5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

Erste Seite  |  «  |  1  ...  14  |  15  |  16  |  17  |  18  ...  76  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Älteste Beiträge zuerst ]

Violet.
Administrator

25, Weiblich

Level 37

Admin

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

von Violet. am 29.05.2016 09:20

Na de begravnis.
-
Sam
Gelukkig bestaat er waterproof mascara.. Als iedereen weg loopt bij het graf blijf ik staan. ''Ik kom er zo aan'' zeg ik tegen Calum en blijf alleen achter. Ik staar naar de aarde die net op de kist is gegooit en laat weer de tranen stromen over me wangen.

Michael
Ik loop met Myrall naar de ingang van de begraafplaats en kijk achterom waar Calum alleen komt aanlopen. ''Waar is sam?'' vraag ik en kijk achterhem waar ik d'r zie staan in de verte bij het graf.. alleen. 

Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Antworten

AestheticRain
Administrator

-, Weiblich

Level 37

Admin

von AestheticRain am 29.05.2016 09:13

Myrall.
Ik kijk naar de achterkant van Sam. Gelukkig probeert Calum haar te kalmeren.

Calum.
Ik knijp zacht in haar hand en kijk haar even aan. Hoe gaat ze hier ooit overheen komen... 

''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Antworten

Violet.
Administrator

25, Weiblich

Level 37

Admin

von Violet. am 29.05.2016 08:57

Sam
Als we de zaal binnen lopen kan ik alleen maar naar de kist kijken. We hebben besloten de kist dicht te houden.. Ik kijk naar Calum die het oude pak van me vader aan heeft, wat ik niet erg vind. Het staat hem geweldig. We lopen naar voren waar we onze plaats nemen. Aan de ene kant zit Calum en aan de andere kant zit me moeder en me broertje. Hij snapt er niet veel van..

Michael
Ik heb Myrall's hand vast en kijk de zaal rond. Het ziet er zo mooi uit hier. En als je naar de kist kijkt, zie je achter de ramen een bos pad.. Sam en d'r moeder hebben een prachtige locatie uitgekozen.. Ik en myrall nemen onze plek achter Sam en Calum. 

Antworten

AestheticRain
Administrator

-, Weiblich

Level 37

Admin

von AestheticRain am 29.05.2016 08:51

Ts - Begrafenis.

Myrall.
Ik pak Michael's hand vast en ga langs Sam staan. Calum heeft zijn armen om haar heen.

Calum.
Ik druk een kus op haar hoofd en veeg haar tranen weg. Ze is zo gebroken, ik bang dat ze terug valt.. 

Antworten

Violet.
Administrator

25, Weiblich

Level 37

Admin

von Violet. am 29.05.2016 08:19

Sam
Ik kijk naar Calum en veeg me tranen weg. ''Laten we maar weer naar binnen gaan'' zeg ik en druk een kus op z'n lippen. Ik ga van Calum's schoot af en loop weer naar binnen. Even later is de pizza er.

Michael
''Dat gaan we zeker doen.'' zeg ik en kijk naar Myrall.  

Antworten

AestheticRain
Administrator

-, Weiblich

Level 37

Admin

von AestheticRain am 29.05.2016 08:15

Myrall.
'Dan moeten we haar helpen.' Zeg ik. Dat is de enigste oplossing...

Calum.
Ik wrijf over haar rug heen. 'Ik weet het, Sammie. Maar hij is trots op je en hij weet dat je van hem houdt.'

Antworten

Violet.
Administrator

25, Weiblich

Level 37

Admin

von Violet. am 29.05.2016 08:04

Sam
''Ik mis hem zo erg, ik heb geen eens afscheid kunnen nemen'' zeg ik en kijk naar het gras onder ons. Het enige wat ik nog kan doen is een mooie begravnis regelen samen met me moeder.

Michael
Ik sla me arm om Myrall d'r middel heen. ''Wat nou als ze weer terugvalt?'' vraag ik en zet d'r op me schoot. 

Antworten

AestheticRain
Administrator

-, Weiblich

Level 37

Admin

von AestheticRain am 29.05.2016 07:59

Myrall.
Ik zucht en knik. 'Kan niet erger worden.' Ik ga tegen Michael aan zitten.

Calum.
Ik hou Sam strak vast in mijn armen. 'Sam, niet doen. Ik hou zo veel van je, ik laat je niet zo maar gaan. Ik wil je alle liefde en zorg geven die je nodig hebt.' Ik druk een lange kus op haar lippen.  

Antworten

Violet.
Administrator

25, Weiblich

Level 37

Admin

von Violet. am 29.05.2016 07:53

Sam
''Dankje Myrall, ik spreek je snel weer.'' zeg ik en hang op. Ik laat me hoofd rusten op Calum's schouder en zucht. ''Als het kon had ik mezelf al van een brug af gegooid'' zeg ik eerlijk.

Michael
Als ze ophangt ga ik rechtop zitten. ''Jezus, eerst d'r anorexia, depressie, Luke en dan dit'' zeg ik geschokt. Ik heb Myrall's hand nog steeds vast, maar die ga ik mooi niet los laten. 

Antworten

AestheticRain
Administrator

-, Weiblich

Level 37

Admin

von AestheticRain am 29.05.2016 07:50

Myrall.
'Oh, oké.' Zeg ik. 'Is goed.' Ik kijk naar Michael's hand. Ik zucht zachtjes. Dit is zo erg voor Sam en haar moeder en broertje. 'Ik zie je dan snel weer, ik hou van je Sam. En Calum ook, en Michael. Wij helpen je er wel doorheen.'

Calum.
Ik veeg haar tranen weg. Ze is zo sterk, ze glimlacht nog steeds. Ik druk een klein kusje op haar mondhoek.  

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  14  |  15  |  16  |  17  |  18  ...  76  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum