan het maken is. Ik hoor Jake een beetje zeuren. 'Wat is er kleintje?' Vraag ik waarna ik Sam loslaat en even door mijn knieen ga voor Jake. 'Ik ben niet klein, jullie hebben gewoon een toverdrankje op.' Zeurt hij. Ik draai me om naar Sam. 'Wat een fantasie.' Fluister ik naar Sam. 'Ja, nou misschien heb je wel gelijk.' Zeg ik. 

Antworten

Violet.
Administrator

25, Weiblich

Level 37

Admin

von Violet. am 02.06.2016 09:26

Sam
''Ik!'' roept Jake als Calum vraagt wie er honger heeft en gaat van het bed af. Ik ga ook van Calum af en loop achter Jake aan.

Michael
Ik kijk d'r aan en zie spanning op d'r gezicht. ''Mag ik het zien?'' vraag ik  

Antworten

AestheticRain
Administrator

-, Weiblich

Level 37

Admin

von AestheticRain am 02.06.2016 09:22

Myrall.
Ik schrik even van de vraag maar dat laat ik niet zien. 'Ja, al lang.' Lieg ik waarna ik een glimlach forceer. 'Ik ben gestopt dankzij jou, Michael.' 

Calum.
Ik leg mijn handen achter mijn hoofd en glimlach naar ze. 'Wie heeft er honger?' 

Antworten

Violet.
Administrator

25, Weiblich

Level 37

Admin

von Violet. am 02.06.2016 09:17

Sam
Als hij een beetje begint te spartelen met zn handjes en niet meer kan stoppen van het lachen stop ik en laat hem op adem komen. Ik glimlach naar Calum en kijk dan weer naar Jake.

Michael
''Ik wilde weten hoe het gaat met het snijden, je bent gestopt toch?'' vraag k met een glimlach. Natuurlijk is ze gestopt ik was er zelf bij toen de mesjes werden doorgespoeld. 

Antworten

AestheticRain
Administrator

-, Weiblich

Level 37

Admin

von AestheticRain am 01.06.2016 10:09

Myrall.
Ik zucht als hij in mijn kont knijpt. 'Nou wel goed denk ik.' Ik glimlach. 'Hoezo?'

Calum.
Hier kan ik eigenlijk wel aan wennen, dit is best wel schattig. Ik kijk even naar Sam die achter Jake zit. Ze is so mooi... 

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  10  |  11  |  12  |  13  |  14  ...  76  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum